Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:08 

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Chris Two schreef:
Wat ga je doen in de tussentijd? hoop toch wat geld verdienen!

:/
Waarom the fuck zou je gaan werken wanneer je net vrij bent?
Ik ben altijd blij als die fucking tentamens over zijn en ik weer wat vrije tijd heb.

Omdat werken het enige is waar hij aan denkt en waar hij over praat.

Nee, omdat als je iets wilt je ervoor moet werken.
Mij is geleerd dat voor niks de zon opgaat en dat de rest alles kost!

Ik werk nu veel voor mijn studie te betalen.. maar wellicht is het voor dream chases een optie om geld te verdienen voor iets leuks en z'n feestjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:12 

Hardtraxx Veteran

Ik besef dat ook ten volle, maar ik weiger gewoon die gedachtegang in stand te houden dat je moet werken.

Wie doet nou werkelijk iets leuks in zijn leven?
Wie heeft nou uiteindelijk werk wat hij echt geweldig vindt?

Slechts weinig mensen vinden deze voldoening, vaak maar iets wat net in de buurt komt.
Ik vind de maatschappij bar en verachtelijk. Debiel zelfs.
Slavernij ten top.

Ik weiger hieraan mee te werken en zeker op mijn 20 jarige leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:13 

Bierkoning

@ Robkuh
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is om veel te werken, in de vakantie werk ik ook rond de 50 uur per week, maar het lijkt wel of dat het enige is waar jij aan kan denken, je praat er echt de hele tijd over. Het lijkt meer of je leeft om te werken dan werkt om te leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:13 

Hardtraxx Addict

Aan feestjes geef ik al niet zoveel geld meer uit, is echt een stuk minder geworden.
Maar ik heb bijvoorbeeld laatst een nieuw bed gekocht, nieuwe tv, slaapkamer moet nog geschilderd worden.
En ik wil nog op vakantie met mijn vriendin in de zomer :) .

Chris Two schreef:
Mij is geleerd dat voor niks de zon opgaat en dat de rest alles kost!

Same here!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

Wijze woorden Pommer.

Ik werk ook wel zo'n 15 uur per week naast school, maar ik vind het eigenlijk niet zo geweldig. Wel leuk is dat ik €9,20 per uur verdien met supermarktwerk op mijn 20e ^^ Niet slecht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:16 

Olijfboompje schreef:
Ik besef dat ook ten volle, maar ik weiger gewoon die gedachtegang in stand te houden dat je moet werken.

Slechts weinig mensen vinden deze voldoening, vaak maar iets wat net in de buurt komt.
Slavernij ten top.

Ik geniet van mijn werk, als afwasser als keukenhulp en als orderpicker.
Ik vind het heerlijk dat ik weet dat er mensen van mijn schonen borden eten en ook eten van het gerecht wat ik deels gemaakt heb.
En dat order picken is soms lekker lomp zijn. Heerlijk lomp zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:17 

Donateur

Daveytl schreef:
Ik werk ook wel zo'n 15 uur per week naast school, maar ik vind het eigenlijk niet zo geweldig. Wel leuk is dat ik €9,20 per uur verdien met supermarktwerk op mijn 20e ^^ Niet slecht toch?

Dat heb ik als 21 jarige in elk geval nog nooit kunnen zeggen, lekker houden dat baantje. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Olijfboompje schreef:

Slavernij ten top.

Nee, altijd maar je Stufi gebruiken voor je feestjes of bij papi en mami je handje open houden voor geld.

Ik geniet van mijn werk, als afwasser als keukenhulp en als orderpicker.
Ik vind het heerlijk dat ik weet dat er mensen van mijn schonen borden eten en ook eten van het gerecht wat ik deels gemaakt heb.
En dat order picken is soms lekker lomp zijn. Heerlijk lomp zijn!

Komt erop neer dat je je simpele oordeel voor je moet houden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:22 

De gesprekken gaan wel diep hier, niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:23 

Bierkoning

Olijf :worship:

Robkuh wil ook niet begrijpen dat mensen die niet elke dag praten over hoe hard ze gewerkt hebben gelijk helemaal niet werken. Volgens mij werkt bijna iedereen wel hier en sommigen ook best wel veel, maar die praten er niet nonstop over zoals hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:23 

Pommer schreef:
@ Robkuh
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is om veel te werken, in de vakantie werk ik ook rond de 50 uur per week, maar het lijkt wel of dat het enige is waar jij aan kan denken, je praat er echt de hele tijd over. Het lijkt meer of je leeft om te werken dan werkt om te leven.

Ik heb op het moment weinig anders te doen. Gestopt met Studie, Sporten doe ik niet en mijn vrienden studeren of werken continue.
+ Wil ik nog thuis blijven wonen, dan moest ik ook wel. Mijn ouders stellen redelijk hard de regels nu en dat ook met feestjes.

Misschien een grimmige stemming nu maar ik kijk aan het eind altijd goed terug erop. Je leert ervan.

En ja, die reacties van ga op kamers etc., ik wil dat best maar ik merk dat ik er gewoon niet klaar voor ben. Ook vanwege mijn Autisme, ook van vanwege weinig zelfstandigheid.
Ik ben soms eenmaal wat moeilijker dan sommige andere, maar de structuur die mijn ouders handhaven ben ik hun soms wel dankbaar voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:33 

Bierkoning

Je begrijpt me verkeerd: Het zal mij een zorg wezen of je veel werkt en wat je redenen daarvoor zijn. Het gaat erom dat je net doet alsof jij het beter doet dan anderen, omdat je er letterlijk elke dag over praat.

Maandag: 'Net weer hard gewerkt, morgen weer werken'
Dinsdag: 'Weer terug van het werk, was weer druk zeg'
Woensdag: 'Tering wat heb ik hard gewerkt vandaag'
Donderdag: 'Dag werken zit er weer op, het was weer hard werken'
Vrijdag: 'Man wat heb ik hard gewerkt, ben kapot'
Zaterdag: 'Laatste dag gewerkt, wat heb ik hard gewerkt deze week zeg'
Zondag: 'Gelukkig kan ik morgen weer aan het werk, lekker geld geld geld'

Zo zien jou reacties er ongeveer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:33 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Robkuh wil ook niet begrijpen dat mensen die niet elke dag praten over hoe hard ze gewerkt hebben gelijk helemaal niet werken. Volgens mij werkt bijna iedereen wel hier en sommigen ook best wel veel, maar die praten er niet nonstop over zoals hij.

search.php?keywords=Gewerkt&terms=all&author=Chris+Two&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Slavernij ten top.

Je bent 20 die ideale baan vind je echt nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:35 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:

search.php?keywords=Gewerkt&terms=all&author=Chris+Two&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken

xd
Hahahaha jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:36 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:

xd

Dit is nog niks vergeleken met facebook...
Oja en dit is alleen nog op 'gewerkt' dus dan staan 'werk' of 'werken' en dergelijken er nog niet eens bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:37 

Pommer schreef:
Je begrijpt me verkeerd: Het zal mij een zorg wezen of je veel werkt en wat je redenen daarvoor zijn. Het gaat erom dat je net doet alsof jij het beter doet dan anderen, omdat je er letterlijk elke dag over praat.

Maandag: 'Net weer hard gewerkt, morgen weer werken'
Dinsdag: 'Weer terug van het werk, was weer druk zeg'
Woensdag: 'Tering wat heb ik hard gewerkt vandaag'
Donderdag: 'Dag werken zit er weer op, het was weer hard werken'
Vrijdag: 'Man wat heb ik hard gewerkt, ben kapot'
Zaterdag: 'Laatste dag gewerkt, wat heb ik hard gewerkt deze week zeg'
Zondag: 'Gelukkig kan ik morgen weer aan het werk, lekker geld geld geld'

Zo zien jou reacties er ongeveer uit.

1. Je ziet me vaak zat zeggen dat ik ook een lekker dagje vrij heb soms.
2. Ik meldt het idd, ja altijd als ik al gewerkt heb. Ik kan met niemand in dat restaurant mijn feelings kwijt. Als ik hier neer zet: hard gewerk, zat vol bla bla bla, dan probeer ik meestal ff dat van me af te schrijven.
3. Ik een weinig boeiends leven.. ik werk gewoon veel en ook vaak een tandje extra erbij dan nodig. Als je dit stoort dan scroll je verder zodra je mijn naam ziet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:

xd

Oja en dit is alleen nog op 'gewerkt' dus dan staan 'werk' of 'werken' en dergelijken er nog niet eens bij.

Haha klopt, dan moet je zoeken op *werk* :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:39 

Pommer schreef:
Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:

xd

Even tussendoor: 7 posten zijn gerelateerd aan werken als in gewerkt, de andere posts zijn in de zin van maar niet gerelateerd
En op facebook, als je je stoort: flikker me dan uit je vrienden of zet abbonement stop op mij... voila..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:39 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:

Slavernij ten top.

Je bent 20 die ideale baan vind je echt nog wel.

Ik spreek je over 20 jaar nog eens.
Het liefst zou ik namelijk niet werken :)

Dus in principe doe ik al iets tegen mijn zin.
Kom aub niet met het bullshit argument aan dat je wel moet werken.
Dat argument heb ik al te vaak gehoord en het zal allemaal wel zo zijn.

Kom eens met iets origineels :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:41 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd trouwens of je mijn post hebt gelezen.
Ik heb hem weer weggehaald, omdat het een pure impuls was en omdat niet iedereen hoeft te weten hoe mijn leven in elkaar zit.

Pommer heeft hem volgens mij gelezen, nouja, je bent een van de eerste die redelijk veel van mij weet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:42 

Bierkoning

Ik stoor me er niet aan, ik probeer je alleen bij te brengen dat het gewoon asociaal is. Net als mensen die op verjaardag bijv. alleen maar over hun werk praten, helemaal als er niet eensw naar gevraagd wordt. Maar dat heb je blijkbaar nooit geleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik heb hem weer weggehaald, omdat het een pure impuls was en omdat niet iedereen hoeft te weten hoe mijn leven in elkaar zit.

Pommer heeft hem volgens mij gelezen, nouja, je bent een van de eerste die redelijk veel van mij weet. xd

Hij is niet de enige. Maar dat weet je zelf ook. Had gewoon niet de behoefte mij in deze discussie te mengen. Wou het alleen ff melden :P

Now let's make happy tiems again
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:44 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Heb hem ook gelezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Happy tiems? (L)

Happy tiems! :yes:
Vorige  1 ... 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic