wrote:wrote:Ik ben weer vrijgezel
Tijd terug had ik het over een docent met slap Engels, vorige week over een docent met goed Engels, maar die van deze week is gewoon lachwekkend
Italiaanse chinees die probeerd engels te praten?wrote:Tijd terug had ik het over een docent met slap Engels, vorige week over een docent met goed Engels, maar die van deze week is gewoon lachwekkend
Eelllooo piepel
Beste voorbeeld: citizens kwam er letterlijk uit als shitizenswrote:shitty wok engels?wrote:Tijd terug had ik het over een docent met slap Engels, vorige week over een docent met goed Engels, maar die van deze week is gewoon lachwekkend
E
nou meen ik het seireus:
Wie is Stefan Hoen? bedankt voor de uitnodiging maar zonder naam kan ik niks er mee beginnen.

Wie is Stefan Hoen? bedankt voor de uitnodiging maar zonder naam kan ik niks er mee beginnen.
Voornaam klopt wel, maar achternaam niet :p ik ben het niet dus
E

welkom in de realiteit!
dames: let op, je kunt vanaf nu niet meer winnen bij 75% van alle gesprekken.
Counterfeiting vind ik de leukste die ik heb ik al in alle mogelijke manieren gehoordwrote:Tijd terug had ik het over een docent met slap Engels, vorige week over een docent met goed Engels, maar die van deze week is gewoon lachwekkend
@biscuit
dit betekent niet dat jij vaker gelijk hebt!
G
dit hoort in wist je datwrote:http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/387802_238839686182728_100001700964136_672463_1795870127_n.jpg
welkom in de realiteit!![]()
E
naar mijn inzien niet.wrote:dit hoort in wist je datwrote:http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/387802_238839686182728_100001700964136_672463_1795870127_n.jpg
welkom in de realiteit!![]()
ook niet na herzien.
E
niet vaker maar soms!wrote:@biscuit
G
leer je posts es aanpassen 
Hahaha soms heb je wel gelijk denk ik idd!wrote:niet vaker maar soms!wrote:@biscuit
die staat er niet voor niks hahaha!wrote:Let vooral op de 'denk ik'
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Biscuit heeft nooit gelijk
Wat is hardcore toch geweldige muziek! 
wrote:Wat is hardstyle toch geweldige muziek!
Waarom vertellen ze altijd op bij het weer wat het weer van vandaag is. Ik wil het weer voor morgen weten niet van vandaag.
Dankjewel Simone. Jonge jonge wat een lekker weer was het weer, lekker warm, ook qua temperatuurwrote:Waarom vertellen ze altijd op bij het weer wat het weer van vandaag is. Ik wil het weer voor morgen weten niet van vandaag.
Een meisje op school heeft naaktfoto's gemaakt en die zijn de school doorgegaan, iedereen praat erover!
Die zal zich wel goed klote voelen hahaha!
Waarom staan ze hier nog nietwrote:Een meisje op school heeft naaktfoto's gemaakt en die zijn de school doorgegaan, iedereen praat erover!![]()
Kan je zien dat ik heb geplast of niet?wrote:Dankjewel Simone. Jonge jonge wat een lekker weer was het weer, lekker warm, ook qua temperatuurwrote:Waarom vertellen ze altijd op bij het weer wat het weer van vandaag is. Ik wil het weer voor morgen weten niet van vandaag.