Lekker rustige verjaardag, morgen volle bak. 
wrote:Gefeliciteerd snelle zeilboot
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUHDDDDEDHHHHHHHHHHHHHH
what appeeneed vvnv?
what appeeneed vvnv?
C
Beter geven ze jou elke dag een forumverbod van 22.00 tot 08.00wrote:HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUHDDDDEDHHHHHHHHHHHHHH
what appeeneed vvnv?
dan krijgen we ook niet zo'n zatte posts van je..
T
03:10
D
3:12
dan keunne we er jou beter een geven ald je klaatr bent met werkenwrote:Beter geven ze jou elke dag een forumverbod van 22.00 tot 08.00wrote:HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUHDDDDEDHHHHHHHHHHHHHH
what appeeneed vvnv?
dan krijgen we ook niet zo'n zatte posts van je..
D
C
da dum tssssch... flauwe grap.
Als je al ziet dat ik me verbeter op het feit dat ik dat al minder post..
Als je al ziet dat ik me verbeter op het feit dat ik dat al minder post..
oh is het eindelijktot je door gedrongen
C
Hoe meer je hier praat hoe minder zat je lijkt... stop faking
D
Jongens jongens, maak nou is geen ruzie op de late avond. Relax! 
T
Inderdaad gewoon rusteq aan doen denkt hierwrote:Jongens jongens, maak nou is geen ruzie op de late avond. Relax!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hahah Pommer wat een baas 
Ik heb geeneens een felicitatietopic

Goedemiddag heren van het goede leven!
Na een dag zonder HT ben ik vanmiddag weer terug haha. Gister de hele dag in fucking IJhorst enquêtes lopen afnemen. Bij het ophalen van ingevulde enquêtes best veel meegemaakt haha. We hebben ons slap gelachen.
1 oud raar mens heeft ons alles over god verteld enzo. Dat religie slecht was, maar dat je voor je zelf moet geloven in god en blablabla. Die zal wel denken, mooi makkelijk ze komen bij mij aan de deur en ik niet bij hun. Wij net doen of we interesse hadden. Dus ik zeg: "God wat interessant, goh Tom, je zus gelooft toch ook?". Kregen we foldertjes van haar haha. Raar mens.
Na een dag zonder HT ben ik vanmiddag weer terug haha. Gister de hele dag in fucking IJhorst enquêtes lopen afnemen. Bij het ophalen van ingevulde enquêtes best veel meegemaakt haha. We hebben ons slap gelachen.
1 oud raar mens heeft ons alles over god verteld enzo. Dat religie slecht was, maar dat je voor je zelf moet geloven in god en blablabla. Die zal wel denken, mooi makkelijk ze komen bij mij aan de deur en ik niet bij hun. Wij net doen of we interesse hadden. Dus ik zeg: "God wat interessant, goh Tom, je zus gelooft toch ook?". Kregen we foldertjes van haar haha. Raar mens.
Gefeliciteerd!wrote:Ik heb geeneens een felicitatietopic
Jah was echt fake robkuh :')
Sorry hoor maar volgens mij begon jij met tegen mij te praten
Sorry hoor maar volgens mij begon jij met tegen mij te praten
G
Or do you?wrote:Ik heb geeneens een felicitatietopic
wat schattigwrote:een historische dag,
henk-jan houdt het vandaag alweer een jaar en 11 maanden met me uit hahh
D
Andersom ook dan?wrote:een historische dag,
henk-jan houdt het vandaag alweer een jaar en 11 maanden met me uit hahh