Hahahaha jij geniet hier echt HARDCORE vanwrote:Je begrijpt dat ik nu al helemaal krom ligwrote:Some serious shit going on on facebook damn. Hahahaahaha.
What happends on facebook stays on facebook
enjoy
enjoy
E
off course it`s fun....
dit keer lachen we jou niet uit manwrote:off course it`s fun....
Trolololo... Maar idd.. Als ie echt kindjes van 14 aan t batsen is.. Dient ie gewoon een zelfknuffeljas te krijgen..
hetzelfde hier, lekker makkelijk. ook nooit gel in doen ofsowrote:Zo'n beetje iedereen uit San Franciscowrote:Zo weer naar de kapper.Lang geleden, laatste keer dat ik naar de kapper ging, was in San Francisco. Kunnen niet veel mensen zeggen haha.
Ben ik blij dat ik nooit naar de kappert hoef, tondeuse over mn kop halen en klaar
E
nee maar achter het beeldscherm zit je wel in je vuistje te lachen. aldan niet jij maar iemand anders.wrote:dit keer lachen we jou niet uit manwrote:off course it`s fun....
wtf dat jullie er nou 14 jarige van maken hmmm.
maar sereieus
B
Ik zit hier gewoon hardop te lachen hoorwrote: nee maar achter het beeldscherm zit je wel in je vuistje te lachen. aldan niet jij maar iemand anders.
nee gastwrote:nee maar achter het beeldscherm zit je wel in je vuistje te lachen. aldan niet jij maar iemand anders.wrote:dit keer lachen we jou niet uit manwrote:off course it`s fun....
wtf dat jullie er nou 14 jarige van maken hmmm.
maar sereieus
E
uitzonderingen daargelaten zoals we hier eerder zeiden.wrote:Ik zit hier gewoon hardop te lachen hoorwrote: nee maar achter het beeldscherm zit je wel in je vuistje te lachen. aldan niet jij maar iemand anders.
Kheb kennelijk iets gemist, iemand die me bij kan/wilt/mag bijpraten? 
Hahaha inderdaadwrote:Ik zit hier gewoon hardop te lachen hoorwrote: nee maar achter het beeldscherm zit je wel in je vuistje te lachen. aldan niet jij maar iemand anders.
Kindercreche Hardtraxx is weer geopendwrote:Kheb kennelijk iets gemist, iemand die me bij kan/wilt/mag bijpraten?
+1wrote:Ik zit hier gewoon hardop te lachen hoorwrote: nee maar achter het beeldscherm zit je wel in je vuistje te lachen. aldan niet jij maar iemand anders.
Genietmomentjestopicwrote:Kheb kennelijk iets gemist, iemand die me bij kan/wilt/mag bijpraten?
A
Het is weer zover 
Het was gezelligwrote:Het is weer zover
E
wie had een fijne dag en wat heb je gedaan op deze fijne dag?
ik had een fijne dag.wrote:wie had een fijne dag en wat heb je gedaan op deze fijne dag?
40 min rooster op school, dus uur en kwartier eerder uit, toen hele dag niks gedaan en net terug van uit eten
Is het vandaag een wedstrijdje: 'Ik wil de meeste aandacht' op facebook ofzo?
De winnaar is in iedergeval wel duidelijkwrote:Is het vandaag een wedstrijdje: 'Ik wil de meeste aandacht' op facebook ofzo?
A
Ik volg het voor geen kut meer, wie linkje?