Nice, ik was er ook, was vetwrote:Net terug van Coldplay in Ahoy, want ongelofelijk vetDat is pas een verjaardagscadeau!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
C
Geen kater...
WIN!
WIN!
S
wrote:France was really cool! Finally saw snow for the first time ever!!!
Godver, dikke kater. Toen ik wakker werd was het niet zo erg..
Rustig dagje vandaag gelukkig. Beetje feyenoord kijken, beetje op de bank liggen, lekker luie zondag
.
Rustig dagje vandaag gelukkig. Beetje feyenoord kijken, beetje op de bank liggen, lekker luie zondag
avond al weer bijnawrote:Mogguh
ben al weer bijna 7 uur wakker
Ik heb net 8 uur geslapenwrote:avond al weer bijnawrote:Mogguh
ben al weer bijna 7 uur wakker
Zo ziek als een hond
Ik ga nooit meer drinken 
heeft iedereen teveel gedronken gisteren ofzo
?
Jup, alleen heeft zo te zien de een er meer last van dan de anderwrote:heeft iedereen teveel gedronken gisteren ofzo?
C
Jup, maar als je het snachts al loost, heb je smorgens nergens last van!wrote:heeft iedereen teveel gedronken gisteren ofzo?
jajaja zeggen ze allemaal.wrote:Zo ziek als een hondIk ga nooit meer drinken
maar was het vet?
Just my thought, vannacht. Nee deze ochtend komt er gewoon nog een portie achteraanwrote:Jup, maar als je het snachts al loost, heb je smorgens nergens last van!wrote:heeft iedereen teveel gedronken gisteren ofzo?
Het was wel geslaagd jawrote:jajaja zeggen ze allemaal.wrote:Zo ziek als een hondIk ga nooit meer drinken
maar was het vet?
C
Just my thought, vannacht. Nee deze ochtend komt er gewoon nog een portie achteraanwrote:wrote:Jup, maar als je het snachts al loost, heb je smorgens nergens last van!wrote:heeft iedereen teveel gedronken gisteren ofzo?
Ik had er anders ook moeite mee om het te lozen... 3x toe moeten kokken en toen kwam het eindelijk, maar dan ga je 1x en door de drank heb je 5x naplezier (perastaltische beweging van de slokdarm he)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Leuk hè alcohol... Wat doe je jezelf aan
C
Een avond vol genante momenten en toch plezier!
C
Krijg net een mailtje van iemand die ik niet ken of ik dinsdag zwemles kan geven...
Serieus, da fuck?
Serieus, da fuck?
S
Water zuipen voor je leven aan het einde van zo'n avond 
Katertje ook hier aanwezig
Ergste is nog dat ik over een half uur op de tennisbaan moet staan.
2 wedstrijden
Ergste is nog dat ik over een half uur op de tennisbaan moet staan.
2 wedstrijden
C
voel me beetje Benno L nu... bahwrote:hahaha ben je lekker mee
mmkay, hardcore feestjes zijn chill 
G
jazeker 
thunderdome maar net oevrleefd, wat een feest
thunderdome maar net oevrleefd, wat een feest
ik kon t laatste uurtje bijna geen stap meer zetten, ik was helemaal verrot, ook wel mooi dat ik dan een kleine hallucinatie heb gehad in de zaal
, ik zag ineens een vrouw met een kinderwagen dwars door het publiek komen