Omdat het meisje nog geen 16 is en Biscuit hier ook op dit forum zit?wrote:Waarom staan ze hier nog nietwrote:Een meisje op school heeft naaktfoto's gemaakt en die zijn de school doorgegaan, iedereen praat erover!![]()
Die zal zich wel goed klote voelen hahaha!
Ohja, dat ik daar zelf niet aan gedacht hadwrote:Omdat het meisje nog geen 16 is en Biscuit hier ook op dit forum zit?wrote:Waarom staan ze hier nog nietwrote:Een meisje op school heeft naaktfoto's gemaakt en die zijn de school doorgegaan, iedereen praat erover!![]()
Ik heb ze nog niet gezien hahaha!wrote:Waarom staan ze hier nog nietwrote:Een meisje op school heeft naaktfoto's gemaakt en die zijn de school doorgegaan, iedereen praat erover!![]()
Ik ga ze fixen!
Dat is idd waaar!wrote:Ohja, dat ik daar zelf niet aan gedacht hadwrote: Omdat het meisje nog geen 16 is en Biscuit hier ook op dit forum zit?
Ik heb ze nog niet gezien hahaha!wrote:wrote:Waarom staan ze hier nog nietwrote:Een meisje op school heeft naaktfoto's gemaakt en die zijn de school doorgegaan, iedereen praat erover!![]()
Ik ga ze fixen!
[/quote
Is het wel een mooi meisje niet dat het z'n dikke zeug is
Als ik verhalen moet geloven moet ze best knap zijn!
Maar ze is 14 en ik weet zelf niet wie het is, misschien als ik haar zie!
Maar ze is 14 en ik weet zelf niet wie het is, misschien als ik haar zie!
Sherlock, probeer daar voor Koekje dan achter te komen 
T is een beste pedofiel als ik dat zo allemaal lees he...
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Doe maar niet posten dan
Een mooie vrouwelijke versie van de "mooiboy"
Pussy's! Wij willen tieten zien!
Wel van die dikke lippen dat is echt lekker. 
Oh, jij hebt de naakt foto's al gezien?wrote:Wel van die dikke lippen dat is echt lekker.
Was wel ff schrikken ja maar.. Sssst is ons geheimpjewrote:Oh, jij hebt de naakt foto's al gezien?wrote:Wel van die dikke lippen dat is echt lekker.
Waaaaaarom heb ik 6 gemeenschappelijke vrienden met haar
En geen een ervan is biscuit
En geen een ervan is biscuit
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Ik word nu al gek van die naamwrote: biscuit
Ik zou die foto's maar niet gaan opzoeken. Straks is het groot op het nieuws, de Hardtraxx zedenzaak. 
En terecht, join the clubwrote:Ik word nu al gek van die naamwrote: biscuithaha
Jonge, de dader is toch allang bekend dan..wrote:Ik zou die foto's maar niet gaan opzoeken. Straks is het groot op het nieuws, de Hardtraxx zedenzaak.
Bij de Amsterdamse zedenzaak toch ook. Jonge...wrote:Jonge, de dader is toch allang bekend dan..wrote:Ik zou die foto's maar niet gaan opzoeken. Straks is het groot op het nieuws, de Hardtraxx zedenzaak.
wrote:wrote:Wat is hardcore toch geweldige muziek!
wrote:wrote:wrote:Wat is hardstyle toch geweldige muziek!