wrote:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
C
Tering, 6,5 uur gewerkt.. wist dat het druk werd, maar zo druk..
gewoon 72 man, (terwijl we maar plek hebben voor 55)
me rug is gewoon compleet verrot nu :|
Try 16wrote:Tering, 6,5 uur gewerkt.. wist dat het druk werd, maar zo druk..
C
Ik weet het, maarja, normaal zijn mijn avonden 3,5 - 4,5 uur..
dit is 2 uur langer zwoegen in die afwaskeuken, en die borden wordne naarmate ook niet lichter
dit is 2 uur langer zwoegen in die afwaskeuken, en die borden wordne naarmate ook niet lichter
Op zaterdag, in de winter, van half 9 's ochtends tot half 1 's nachts...ben nog nooit zo verrot geweestwrote:Ik weet het, maarja, normaal zijn mijn avonden 3,5 - 4,5 uur..
C
afwassen voor 7 euro is nog steeds kut, toch 45 euro!wrote:Afwassen is ook gewoon kudt.
Dan voel je plekken dat je niet eens wist dat je die had!wrote:Op zaterdag, in de winter, van half 9 's ochtends tot half 1 's nachts...ben nog nooit zo verrot geweestwrote:Ik weet het, maarja, normaal zijn mijn avonden 3,5 - 4,5 uur..
dit is 2 uur langer zwoegen in die afwaskeuken, en die borden wordne naarmate ook niet lichterLoodswerk met meubels trouwens, dus nou niet echt licht.
Klopt zeker. 1 gast ging toen gewoon om half 12 weg, omdat hij gewoon kapot was. Die liep harder achteruit dan vooruit, en ik kon het hem niet eens kwalijk nemen.wrote:Dan voel je plekken dat je niet eens wist dat je die had!wrote:Op zaterdag, in de winter, van half 9 's ochtends tot half 1 's nachts...ben nog nooit zo verrot geweestwrote:Ik weet het, maarja, normaal zijn mijn avonden 3,5 - 4,5 uur..
dit is 2 uur langer zwoegen in die afwaskeuken, en die borden wordne naarmate ook niet lichterLoodswerk met meubels trouwens, dus nou niet echt licht.
A
droeloe
http://www2.skoftenmedia.com/images/gifdump/123/29.gif
Een van de meest smerige dingen die ik ooit heb gezien! Klikken op eigen risico.
Een van de meest smerige dingen die ik ooit heb gezien! Klikken op eigen risico.
Vind het echt walgelijkwrote:Ghehe.., is wel nasty, maar vind opzich wel meevallen, lijkt me idd niet prettig het te hebbenwrote: Een van de meest smerige dingen die ik ooit heb gezien! Klikken op eigen risico.
He bahwrote:had smeriger geweest alstie met zn vinger erin ging porrenwrote:Ghehe.., is wel nasty, maar vind opzich wel meevallen, lijkt me idd niet prettig het te hebbenwrote: Een van de meest smerige dingen die ik ooit heb gezien! Klikken op eigen risico.stel je is voor..
Ooh no he DID NOT!wrote: Je moeder
WEEK - EIND!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanavond hardstyle party in de kroeg, dat wordt wat
Vanavond hardstyle party in de kroeg, dat wordt wat
C
Weer een boek verkocht, vandaag ook gewerkt op school
geld komt mooi binnen deze week
geld komt mooi binnen deze week