haha ik denk dat pokon als shampoo gebruiktwrote:2 weken xD?wrote:Zo... Weer lekker kort geknipt, kan er weer 2 weken tegenaan
C
mijn haar vind ik na een tondeusebeurt ook na 2 weken weer te lang..
maar goed:
we zijn weer geland, heerlijk gedouchet en mezelf ontdaan van smeer en olie..
en mama had heerlijk gekookt.. (durum kebab uit de oven
)
Nu ff lekker chillen
maar goed:
we zijn weer geland, heerlijk gedouchet en mezelf ontdaan van smeer en olie..
en mama had heerlijk gekookt.. (durum kebab uit de oven
Nu ff lekker chillen
Niet meer dan normaal hoorwrote:2 weken xD?wrote:Zo... Weer lekker kort geknipt, kan er weer 2 weken tegenaan
Wat een godverdedomme kutte dag weer gehad.......
Ik hoop snel dat het hard gaat vriezen dan heb ik vakantie 
anders nog 6 dagen in dat tyfus weer
Bah nee, dat het maar zo snel mogelijk 30 graden wordt!wrote:Ik hoop snel dat het hard gaat vriezen dan heb ik vakantie
T
Samewrote:Wat een godverdedomme kutte dag weer gehad.......
S
Ik krijg gvd mijn portemonnee maar niet gevonden 
wrote:2 weken xD?wrote:Zo... Weer lekker kort geknipt, kan er weer 2 weken tegenaan
Moskee al geprobeerd?wrote:Ik krijg gvd mijn portemonnee maar niet gevonden
die vent snapte er ook niks vanwrote:en ik maar doen alsof ik er niks van snaptewrote:dat was wel een heerlijk momentje ja, die vent kwam er ook letterlijk achteraan rennen
heuuu!! waarom betalen jullie niet????
ik; huh? ik had toch muntjes gegeven
G
wrote:die vent snapte er ook niks van![]()
heuuu!! waarom betalen jullie niet????
ik; huh? ik had toch muntjes gegevenepic lulz!
maar mijn hersencellen waren zo uitgewerkt dat ik me niet meer kon herinneren dat jij dat was op dat moment
G
wuddafok is origin? heb et vandaag nou al paar keer langs zien komenwrote:God ik word gek van origin..
A
Moet je hebben om Battlefield 3 te spelen
Moet je via Battlelog BF3 opstarten, die opent Orgin en dan kun je pas in game :') Kutsysteem
Moet je via Battlelog BF3 opstarten, die opent Orgin en dan kun je pas in game :') Kutsysteem
De Steam van Battlefield 3 duswrote:wuddafok is origin? heb et vandaag nou al paar keer langs zien komenwrote:God ik word gek van origin..
G
eeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuh
#nietinteressant
#nietinteressant
A
Jij vroeg hetwrote:eeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuh
#nietinteressant
G
da hedde goed gezien jong!wrote:Jij vroeg hetwrote:eeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuh
#nietinteressant
Pretty sure i don'twrote:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Wtf am i watching
G

opsporing verzocht kijken, is ook niet veel soeps tegenwoordig.. het enige nederlands wat daar voorbij komt is van de presentatoren