wrote:awekoetsiekoetsiekoetsie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat er ook aan te denken om daar alsnog heen te gaan. Is dat wat?wrote:zo zeg, ik ben al bij jeffvanavond thunderdome! heb daar best zin in nu! wie gaan er nou allemaal?
ben volgens mij aardig wazig nu
wrote: Ja!2 jaar dan alweer.. pfff hj en ik zijn echt een degelijk stel
wrote:Zat er ook aan te denken om daar alsnog heen te gaan. Is dat wat?wrote:zo zeg, ik ben al bij jeffvanavond thunderdome! heb daar best zin in nu! wie gaan er nou allemaal?
als je van hardcore houd maken we er wel wat vanwrote:Zat er ook aan te denken om daar alsnog heen te gaan. Is dat wat?wrote:zo zeg, ik ben al bij jeffvanavond thunderdome! heb daar best zin in nu! wie gaan er nou allemaal?
alles is duurwrote:Jammer dat Thunderdome zo duur is, anders had ik nu nog een ticket gekocht
Tja, maar dat zijn ook net wat kleinschalerige feestjes. Thunderdome is één van de giganten van het jaar qua opzet. Het is een keus die je maaktwrote:Loudness was niet duur, Ravezone was niet duur, XXlerators zijn niet duur enz enz
Hou die sfeer er maar in voor vanavond danwrote:poe hee, de pre-party is dikke sfeer ondanks dat we maar met zn 2en zijn
You jelly browrote:Boeienddddddd