vaakwrote:En hoevaak heb je op PrtScr gedrukt?wrote:Leuk chatten met een chick die alles laat zien voor de cam
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
y u no post them?wrote:vaakwrote:En hoevaak heb je op PrtScr gedrukt?wrote:Leuk chatten met een chick die alles laat zien voor de cam

-
T
Lekker allemaal voor privebezit voor meer info vraag olijfboompje of chuckless 
Oftewel, half Hardtraxx heeft ze dadalijkwrote:Lekker allemaal voor privebezit voor meer info vraag olijfboompje of chuckless
-
T
Die kans zit er dik inwrote:Oftewel, half Hardtraxx heeft ze dadalijkwrote:Lekker allemaal voor privebezit voor meer info vraag olijfboompje of chuckless
Nee hoor, ik hou ze ook voor privébezit 
Wel goed je beeldscherm poetsen dalijk hea!wrote:Nee hoor, ik hou ze ook voor privébezit
Leuke foto's inderdaadwrote:Wel goed je beeldscherm poetsen dalijk hea!wrote:Nee hoor, ik hou ze ook voor privébezit
-
T
Vind ik ookwrote:Leuke foto's inderdaadwrote:Wel goed je beeldscherm poetsen dalijk hea!wrote:Nee hoor, ik hou ze ook voor privébezit
-
G
en zou ben je al het werk dat je voor school in het weekend hebt gedaan, in 1 keer kwijt
door een sync fout tussen laptop en pc
recovery software gaat aan de slag, duim met me mee!
Mijn duim staat omlaag, telt dat ook ?wrote:en zou ben je al het werk dat je voor school in het weekend hebt gedaan, in 1 keer kwijt
-
G
zolang het mij maar geluk brengt!wrote:Mijn duim staat omlaag, telt dat ook ?wrote:en zou ben je al het werk dat je voor school in het weekend hebt gedaan, in 1 keer kwijt
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wrote:vaakwrote:En hoevaak heb je op PrtScr gedrukt?wrote:Leuk chatten met een chick die alles laat zien voor de cam

-
T
Dat plaatje 
-
T
wrote:Over 2 uur en 5 minuten weer weekend VOORBIJ![]()
ik heb gelukkig nog een dagje extra
en die ga ik sowieso gebruiken om uit te slapen
afgelopen week weinig slaap gehaad.. gister half 8 eruit en vanmorgen 9 uur weer
btw gister wat lelijks meegemaakt
ik en mijn vriendin zouden bij haar thuis gaan slapen
dus wij eerst naar de keet, lekker paar drinken
toen naar haar huis tegen half 3 ofzo want we moesten er vanmorgen weer vroeg uit want we moesten naar de vrouwen talentendag bij Twente
want daar was haar zusje voor uitgeloot dus gingen we kijken 
komen we bij haar thuis, lag er dus geen sleutel klaar
dus wij weer kwartier/20 min door de kut kou terug naar mijn huis
terwijl het van de keet naar mijn huis 5 min is
en die ga ik sowieso gebruiken om uit te slapen
afgelopen week weinig slaap gehaad.. gister half 8 eruit en vanmorgen 9 uur weer
btw gister wat lelijks meegemaakt
ik en mijn vriendin zouden bij haar thuis gaan slapen
dus wij eerst naar de keet, lekker paar drinken
toen naar haar huis tegen half 3 ofzo want we moesten er vanmorgen weer vroeg uit want we moesten naar de vrouwen talentendag bij Twente
komen we bij haar thuis, lag er dus geen sleutel klaar
dus wij weer kwartier/20 min door de kut kou terug naar mijn huis
terwijl het van de keet naar mijn huis 5 min is
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
dinsdagmiddag pas weer weekend:(
-
T
wrote:wrote:vrijdag pas weer weekend
-
T
Ik lig ook al op me bed 
-
G
godvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodvergodver 2 programmas gehad en nog geen data kunnen herstellen!!!!!