wrote:wrote:wrote:WEEK - EIND!!!!!!!!!!!!!!!!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
View on YouTubewrote:WEEK - EIND!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, nog ff shirt besteld voor Thunderdome, vanavond vrij vragen voor die dag, en aankomende week kaarten kopen. Word lekkâh!
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah, lekker met my dumb friends chillenwrote:View on YouTubewrote:WEEK - EIND!!!!!!!!!!!!!!!!
ben jaloers op je jonge.wrote:Zo, nog ff shirt besteld voor Thunderdome, vanavond vrij vragen voor die dag, en aankomende week kaarten kopen. Word lekkâh!
welk shirt besteld?
wrote:wrote:wrote:WEEK - EIND!!!!!!!!!!!!!!!!
zoo
nieuwe dubstep set is af
met wat extra's op het einde
morgen 1st ff tracklist maken van 39 nummers en dan kan je m maandag wel verwachten denk
nieuwe dubstep set is af
met wat extra's op het einde
morgen 1st ff tracklist maken van 39 nummers en dan kan je m maandag wel verwachten denk
S
Nieuwe naam op PF: Bouwhek 
lol
mijn broertje heeft net op vakantieveilingen een luxe overnachting voor een aantal dagen, 2 personen, in hotels van 3 of 4 sterren, keuze uit 14 landen. voor 1 euro gekocht
mijn broertje heeft net op vakantieveilingen een luxe overnachting voor een aantal dagen, 2 personen, in hotels van 3 of 4 sterren, keuze uit 14 landen. voor 1 euro gekocht
Yup maar dan ben je wel verplicht om daar te eten en uiteindelijk ben je dan even duur uitwrote:lol
ja klopt, denk ook niet dat hij echt gaat, hij is net 13wrote:Yup maar dan ben je wel verplicht om daar te eten en uiteindelijk ben je dan even duur uitwrote:lol
oke vrij normaal dus toch, maar wel vet 
We gaan weer dobbelen. Kijken of we dit keer weer 48 bier kunnen winnen 
Deze. Volgens de site ook nog eens de laatste in mijn maat.wrote:ben jaloers op je jonge.wrote:Zo, nog ff shirt besteld voor Thunderdome, vanavond vrij vragen voor die dag, en aankomende week kaarten kopen. Word lekkâh!
welk shirt besteld?
ohja die, die wou ik ook nog een keer gaan halen, mischien maar weer eens langs bij mid town hier in de stad 
Bij Mid-Town online hadden ze hem niet meer, en we hebben er naar mijn weten geen één in de buurt zitten. Dus ja, dan is het verder kijken he :p
snap ikwrote:Bij Mid-Town online hadden ze hem niet meer, en we hebben er naar mijn weten geen één in de buurt zitten. Dus ja, dan is het verder kijken he :p
hier in eindhoven zit er 1tje, dacht ik de enige in nl, of er is er nog een in rotterdam maar weet ik niet zeker.
Vanavond lekker naar dorsvlegel in vinkel!
Kom jij daar nu pas achter?
Heb dat filmpje niet eerder gezien nee
zag 'm net staan op youtube
Hahaha dat was van vorig jaar Defqon 1. Australië maar wel een masterlijk filmpje. Hoe hun sfeer brengen niet normaalwrote:Heb dat filmpje niet eerder gezien neezag 'm net staan op youtube
Zany´s zijn lach