Die dt knobbel van mij toch
Henk-Jan wrote:Ga je het ooit nog leren?Almighty wrote:Wat gebeurd er met Hardtraxx?

Henk-Jan wrote:Ga je het ooit nog leren?Almighty wrote:Wat gebeurd er met Hardtraxx?

Jij hebt te veel gedronken, hup je bed in!urbandesigner wrote:Wist je dat Dark Symphony heerlijk is?
Drank? waar? ik eerst!patrickjeb wrote:Jij hebt te veel gedronken, hup je bed in!urbandesigner wrote:Wist je dat Dark Symphony heerlijk is?
Oke, en waarom haat je mij dan zo? Zie mezelf namelijk niet voorkomen in dit emotionele verhaaltje van je.Forbidden Phobia wrote:zou ik het je vertellen? het begon toen ik Pommer toevoegde op facebook, toen in de shoutbox vroeg die wie ilja was.Dysphoria wrote:Schijnbaar niet, anders zou hijzelf (Forbidden Phobia) er niet op terug komen.
Katamaran begon er over dat ik op de waerdenborch (middelbare) gothic was geweest en toen werd er een hele tijd over mij geroddeld.
mijn jeugd is echt kut geweest mag iedereen weten en daarom ga ik er zo serieus op in als het over gothics gaat omdat ik me hele facking jeugd gepest ben met dat. het heeft een grote impact op me gehad waar ik nu nog last van heb.
daardoor zit ik nu niet meer op Darkestsymphony en nu op een nieuw account omdat ik hier wel op het forum wou blijven maar niet wou dat iedereen wist dat ik het was (darkestsymphony).
ik kan hier namelijk heel slecht tegen een forum is om over muziek te hebben, discussies te voeren en niet iemand zo danig de grond in te boren of belachelijk te maken dat die niet meer op dit forum wil verschijnen en dat gebeurde dus bij mij wel.
duidelijk genoeg? nog vragen stel ze gerust
Doe ff normaal man. Als je het niet op darkest/forbidden hebt, oké, maar zo reageren is ook niet nodig geloof ik hé.Dakpan wrote:Oke, en waarom haat je mij dan zo? Zie mezelf namelijk niet voorkomen in dit emotionele verhaaltje van je.Forbidden Phobia wrote:zou ik het je vertellen? het begon toen ik Pommer toevoegde op facebook, toen in de shoutbox vroeg die wie ilja was.Dysphoria wrote:Schijnbaar niet, anders zou hijzelf (Forbidden Phobia) er niet op terug komen.
Katamaran begon er over dat ik op de waerdenborch (middelbare) gothic was geweest en toen werd er een hele tijd over mij geroddeld.
mijn jeugd is echt kut geweest mag iedereen weten en daarom ga ik er zo serieus op in als het over gothics gaat omdat ik me hele facking jeugd gepest ben met dat. het heeft een grote impact op me gehad waar ik nu nog last van heb.
daardoor zit ik nu niet meer op Darkestsymphony en nu op een nieuw account omdat ik hier wel op het forum wou blijven maar niet wou dat iedereen wist dat ik het was (darkestsymphony).
ik kan hier namelijk heel slecht tegen een forum is om over muziek te hebben, discussies te voeren en niet iemand zo danig de grond in te boren of belachelijk te maken dat die niet meer op dit forum wil verschijnen en dat gebeurde dus bij mij wel.
duidelijk genoeg? nog vragen stel ze gerust
Almighty wrote:Henk-Jan wrote:Ga je het ooit nog leren?Almighty wrote:Wat gebeurd er met Hardtraxx?
niet jij over mijn verhaal maar andere dingen wel en dat weet jezelf ook donders goed lijkt mijDakpan wrote:Nope, ik wil weten wat dat figuur dan tegen mij heeft terwijl ik nooit wat over z'n gothic-verleden heb gezegd.
laten we er maar over ophouden als je het echt zo graag wil weten stuur je maar een pmDakpan wrote:Geen idee hoor?
Hoezo? De rest mag van mij meelezen hoor.Forbidden Phobia wrote:laten we er maar over ophouden als je het echt zo graag wil weten stuur je maar een pmDakpan wrote:Geen idee hoor?
denk dat het de meeste geen zak interesseert wat er tussen jullie speelt dus waarom delen?Dakpan wrote:Hoezo? De rest mag van mij meelezen hoor.Forbidden Phobia wrote:laten we er maar over ophouden als je het echt zo graag wil weten stuur je maar een pmDakpan wrote:Geen idee hoor?
ik ga hier nieteens meer opin. daag dakpanDakpan wrote:Hoezo? De rest mag van mij meelezen hoor.Forbidden Phobia wrote:laten we er maar over ophouden als je het echt zo graag wil weten stuur je maar een pmDakpan wrote:Geen idee hoor?
D-Nemacyst wrote:mijn onderschrift bij zenda past hier heel erg bij.
+1, beetje stom gedrag dakpan.Forbidden Phobia wrote:ik ga hier nieteens meer opin. daag dakpan
Hoezo niet?Forbidden Phobia wrote: ik ga hier nieteens meer opin. daag dakpan
denk gewoon es na ventDakpan wrote:Hoezo niet?Forbidden Phobia wrote: ik ga hier nieteens meer opin. daag dakpan