ja ik al tijdje, maar me ogen vallen bijna dicht als ik tv kijk of voor laptop zit. Maar als ik alles dan weg doe ben ik weer klaar wakker,wrote:Ik lig ook al op me bed
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
lol heb een banner van habo hotel op de home page
nog nooit naar gezocht op google
nog nooit naar gezocht op google
Ik val volgens mij echt in 1x weg, heb nu 39 uur niet geslapen, en ben kapotwrote:ik ben moe mar kan niet slapen
Haha nice, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?wrote:Ik val volgens mij echt in 1x weg, heb nu 39 uur niet geslapen, en ben kapotwrote:ik ben moe mar kan niet slapen
vraag ik me ook wel af iddwrote:Haha nice, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?wrote:Ik val volgens mij echt in 1x weg, heb nu 39 uur niet geslapen, en ben kapotwrote:ik ben moe mar kan niet slapen
Ik ga zelf wel slapen nu
Ik weet wel waarmee hij het voor elkaar heeft gekregen, maar meer de vraag waarom gaat door m'n hoofd 
Trouwens, net te horen gekregen dat ik morgen vrij ben! 2 daagjes extra weekend!
Trouwens, net te horen gekregen dat ik morgen vrij ben! 2 daagjes extra weekend!
-
T
Ik denk dat ik morgen ook een snipperdag pak.wrote:Ik weet wel waarmee hij het voor elkaar heeft gekregen, maar meer de vraag waarom gaat door m'n hoofd
-
G
particuliere tools vinden niks? dan maar Forensische tools!
-
T
Jah joh vind ik ook!wrote:particuliere tools vinden niks? dan maar Forensische tools!
-
G
voor et geval je et nog niet door had, ik ben een weekend aan werk voor school kwijt.,wrote:Jah joh vind ik ook!wrote:particuliere tools vinden niks? dan maar Forensische tools!
-
T
Dus? Dan maak je het toch gewoon opnieuw?
-
G
sterf kut.wrote:Dus? Dan maak je het toch gewoon opnieuw?
Haha iig zonder drugswrote:Haha nice, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?wrote:Ik val volgens mij echt in 1x weg, heb nu 39 uur niet geslapen, en ben kapotwrote:ik ben moe mar kan niet slapen
Paar vrienden van mij bleven hier slapen, maar die hadden wel wat gebruikt, en konden hun bek niet houden, dus kon zelf ook niet slapen.
5 uur lagen we op bed, maar 7 uur stonden we alweer buiten voor een peukje, en sindsdien 3 bakjes koffie en 1 redbull
-
T
wrote:sterf kut.wrote:Dus? Dan maak je het toch gewoon opnieuw?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wrote:wrote:sterf kut.wrote:Dus? Dan maak je het toch gewoon opnieuw?
-
G
ja godver doe niet zo bijdehand daar heb ik nu echt geen zin in
Rij je net gewoon 140/150 op de A2,
wordt je nog even hard voorbijgeblazen door een stuk of 15 BMW's & mercedesen.

-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Liefde is een vreemde ziekte 
?wrote:Liefde is een vreemde ziekte
ja rico, maar zonder de ziekte hadden wij geen epic msn gesprekken gehadwrote:?wrote:Liefde is een vreemde ziekte
Lol ik vandaag ook op de a12 bij gouda door 5 bmw's, dacht aan een achtervolging, gingen als een gek door de tunnelbak heen, ik reed zelf al 170, reden echt verschrikkelijk hardwrote:Rij je net gewoon 140/150 op de A2,
-
C
Zo klaar met werken..
of ze me juist uit betalen zal em echt worst wezen, krijg per keer 45 euro,... ben allang blij dat ik wat verdien
of ze me juist uit betalen zal em echt worst wezen, krijg per keer 45 euro,... ben allang blij dat ik wat verdien
-
G
Wat een verschrikkelijke nacht... Nagwnoeg neit kunnen slapen door non stop loopneus
En ook nog eens geeneen document weten te herstellen.....
En ook nog eens geeneen document weten te herstellen.....
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Buh al vanaf 0630 op. Nu @ station harderwijk. Iemand meeten in de trein?