Ik blijf gewoon zoekenwrote:Dat is nou de kunst van strategisch wordfeud spelen, zorgen dat jij hem nergens kwijt kuntwrote:
Dude jij hebt echt geluk dit potje wordfeud, ik heb al 1000 x een heel woord gehad die ik nergens kwijt kan![]()
A
Sappige reportages kijken op RTL 5, voetbal kijk ik morgen op school wel 
Ja prachtige soap.wrote:Je begrijpt dat ik nu al helemaal krom ligwrote:Some serious shit going on on facebook damn. Hahahaahaha.
G
Nu naar bedje toe, morgen naar sollicitatiegesprek toe!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ben een dag niet op HT meteen allemaal drama .... Pffff jullie hebben nog veel coaching nodig!
Maar welterusten
Maar welterusten
T
Donateur
3777 posts member since 2009
bijna bed tijd

Goeiemorgen HTwrote:Morgen weer school![]()
Weltrusten HT!
Naar school toe
S
Een uur verslapen 
Eerste 2 uur vrij, lekkeerrr
Dalijk school van 10:10 tot 14:20, thuis even werken aan de mix en vanavond trainen
Chill dagje
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Blablabla
bla blablabla 
van half 1 tot 2 les en daarna weer lekker naar huis 
Ben net wakker
Haha en had nog het goede idee om heel de dag mijn kamer op te ruimen!
Wat voor troep moet het daar dan zijn, als je er de hele dag voor nodig hebtwrote:Ben net wakkerHaha en had nog het goede idee om heel de dag mijn kamer op te ruimen!
Haha het is geen troep hoor. Maar heel mijn kamer moet leeg.
Komt een nieuw bed op, en een nieuwe soort kast die ik heb laten maken voor oa mijn cd spelers en mixer.
Komt een nieuw bed op, en een nieuwe soort kast die ik heb laten maken voor oa mijn cd spelers en mixer.
Balende dat mijn audio plugin het niet doet op mn laptop
iemand die nog een private server weet van minecraft, ik verveel me op singleplayer 
Same herewrote:Ben net wakkerHaha en had nog het goede idee om heel de dag mijn kamer op te ruimen!