Kan niet altijd zo'n feest zijn hewrote:Gratis naar Fusion of Dance gaan is niet duur hoorwrote:alles is duurwrote:Jammer dat Thunderdome zo duur is, anders had ik nu nog een ticket gekocht
G
IEMAND INTERRESSE IN EEN THUNDERDOME TICKET?
wij hebben er onverwachts 1 over... wegens last minute afmelding van iemand
PM me
edit: verkocht aan dawasiknie! held!
wij hebben er onverwachts 1 over... wegens last minute afmelding van iemand
PM me
edit: verkocht aan dawasiknie! held!
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Ga zo al richting station, lekker met Event Travel bus die kant opwrote:Vanavond lekker Thunderdomee!
Veel plezierwrote:Ga zo al richting station, lekker met Event Travel bus die kant opwrote:Vanavond lekker Thunderdomee!
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Sjooooowww, vanavond Fusion Of Dance! Trancen en hardstylen, wat fijn wat fijn 
wrote:Sjooooowww, vanavond Fusion Of Dance! Trancen en hardstylen, wat fijn wat fijn
wrote:wrote:Sjooooowww, vanavond Fusion Of Dance! Bier drinken en kut roepen, wat fijn wat fijn
wrote:Sjooooowww, vanavond Fusion Of Dance! hardstylen, wat fijn wat fijn
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
wrote:wrote:wrote:Sjooooowww, vanavond Fusion Of Dance! Bier drinken en kut roepen, wat fijn wat fijn
Ik ga wel wat later manwrote:Ga zo al richting station, lekker met Event Travel bus die kant opwrote:Vanavond lekker Thunderdomee!
Denk dat we rond uurtje of half 9 vertrekken? kweet het nog niet, boom van een kerel, grijs enzyme shirt? moet lukken en anders HT meeting, denk dat ik het wel red!
Jonge, Christian doe eens ff nietwrote:Gratis naar Fusion of Dance gaan is niet duur hoorwrote:alles is duurwrote:Jammer dat Thunderdome zo duur is, anders had ik nu nog een ticket gekocht
Ik ga me ook maar eens aanmelden voor de Theracords nieuwsbrief.
mensen die na time out gaan vanavond ?
Wat is er na timeout dan?wrote:mensen die na time out gaan vanavond ?
Klopt inderdaad, die omdchrijvingwrote:Ik ga wel wat later manwrote:Ga zo al richting station, lekker met Event Travel bus die kant opwrote:Vanavond lekker Thunderdomee!![]()
Denk dat we rond uurtje of half 9 vertrekken? kweet het nog niet, boom van een kerel, grijs enzyme shirt? moet lukken en anders HT meeting, denk dat ik het wel red!
Ik denk dat de meeste mensen na time out weer gaanwrote:mensen die na time out gaan vanavond ?
Veel plezier gap!wrote: Klopt inderdaad, die omdchrijvingal lekker aan de havana club/7up hier, gezellige bende
ik snap de zin niet ?wrote:Die wou ik ook al maken :')wrote:Wat is er na timeout dan?wrote:mensen die na time out gaan vanavond ?
Ik ga maar is na de wc, lekker schijtenwrote:Ja, ik kan daar echt niet tegen hoor, verloedering van de Nederlandse taal. Ook mensen die zinnen maken als: "Ik ga maar is naar huis"
![]()
![]()
Aaaarghh hou op
Ga jij nu maar lekker hakkeng bij Thunderdome