dat zegt dat jong helemaal neit, hij zegt: THat's RACING!!wrote:wrote:It's cuz you're blackwrote:lekker!!!! kan er gvd ook nog wel bij deze maand! why se fuck altijd mij pakken, ben ik dan zo'n hufter?
G
View on YouTube
PROOF!
PROOF!
Dan heeft ie toch bij het racen al z'n tanden uit z'n bakkes geflikkerd
Zou mooi zijn, maar vrees van niet...wrote:2-0. Gewoon net als vorig jaar op de laatste speelrondewrote:t zal mij benieuwen wat ajax gaat doen vanavond! :O ben reuze benieuwd
Toch gaat Ajax de volgende ronde wel redden, denk ik (hoop ik
Ja we konden ook naar zo'n kleffe kerstfilm ofzo, maar dat hoeft van mij allemaal niet johwrote:wat zei je tegen der:wrote:Morgen met m'n date naar New Kids. Ik ben een geboren romanticus...
kom mee kijken KUT!
A
Ik zie steeds meer Beat By Dré headphones, dopjes enzo op school. Word dat nou echt rage? Prijs/Kwaliteit verhouding is absurd
kan er in mezelf wel om laggen als ik er weer eens iemand mee ziewrote:Ik zie steeds meer Beat By Dré headphones, dopjes enzo op school. Word dat nou echt rage? Prijs/Kwaliteit verhouding is absurd
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Hehe ik ben lekker buitenbeentje. Iedereen met die Monster Beats dingen of Sennheisers. Kom ik met m'n KRK aan.wrote:Ik zie steeds meer Beat By Dré headphones, dopjes enzo op school. Word dat nou echt rage? Prijs/Kwaliteit verhouding is absurd
Heb ze overigens nooit gehoord, hoef ze ook niet omdat die schelpen op batterijen draaien.
A
Ik heb Sennheiser 300CX 2, redelijke oortjes vind ik..
G
zoeken voor stagebedrijven en een foto van Jor-D tegenkomen
wat is de wereld toch klein 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik werd wat moe van dramatische oortjes van 5 euro, dus gewoon m'n hoofdtelefoon van KRK gepakt. Gebruik hem toch niet in de studio dus.wrote:Ik heb Sennheiser 300CX 2, redelijke oortjes vind ik..
A
40 euro, aardige kwaliteit, alleen standaardproblemen na een paar maanden.. (een oortje speelt zachter, kabeltje ietswat geknakt ofzo. Moet draaien aan de jackplug tot ik de sweetspot heb
)
Wat id de layout van Hardtraxx nu gods lelijk 
Wut?wrote:zoeken voor stagebedrijven en een foto van Jor-D tegenkomenwat is de wereld toch klein
wrote:Wat id de layout van Hardtraxx nu gods prachtig
Idem. Zelfde setje ook. En mocht hij minder zijn, bonnetje bewaren, en terug naar de Mediamarkt om nieuw setje te claimen. Ben al aan mijn 7e setje ofzo, slechts 1 keer betaald :')wrote:40 euro, aardige kwaliteit, alleen standaardproblemen na een paar maanden.. (een oortje speelt zachter, kabeltje ietswat geknakt ofzo. Moet draaien aan de jackplug tot ik de sweetspot heb)
krijg je gewoon nieuwe?wrote:Idem. Zelfde setje ook. En mocht hij minder zijn, bonnetje bewaren, en terug naar de Mediamarkt om nieuw setje te claimen. Ben al aan mijn 7e setje ofzo, slechts 1 keer betaald :')wrote:40 euro, aardige kwaliteit, alleen standaardproblemen na een paar maanden.. (een oortje speelt zachter, kabeltje ietswat geknakt ofzo. Moet draaien aan de jackplug tot ik de sweetspot heb)
Heb ze ook. Gewoon flex. Zijn nu alleen redelijk aan hun eind.wrote:40 euro, aardige kwaliteit, alleen standaardproblemen na een paar maanden.. (een oortje speelt zachter, kabeltje ietswat geknakt ofzo. Moet draaien aan de jackplug tot ik de sweetspot heb)
G
minus3, kan dat kloppen?wrote:Wut?wrote:zoeken voor stagebedrijven en een foto van Jor-D tegenkomenwat is de wereld toch klein
Waar?
Lang leve garantie + debiele medewerkers xDwrote:krijg je gewoon nieuwe?wrote:Idem. Zelfde setje ook. En mocht hij minder zijn, bonnetje bewaren, en terug naar de Mediamarkt om nieuw setje te claimen. Ben al aan mijn 7e setje ofzo, slechts 1 keer betaald :')wrote:40 euro, aardige kwaliteit, alleen standaardproblemen na een paar maanden.. (een oortje speelt zachter, kabeltje ietswat geknakt ofzo. Moet draaien aan de jackplug tot ik de sweetspot heb)
Ja, daar loop ik momenteel m'n afstudeerstagewrote:minus3, kan dat kloppen?wrote:Wut?wrote:zoeken voor stagebedrijven en een foto van Jor-D tegenkomenwat is de wereld toch klein
Waar?
C
Hey, eindelijk ben ik Chris Two!