Haha dacht ik ook gelijk aan 
Kennen jullie hem nog?
View on YouTube
Telefonisch NIET bereikbaar, kan alleen GEBELD WORDEN!
kan niet anders dan een troll zijnwrote:Heerlijk wat iemand in mn msnlijst als naam heeft.
Ik heb het gevoel dat het niet zo is.wrote:kan niet anders dan een troll zijnwrote:Heerlijk wat iemand in mn msnlijst als naam heeft.
2-0. Gewoon net als vorig jaar op de laatste speelrondewrote:t zal mij benieuwen wat ajax gaat doen vanavond! :O ben reuze benieuwd
Je karma is laag,wrote:lekker!!!! kan er gvd ook nog wel bij deze maand! why se fuck altijd mij pakken, ben ik dan zo'n hufter?
probeer je me te trollen? dan zou ik iig met iets beters komenwrote:Je karma is laag,wrote:lekker!!!! kan er gvd ook nog wel bij deze maand! why se fuck altijd mij pakken, ben ik dan zo'n hufter?
karma is een bitch.
karma pakt je terug voor alle daden die niet goed waren
It's cuz you're blackwrote:lekker!!!! kan er gvd ook nog wel bij deze maand! why se fuck altijd mij pakken, ben ik dan zo'n hufter?
wrote:It's cuz you're blackwrote:lekker!!!! kan er gvd ook nog wel bij deze maand! why se fuck altijd mij pakken, ben ik dan zo'n hufter?

Nee, zijn gewoon feiten..wrote:probeer je me te trollen? dan zou ik iig met iets beters komenwrote:Je karma is laag,wrote:lekker!!!! kan er gvd ook nog wel bij deze maand! why se fuck altijd mij pakken, ben ik dan zo'n hufter?
karma is een bitch.
karma pakt je terug voor alle daden die niet goed waren
wat zei je tegen der:wrote:Morgen met m'n date naar New Kids. Ik ben een geboren romanticus...