Lijk je op hem?wrote:vet man, ik ga mn naam straks ook veranderen in Geck-A....wrote:Hey, eindelijk ben ik Chris Two!
C
A
Dan word ik Oostzaner
S
In de internetwereld buiten hardtraxx ben ik ook bekend als S-te-Fan
.
A
MIC illegaal downloadforum toevallig?wrote:In de internetwereld buiten hardtraxx ben ik ook bekend als S-te-Fan.
ja, ik heb ook armen, benen en twee ogen.wrote:Lijk je op hem?wrote:vet man, ik ga mn naam straks ook veranderen in Geck-A....wrote:Hey, eindelijk ben ik Chris Two!
C
Waarom wordt ik door 2 mensen (vind ik) dan weer meteen gehaat in de manier van: kijk hem nou, bla bla bla.
No offence hoor... maar dit speelt al langer: iedereen zeggen dat ik erop lijk (ooit op WISH 2010 begonnen)
No offence hoor... maar dit speelt al langer: iedereen zeggen dat ik erop lijk (ooit op WISH 2010 begonnen)
A
Ik vind het wel leuk, waarom zou je je eraan storen? 
C
*kuch* trollmod *kuch*wrote:Ik vind het wel leuk, waarom zou je je eraan storen?
Acht het is oostzaner maar... hij is lang groen en lelijk niks van aantrekkenwrote:Waarom wordt ik door 2 mensen (vind ik) dan weer meteen gehaat in de manier van: kijk hem nou, bla bla bla.
G
Chris Two: -1
A
Van mij? Nee, serieus. Ik vind het wel geinigwrote:*kuch* trollmod *kuch*wrote:Ik vind het wel leuk, waarom zou je je eraan storen?
Bluf je toch oosie.. HARDTRAXX kan nie zonder mij ik bezit 2.05 % van alle posts mothafuckaa
gelukkig ben ik ook nog de enige mod die iets om jullie geeft. Als ik er niet was geweest dan zag het off-topic er heel anders uit en hadden een paar man hier nu niet meer kunnen zeveren.wrote:Acht het is oostzaner maar... hij is lang groen en lelijk niks van aantrekkenwrote:Waarom wordt ik door 2 mensen (vind ik) dan weer meteen gehaat in de manier van: kijk hem nou, bla bla bla.
Ik hou wel van je (l) En zouden ze mij dan bannen¿ wij als spammers zijn ook nog donateur..jammer dat er zo met ons wordt om gegaan.
G
wrote:gelukkig ben ik ook nog de enige mod die iets om jullie geeft. Als ik er niet was geweest dan zag het off-topic er heel anders uit en hadden een paar man hier nu niet meer kunnen zeveren.
wat je van de rest (of iig ik niet) kan zeggen
C
Okee oost, daar geef ik je gelijk in. Jou 'regime' is goed gehandhaafd hier en daardoor is het netjes geregeld in de Off-Topic.
pak het niet op als aanvallend maar met ene
pak het niet op als aanvallend maar met ene
Hij is ook de beste mod.. Met g1ll de rest mag ons niet.
G
+1wrote:Hij is ook de beste mod.. Met g1ll.
Hier zitten toch weer stukgaan momentjes op de laatste pagina 
Nieuwste setje, 1 lelijke overgang...hmm... 
Chris Two, vond 't jammer toen ik dat zag rob 
C
je komt er wel overheenwrote:Chris Two, vond 't jammer toen ik dat zag rob