okeee. ik trip hem echt zwaar.. we waren met 5 man in mijn auto. Waren we naar de Vleitlanden gereden om daar de boel te crashen, rijden we daar, komt er ineens een audi a3 uit een parkeerplaats gereden en die zit te sijnen naar ons.. dus ik denk wat wilt die, we moeten hier gewoon weer zo snel mogelijk weggaan.. wilde daar beetje hardstyle gaan blazen op lekker geluid.. dus ik rij de vlietlanden weer uit, maar die weg is best lang, hij heeft de hele weg niet langer dan 20 meter afstand van me gehad ofzo, soms zelfs niet eens een fiets die er tussen kan, dus ik zeg je eerlijk dat ik best wel bang werd, iedereen in de auto overigens, we waren dan wel met ze 5e, maarja die gozer kan maar niet ene pistool ofzo bij zich hebben, je weet het nooit tegenwoordig. Hij me 5 km lang achtervolgen, ik maar harder en harder rijden, ik heb egens 160 gereden waar je dat eigenlijk neit eens kan (max 80 en lange maar vervelende bocht), maar door de adrealine lukte het me, heb hem daardoor ook gelost, ook omdat ik een auto kon in halen terwijl hij een vrachtwagen naast zich had zitten. Daarna heb ik hem gelost, pff ik trip nog steeds terwijl het een half uur geleden is gebeurd ofzo.. WTF!
En dat hij ons iets wilde aan doen ofzo, dat is 100% zeker, want hij probeerde me zelfs van de weg te snijden. was echt heel eng. Mijn autotje heeft het gelukkig goed gedaan, ben trots op hem + natuurlijk de stuurmanskunsten van mij, ongelovelijk wat ik heb uitgehaald (niemand in gevaar gebracht overigens, behalve onszelf dan).. jezus niet normaal, niet te beschrijven bijna.
Paar mogelijkheden, was een kerel die niet goed wijs was die ons wat aan wilde doen, maar het zou ook politie geweest kunnen zijn, dan heb ik wel een probleem maar heb nooit een stopteken gezien. en volgens mij proberen die je ook niet van de weg te duwen.
Het zou ook nog iemand kunnen zijn die ruzie met me maat heeft, dat hij ons is gevolgd. dat is een lang verhaal, maar dat loopt nog is uit de klauwen.
Hopelijk ben ik niet geflitst.. dan ben ik aardig de lul! nouja dan ga ik gewoon me verhaal doen, hangen toch overal cameras.. zeker dat het wel op beeld staat. Waarschijnlijk wordt ik dan ook gelijk aangenomen bij de wegpolitie door me vluchtwerk

ik bedoel.. mijn auto 95 pk (opel astra) tegen een audi a3.. normaal gesproken moet je audi het winnen.