wrote:geniet maar tot de rust, en dan volle bak knallen weer op QDwrote:een week zonder kasper op htdit gaat heel heel heel erg zwaar worden
dat sowieso natuurlijk
wrote:geniet maar tot de rust, en dan volle bak knallen weer op QDwrote:een week zonder kasper op htdit gaat heel heel heel erg zwaar worden
Zal wel lukken denk ik hoorwrote:Veel plezier
Ik moet nog wachten tot carnaval.
Gekocht op vakantieveiling.nl?wrote:Iemand in (omgeving) Eindhoven die zin heeft in een gratis Happy Hardcore feestje vanavond? House of Revolution (GISTERAVOND!!! @ Beursgebouw Eindhoven)
wrote:okeeee krijg dus net een mailtje van school dat ik logopedie moet en naar de kno-arts voor mn stem want bijna altijd schor
Godver we konden wel collega's wezenwrote:Half 6 gaat de wekker
We zijn ook collega's. Partycollega'swrote:Godver we konden wel collega's wezenwrote:Half 6 gaat de wekker
Hahawrote:Ja voor mij ook, echt een teringhel.
Heb nog geen ochtend gewerkt deze week maar zie er wel ontzettend tegenop om morgenvroeg heen te gaan.
Magazijn waar je moet apenkooien om bij je bestemming te komen, en een winkel waar je je reet niet kan keren.
Goh, Biscuit heeft toch nog een beetje muzieksmaak?wrote:CAD-tekening maken voor jongerencentrum met de liveset drokx@thunderdome op achtergrond. gaat toppie!
wrote:Goh, Biscuit heeft toch nog een beetje muzieksmaak?wrote:CAD-tekening maken voor jongerencentrum met de liveset drokx@thunderdome op achtergrond. gaat toppie!
Haha wat een wonderdokterswrote:Nee ik ook niet, vind t allemaal wel bestwrote:Hahawrote:Ja voor mij ook, echt een teringhel.
Heb nog geen ochtend gewerkt deze week maar zie er wel ontzettend tegenop om morgenvroeg heen te gaan.
Magazijn waar je moet apenkooien om bij je bestemming te komen, en een winkel waar je je reet niet kan keren.Kut kersemmis
@ Mandy:
Ja dat krijg je ervan als je een eutone, prosodische, monotone & resonanse houding hebt...
Nee ik snap er werkelijk niks van
vooral dit ook: De heesheid is erger na het weekend of lang spreken.
joh
wrote:Goh, Biscuit heeft toch nog een beetje muzieksmaak?wrote:CAD-tekening maken voor jongerencentrum met de liveset drokx@thunderdome op achtergrond. gaat toppie!
wrote:Ja voor mij ook, echt een teringhel.
Magazijn waar je moet apenkooien om bij je bestemming te komen, en een winkel waar je je reet niet kan keren.
Ik zie het anders net hier op Hardtraxx hoorwrote:wrote:Goh, Biscuit heeft toch nog een beetje muzieksmaak?wrote:CAD-tekening maken voor jongerencentrum met de liveset drokx@thunderdome op achtergrond. gaat toppie!das de kant van biscuit die je op hardtraxx niet te zien krijgt.