Haha ja dat weet ik wel jawrote:MogguhWisten jullie dat je na veel whiskey en dan lachgas echt fucking duizelig wordt?
Ik deze keer juist net heel weinig.wrote:heeft iedereen teveel gedronken gisteren ofzo?
C
je was behoorlijk nuchter in de guinizz!
100%wrote:Hij was geweldig!wrote:jazeker
thunderdome maar net oevrleefd, wat een feest
Waarom zijn alle Thunderdome gangers al wakker en de FoD gangers niet
Of moeten de TD gangers nog naar bed gaan 
Neee ik ben al wakker man
Was goed naar de klote op het einde en kon mn bed wel gebruiken, me broer en zn maat wouden nog ff mcdrive pakken onderweg naar huis, wat zijn die stumperds daar sloom joh, hebben 10 min moeten wachten op een kleine milkshake, patatje en een hamburger van 1 euro, en die patat was niet te vreten, die hebben we meteen het raam uitgepleurd!
Heb nog ff gechillt met paar spakenburgers!
Maatjes van me broer, goed volk!
Was goed naar de klote op het einde en kon mn bed wel gebruiken, me broer en zn maat wouden nog ff mcdrive pakken onderweg naar huis, wat zijn die stumperds daar sloom joh, hebben 10 min moeten wachten op een kleine milkshake, patatje en een hamburger van 1 euro, en die patat was niet te vreten, die hebben we meteen het raam uitgepleurd!
wij gaan ook hardcore in het weekend door!wrote:Waarom zijn alle Thunderdome gangers al wakker en de FoD gangers nietOf moeten de TD gangers nog naar bed gaan
die verhalen van jou altijdwrote:Neee ik ben al wakker man![]()
Ik heb nog steeds niet geslapen... Bijpakken.. Jwz! De Thunderdome gangers zijn gewoon de EKTE EKTE buffels!wrote:Waarom zijn alle Thunderdome gangers al wakker en de FoD gangers nietOf moeten de TD gangers nog naar bed gaan
Heb heerlijk gepit, 6uur bij FoD weg, lag voor 7 uur in mn bed.
Genieten een keer "vroeg" na een feest
Genieten een keer "vroeg" na een feest
G
Thunderdome boys zijn de hardcore elite jognen!wrote:Waarom zijn alle Thunderdome gangers al wakker en de FoD gangers nietOf moeten de TD gangers nog naar bed gaan
die kunnen dat!
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
daar doe ik het voorwrote:die verhalen van jou altijdwrote:Neee ik ben al wakker man![]()
Dit duswrote:Thunderdome boys zijn de hardcore elite jognen!wrote:Waarom zijn alle Thunderdome gangers al wakker en de FoD gangers nietOf moeten de TD gangers nog naar bed gaan
die kunnen dat!
C
OH, je mond staat open!wrote:
Kk trein ... kut kut kut friesland!!
Gvd 4 uur in de trein om naar huis te gaan :-( nog 2 te gaan
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Kun je zien wat ik vannacht gegeten heb?!wrote:OH, je mond staat open!wrote:
Ernstig ritje dan pfoeewrote:Kk trein ... kut kut kut friesland!!
Vooral met 0 uurtjes slaap
kan hier ook niebslapen want dan mis ik me overstappen.. en wil best wel slapen nu 
C
kebab, 2 penissen en een broodjewrote:Kun je zien wat ik vannacht gegeten heb?!wrote:OH, je mond staat open!wrote:
C
Oh btw:
Ik wil iedereen fijne feestdagen en alvast een gezond en feestend 2010 toe wensen.
(aangezien er geen topic voor was)
Ik wil iedereen fijne feestdagen en alvast een gezond en feestend 2010 toe wensen.
(aangezien er geen topic voor was)
bijpakkenwrote:Vooral met 0 uurtjes slaapkan hier ook niebslapen want dan mis ik me overstappen.. en wil best wel slapen nu
En dan haha dan kom ik weer in de situatie waarom ik gister naar kas gingwrote:bijpakkenwrote:Vooral met 0 uurtjes slaapkan hier ook niebslapen want dan mis ik me overstappen.. en wil best wel slapen nu
Niet zo miepen.. Ik ben vanaf vrijdagochtend half 7 al wakker. En dat met slechts 2 uurtjes slaap gistermiddag.wrote:Vooral met 0 uurtjes slaapkan hier ook niebslapen want dan mis ik me overstappen.. en wil best wel slapen nu
Ik moet zo weer richting Utrecht.... Naar mn meissie
hahaha, was ook meer een grapwrote:En dan haha dan kom ik weer in de situatie waarom ik gister naar kas gingwrote:bijpakkenwrote:Vooral met 0 uurtjes slaapkan hier ook niebslapen want dan mis ik me overstappen.. en wil best wel slapen nu
mare, was een bruut feest, zo'n meeting is zeker voor herhaling vatbaar met dit volk, haha!