je moest gewoon ff inkomenwrote:Whah jamaar nuchter vind ik hardcore geen drol aan.. was blij toen dat ding begon te werken verveelde me dood dat eerste half uur xs daarna ook niks meer van de muzoek mee gekregen.
G
Ik kan achterin juist lekkerder los gaan, heb me ruimte nodigwrote:je moest gewoon ff inkomenwrote:Whah jamaar nuchter vind ik hardcore geen drol aan.. was blij toen dat ding begon te werken verveelde me dood dat eerste half uur xs daarna ook niks meer van de muzoek mee gekregen.
en daarom wilde ik dus niet zo ver naar achteren staan, awnt daar stond iedereen stil, vooraan gaat iedereen tenminste lekker los!
je kaak zat aardig loswrote:Ik ging nie los nog beter!
hahaha had jou altijd al willen meeten en dat kwam wel goed haha!
Jah juiste moment om mij voor het eerst te zien
jammer dat ik splaakgeblek had en een moteriek had van een baby
haha moeten maar is vaker meeten, eigenlijk moeten we een keer een zieke after ergens houdenwrote:Jah juiste moment om mij voor het eerst te zienjammer dat ik splaakgeblek had en een moteriek had van een baby
ik was met de auto hahawrote:Daar was ik vandaag wel voor in
dikke bak trouwens, heerlijk wagentje om mee naar een feestje te gaan haha
echt zo'n grote auto, lekker veel ruimte!
maar ooit moeten we echt een keer een ziek vage after houden met van alles en nog wat
Even kijken of ik m'n ouders weg kan krijgen in het weekend van masters?wrote:ik was met de auto hahawrote:Daar was ik vandaag wel voor in![]()
dikke bak trouwens, heerlijk wagentje om mee naar een feestje te gaan haha![]()
maar ooit moeten we echt een keer een ziek vage after houden met van alles en nog wat
Dat zou wel ziek zijn, je bent niet anti-drugs toch?wrote:Even kijken of ik m'n ouders weg kan krijgen in het weekend van masters?wrote:ik was met de auto hahawrote:Daar was ik vandaag wel voor in![]()
dikke bak trouwens, heerlijk wagentje om mee naar een feestje te gaan haha![]()
Hahahahaha
lekker optijd..wrote:Oh btw:
Ik wil iedereen fijne feestdagen en alvast een gezond en feestend 2010 toe wensen.
(aangezien er geen topic voor was)
we gaan terug naar vorig jaarwrote:lekker optijd..wrote:Oh btw:
Ik wil iedereen fijne feestdagen en alvast een gezond en feestend 2010 toe wensen.
Ben ik zeker niet, ik gebruik alleen zelf geen harddrugswrote:Dat zou wel ziek zijn, je bent niet anti-drugs toch?![]()
Hahahahaha
Goeie instelling, maar als je het ooit hebt gedaan praat je wel anders denk ikwrote:Ben ik zeker niet, ik gebruik alleen zelf geen harddrugswrote:Dat zou wel ziek zijn, je bent niet anti-drugs toch?![]()
Hahahahaha
Was het weer zover robertwrote:Jah juiste moment om mij voor het eerst te zienjammer dat ik splaakgeblek had en een moteriek had van een baby
Jup ging weer veeeeeeeeels te hard.. maar hoort erbij op Thunderdome 
Je bent zeker niet de enigste!wrote:Jup ging weer veeeeeeeeels te hard.. maar hoort erbij op Thunderdome
eindelijk jaa?wrote:yay weer thuis
goed weekend
G
wrote:yay weer thuis
G
dat is dus 2 jaar hewrote:we gaan terug naar vorig jaarwrote:lekker optijd..wrote:Oh btw:
Ja ik wilde ook bijna nog gaanwrote:Jup ging weer veeeeeeeeels te hard.. maar hoort erbij op Thunderdome
2010 is toch vorig jaar
volgend jaar is het 2 jaar terug
G
als je iemand gelukkig 2010 wenst, doe je dat in 2009wrote:2010 is toch vorig jaar![]()
nu is 2011 dus 2009 is 2 jaar terug