Niet zo zeiken, hier valt het meewrote:Omg, dat weer!
Niet zo zeiken, valt godverdomme niet mee!wrote:Niet zo zeiken, hier valt het meewrote:Omg, dat weer!
Hier schijnt de zon zelfswrote:Niet zo zeiken, valt godverdomme niet mee!wrote:Niet zo zeiken, hier valt het meewrote:Omg, dat weer!
Nou ja, het is grijs, beetje wind, af en toe wat druppels, maar that's it. Geen zon helaas :p maar toch niet zo'n ramp als jullie ervan maken hoor
T
Er zijn in totaal 69 gebruikers online
AHMAHGAWDwrote:Er zijn in totaal 69 gebruikers online
Gefeliciteerdwrote:geslaagd voor auto vandaag. YES
Theorie of praktijk? of allbebij?wrote:geslaagd voor auto vandaag. YES
Congrats! Ik moet 19 januari op TTTwrote:geslaagd voor auto vandaag. YES
praktijk, voor de tweede keer. ging goed, behalve dat ik een keer verkeerde weghelft pakte. stook de medebestuurder naast me de middelvinger naar me op. dat was wel 'n wtf-momentwrote:Theorie of praktijk? of allbebij?wrote:geslaagd voor auto vandaag. YES
View on YouTube
Doelgroepen
Deze video is het populairst bij:
Geslacht Leeftijd
Vrouwelijk 13-17
Mannelijk 13-17
Mannelijk 45-54

Doelgroepen
Deze video is het populairst bij:
Geslacht Leeftijd
Vrouwelijk 13-17
Mannelijk 13-17
Mannelijk 45-54
Ik neem mijn woorden terug. Vies schijtweer. Droog als ik vertrek, begint te hagelen als ik net weg ben, door de laagstaande zon waar je grotendeels tegenin fietst zie je niets, ben je net thuis, weer droog. Ik wil weg uit dit landwrote:Nou ja, het is grijs, beetje wind, af en toe wat druppels, maar that's it. Geen zon helaas :p maar toch niet zo'n ramp als jullie ervan maken hoor
G
gewoon beter als Bieber
Alsof dat zo'n prestatie is...wrote:gewoon beter als Bieber
Yup echt walgelijkwrote:Haha vieees
Ik geloof 14.wrote:Hahaha hoe oud zijn die twee 13/14?

A
dat was wel een heerlijk momentje ja, die vent kwam er ook letterlijk achteraan rennenwrote:haha zeker man, was een heel mooi avondjewrote:bwaaaaaaaaaaah!! gister eindelijk de opper almachtige Kswooshhhhhh in levende lijve gezien en danspasjes mee geoefend in den maassilo![]()
verder veel nieuwe mensen van HT gezien, wat mijn feest tot redelijk bestempeld heeft
en volgende keer gewoon meteen je drinken betalen bij de bar he
G
en ik maar doen alsof ik er niks van snaptewrote:dat was wel een heerlijk momentje ja, die vent kwam er ook letterlijk achteraan rennen
Zo... Weer lekker kort geknipt, kan er weer 2 weken tegenaan