Of hier verder;
Relatie-topic
Relatie-topic
Het is toch off-topic? Alles behalve hardstylewrote:wrote:Oke jongens, nu is het genoeg!! Ik wil er niks meer over horen op Hardtraxx!
Haha meneertje moraalridder.wrote:Poe, wat kunnen mensen een drama schoppen zeg. Jullie zijn allemaal fout bezig. Je bemoeien met zaken waarmee je je niet dient te bemoeien, onzin neergooien en elkaar niet in elkaars waarde laten. Wat een drama.
Zijn jullie nu volwassenen of niet?
Stelletje koters.
Hier nog 1. Moet morgen de bus om 06:31 hebben dus op tijd naar bed.wrote:Ik ga naar bed, ben kapot.![]()
Even wat slaap inhalen
Nouuuu, moet dat nou?wrote:Haha meneertje moraalridder.wrote:Poe, wat kunnen mensen een drama schoppen zeg. Jullie zijn allemaal fout bezig. Je bemoeien met zaken waarmee je je niet dient te bemoeien, onzin neergooien en elkaar niet in elkaars waarde laten. Wat een drama.
Zijn jullie nu volwassenen of niet?
Stelletje koters.
Net of iemand jou nog serieus neemt.
Weet ik, maar ik sta er om bekend alles altijd een beetje, tja, te brengen op een manier dat het niet serieus lijkt.wrote:Maar je hebt wel gelijk!
Kerstmuswrote:Vanwaar die mutswrote:Nieuwe Avatar
Oh rly?wrote:Kerstmuswrote:Vanwaar die mutswrote:Nieuwe Avatar
Ik bespeur hier enige gelijkeniswrote:Nieuwe Avatar
We zijn hier toch om elkaar te helpen, te steunen en lief te hebbenwrote:Mooi dat je het voor me opneemt in het 'genietmomentjes' topic!
Dude jij hebt echt geluk dit potje wordfeud, ik heb al 1000 x een heel woord gehad die ik nergens kwijt kanwrote:We zijn hier toch om elkaar te helpen, te steunen en lief te hebbenwrote:Mooi dat je het voor me opneemt in het 'genietmomentjes' topic!