So you look like this, olijfboompje?

wrote:Hij is niet de enige. Maar dat weet je zelf ook. Had gewoon niet de behoefte mij in deze discussie te mengen. Wou het alleen ff meldenwrote:Benieuwd trouwens of je mijn post hebt gelezen.
Ik heb hem weer weggehaald, omdat het een pure impuls was en omdat niet iedereen hoeft te weten hoe mijn leven in elkaar zit.
Pommer heeft hem volgens mij gelezen, nouja, je bent een van de eerste die redelijk veel van mij weet.
Now let's make happy tiems again
hahawrote:
Ik ga slaapie doen.
Morgen weer een lange dag
Uuuh, ja, zo zie ik eruit @ mark-feyenoord.
En ja, ik moet heel de dag WERKEN.
Heeeeeeeeeeeeeeeeul lang, dus sst.
wrote:hahawrote:
Ik ga slaapie doen.
Morgen weer een lange dag
Uuuh, ja, zo zie ik eruit @ mark-feyenoord.
En ja, ik moet heel de dag WERKEN.
Heeeeeeeeeeeeeeeeul lang, dus sst.welterusten dan!

zo zwaar als die van steffnov zal het nooit worden (als ik het niet verkeerd heb)wrote:Ik ook, van 6 tot 6. Morgen ga ik vertellen hoe zwaar het was oke
Haha hoe krijg je er toch een discussie van gemaaktwrote:Ik spreek je over 20 jaar nog eens.
Het liefst zou ik namelijk niet werken
Dus in principe doe ik al iets tegen mijn zin.
Kom aub niet met het bullshit argument aan dat je wel moet werken.
Dat argument heb ik al te vaak gehoord en het zal allemaal wel zo zijn.
Kom eens met iets origineels
Klopt ja...dat was ook een rampdag xD Gelukkig is dat hooguit 3 keer in het jaar, waarschijnlijk deze zaterdag weer maar dan ben ik vrij.wrote:zo zwaar als die van steffnov zal het nooit worden (als ik het niet verkeerd heb)wrote:Ik ook, van 6 tot 6. Morgen ga ik vertellen hoe zwaar het was oke
En ik denk dat ik morgen weer remschijf en differentieel lifting mag doen voor de zeevracht naar Dubai
Met moeite hoorwrote:goed geregeld ouwe...
Je lijkt m'n moeder welwrote:Ik verdien nog meer dan jullie allemaal!
Ik krijg alleen wat minder.
das altijd een pain... vervangers vinden...wrote:Met moeite hoorwrote:goed geregeld ouwe...Gelukkig ruim van tevoren en met wat uren in de plaats ervan als vervanging
Maar worth it
1 hele en 4 kwart, lijkt het meer.wrote:Weet trouwens iemand nog een leuk kerstkado voor mijn papa?
ik geef hem standaard elk jaar 1 heel staatslot en 2 halve loten.
maar wil een keer uitpakken.
Nee keertje helemaal van die dingen afwrote:1 hele en 4 kwart, lijkt het meer.wrote:Weet trouwens iemand nog een leuk kerstkado voor mijn papa?
ik geef hem standaard elk jaar 1 heel staatslot en 2 halve loten.
maar wil een keer uitpakken.
Mwah, bij ons is het niet zoeken naar vervangers, kan ook niet :p Het is meer, het is de laatste weken voor kerst altijd zo belachelijk druk, dat je eigenlijk geen vrij kunt krijgen. Heb dus het compromis kunnen maken dat ik de vrijdag ervoor (aankomend vrijdag dus) de hele dag werk, en dan de hele zaterdag vrij heb, en toch de uren kan maken, waar ik normaal alleen vrijdagavonden werk.wrote:das altijd een pain... vervangers vinden...wrote:Met moeite hoorwrote:goed geregeld ouwe...Gelukkig ruim van tevoren en met wat uren in de plaats ervan als vervanging
Maar worth it
Ik wil al tijden 1x vrij op de zondag, maar denk je dat er iemand wil?
Hoe kan jij opeens een foto van Olijfboompje vindenwrote:So you look like this, olijfboompje?
Zeker! De hele cd '+' van hem is een aanrader! Goede nieuwe artiest