Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 23:02 

Stukje over de shoarma tent in Hilvarenbeek :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 00:01 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Waar ik echt elke keer dubbel om lig:

youtube

Na 5 minuten :lol:

Waaauuuwww, echt heel zielig dit :P Ik kan een beetje gekloot altijd wel waarderen, maar dit is tot minuut 5.30 ofzo gewoon veel te ingestudeerd. Sowieso is Jowan niet gemaakt voor de camera, ik val bijna in slaap als hij een grap begint te vertellen. Maar 't lachje van Zany is inderdaad wel grappig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 00:19 

Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:
wootum schreef:
Waar ik echt elke keer dubbel om lig:

youtube

Na 5 minuten :lol:

Waaauuuwww, echt heel zielig dit :P Ik kan een beetje gekloot altijd wel waarderen, maar dit is tot minuut 5.30 ofzo gewoon veel te ingestudeerd. Sowieso is Jowan niet gemaakt voor de camera, ik val bijna in slaap als hij een grap begint te vertellen. Maar 't lachje van Zany is inderdaad wel grappig :D

Heb hem maar gewoon doorgespoeld, en vanaf 5 minuten gekeken! Geweldig :p!
Ik ga nu lekker slapen, morgen weer werken van half 8 tot 5. Truste HT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 00:19 

mr_vertigo schreef:

bek dicht en lachen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 00:22 

Hardtraxx Addict

wil je wel even de goede quoten?? Bij voorbaat dank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 00:55 

Dream Chaser schreef:
wil je wel even de goede quoten?? Bij voorbaat dank :P

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 01:04 

Hardtraxx Veteran

Nu maar eens pitten, morgen om half 8 op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 01:18 

Artiest

Net te horen gekregen dat de vader van klasgenote is overleden. Gister nog emotioneel gesprek met d'r gehad over het feit dat dingen in de projectgroep niet goed liepen met haar (ik ben projectleider en ze zit in onze projectgoep).
Ik wist dat hij ziek was maar toch... wat lijkt zo'n gesprek over zoiets dan opeens fucking nutteloos als je zoiets hoort. Dat gesprek beginnen, voeren en leiden moet serieus een van de zwaarste dingen zijn geweest die ik ooit heb moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 01:45 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Net te horen gekregen dat de vader van klasgenote is overleden. Gister nog emotioneel gesprek met d'r gehad over het feit dat dingen in de projectgroep niet goed liepen met haar (ik ben projectleider en ze zit in onze projectgoep).
Ik wist dat hij ziek was maar toch... wat lijkt zo'n gesprek over zoiets dan opeens fucking nutteloos als je zoiets hoort. Dat gesprek beginnen, voeren en leiden moet serieus een van de zwaarste dingen zijn geweest die ik ooit heb moeten doen.

Sterkte man, en ook voor haar. Ik snap alleen niet helemaal wat je bedoelt op 't einde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 01:51 

Artiest

Ik had gister met haar en de rest van de groep gesprek over d'r functioneren binnen het project en dat werd nogal emotioneel, wat natuurlijk begrijpelijk is. En in die omstandigheden een gesprek voeren als eerstejaars student en projectleider, dat is toch wel lastig. Ondanks dat het wel een gigantische leerervaring is natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 01:54 

Hardtraxx Addict

Ik had gister met haar en de rest van de groep gesprek over d'r functioneren binnen het project en dat werd nogal emotioneel, wat natuurlijk begrijpelijk is. En in die omstandigheden een gesprek voeren als eerstejaars student en projectleider, dat is toch wel lastig. Ondanks dat het wel een gigantische leerervaring is natuurlijk.

hmm okay, succes dermee in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 01:57 

Artiest

Project 141 schreef:
Sterkte in ieder geval (vooral aan haar). Toch even een heel ander soort vraag: Studeerde jij nou ook in TIlburg?

Ja ik kom er wel overheen, haar situatie is natuurlijk iets wat je je ergste vijand nog niet toewenst.
En ja man, Fontys ACI in Tilburg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 01:59 

Artiest

Nope, enige keren dat ik ook maar in de buurt kom van de uni is voor tentamens (bij sportcentrum) verder zit mijn school in het diepe, diepe zuiden van Tilburg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 02:07 

verder zit mijn school in het diepe, diepe zuiden van Tilburg xd

Mijn school ook. Waar zit jij dan op school?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 02:12 

Artiest

Fontys ACI, bij Stappegoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 02:30 

Hardtraxx Veteran

damn ben een half jaar niet op deze site geweest :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 02:32 

Fontys ACI, bij Stappegoor.

Ik zit om de hoek op school ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 02:39 

Bierkoning

Protoss schreef:

Hey Headcontrollers, leef jij ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 02:45 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Protoss schreef:

denk het was bevroren maar ben ontdooitttddd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 03:34 

Hardtraxx Veteran

okeee. ik trip hem echt zwaar.. we waren met 5 man in mijn auto. Waren we naar de Vleitlanden gereden om daar de boel te crashen, rijden we daar, komt er ineens een audi a3 uit een parkeerplaats gereden en die zit te sijnen naar ons.. dus ik denk wat wilt die, we moeten hier gewoon weer zo snel mogelijk weggaan.. wilde daar beetje hardstyle gaan blazen op lekker geluid.. dus ik rij de vlietlanden weer uit, maar die weg is best lang, hij heeft de hele weg niet langer dan 20 meter afstand van me gehad ofzo, soms zelfs niet eens een fiets die er tussen kan, dus ik zeg je eerlijk dat ik best wel bang werd, iedereen in de auto overigens, we waren dan wel met ze 5e, maarja die gozer kan maar niet ene pistool ofzo bij zich hebben, je weet het nooit tegenwoordig. Hij me 5 km lang achtervolgen, ik maar harder en harder rijden, ik heb egens 160 gereden waar je dat eigenlijk neit eens kan (max 80 en lange maar vervelende bocht), maar door de adrealine lukte het me, heb hem daardoor ook gelost, ook omdat ik een auto kon in halen terwijl hij een vrachtwagen naast zich had zitten. Daarna heb ik hem gelost, pff ik trip nog steeds terwijl het een half uur geleden is gebeurd ofzo.. WTF!

En dat hij ons iets wilde aan doen ofzo, dat is 100% zeker, want hij probeerde me zelfs van de weg te snijden. was echt heel eng. Mijn autotje heeft het gelukkig goed gedaan, ben trots op hem + natuurlijk de stuurmanskunsten van mij, ongelovelijk wat ik heb uitgehaald (niemand in gevaar gebracht overigens, behalve onszelf dan).. jezus niet normaal, niet te beschrijven bijna.

Paar mogelijkheden, was een kerel die niet goed wijs was die ons wat aan wilde doen, maar het zou ook politie geweest kunnen zijn, dan heb ik wel een probleem maar heb nooit een stopteken gezien. en volgens mij proberen die je ook niet van de weg te duwen.

Het zou ook nog iemand kunnen zijn die ruzie met me maat heeft, dat hij ons is gevolgd. dat is een lang verhaal, maar dat loopt nog is uit de klauwen.

Hopelijk ben ik niet geflitst.. dan ben ik aardig de lul! nouja dan ga ik gewoon me verhaal doen, hangen toch overal cameras.. zeker dat het wel op beeld staat. Waarschijnlijk wordt ik dan ook gelijk aangenomen bij de wegpolitie door me vluchtwerk :P ik bedoel.. mijn auto 95 pk (opel astra) tegen een audi a3.. normaal gesproken moet je audi het winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 03:41 

Misschien had ie wel gewoon gezien dat je iets had laten vallen en wilde ie het terug geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 03:42 

Hardtraxx Veteran

Nou dan mag die dat op een normale manier doen XD.

weet iemand of er door midel van kenteken achterhaald kan worden waar je woont?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 04:13 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Nou dan mag die dat op een normale manier doen XD.

weet iemand of er door midel van kenteken achterhaald kan worden waar je woont?

als je woont waar je hoort te wonen wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 04:23 

Protoss schreef:
Pommer schreef:
Protoss schreef:

denk het was bevroren maar ben ontdooitttddd

nee we houden ons hier warm door te fappen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 04:26 

nou serieus: wat me vaandag was gebeurt:

ik werd ineens rond half elf uitgenodigd om ergens te drinken, in een van die lokalen waar het welvarende volk zich begeeft, komen er 3 wijven langs vragen of ik nieuw ben in venray terwijl ik hier focking 18 jaar al woon.
dan later in de koets wordt ik van alle kanten geschuurd. fock it... loop ik weg om ff rustig mn bier te leuten komt en zo`n vrouwtje langs dat zich wil voorstellen??????

WTF????

ist vandaag kerstmis en pasen tegelijk ofzo???
Vorige  1 ... 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic