Hebben ze geen punten en hoofdletters in Bathmen?wrote:gister en vandaag heerlijk nog vrij gehad en rest van de week ook maar lekker kort school
Hahawrote:Vind mensen met alcohol op veel vervelender dan mensen met drugs op. Ieder voor zich, maar ik zou er ook gewoon niet bij willen lopen met van die pupillen, tong uit je muil en dat gekauw.. Verschrikkelijkwrote:Ik heb ook nooit gemerkt dat je er afkeurend tegenover staat. De juiste instelling
Daar heb je het over een stel mensen die er te ver in gaan
Als je het op een normale manier doet, heb je hier veel minder last van
Ik snap je wel, het ziet er eng en vooral afstotend uit
Je kent mijn zonden al?wrote:
Waar gaat dit heen u moet uw zonden opbiechten om vergeven te worden en een plekje te krijgen in de hemel.
Biecht u zonden op bij mij en ik zal vergeven.
wrote:Daar heb je het over een stel mensen die er te ver in gaan
Waarom voel ik me dan zo tot Christian aangetrokken als hij zo is
Dan bent u vergeven in naam van de heer, de zoon en de heilige geest.wrote:Je kent mijn zonden al?
Lieeeeefwrote:wrote:Daar heb je het over een stel mensen die er te ver in gaan
Waarom voel ik me dan zo tot Christian aangetrokken als hij zo is![]()
Dan bent u vergeven in naam van de heer, de zoon en de heilige geest.wrote:Je kent mijn zonden al?
Ik weet het antwoord op je vraag.
Hij biedt je de kans hetzelfde eruit te komen te zien.
wrote:Dan bent u vergeven in nomine patris, filii et spiritus sancti.wrote:Je kent mijn zonden al?
Dat zou hij nooit doen. Christian weet dat ik een mogelijkheid zoals deze nooit te nimmer aan zou nemen.wrote:Hij biedt je de kans hetzelfde eruit te komen te zien.
Jij heb teveel boondock saints gekeken johwrote:wrote:Dan bent u vergeven in nomine patris, filii et spiritus sancti.wrote:Je kent mijn zonden al?
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Have fun, blackberrywrote:ben uit eten, bb.
Loondag,
Pandemonium kaartje halen, bier halen, en vanavond chillen!
Pandemonium kaartje halen, bier halen, en vanavond chillen!
Hahahaha Fusion!
MCDV8 DV8
France, Norway, Denmark, Sweden, Italy, Austria & Australia check! Can we get some more countries please? ;-) #QL11
Fusion Records
@MCDV8 Friesland?
#QL11

MCDV8 DV8
France, Norway, Denmark, Sweden, Italy, Austria & Australia check! Can we get some more countries please? ;-) #QL11
Fusion Records
@MCDV8 Friesland?
Zo weer naar de kapper.
Lang geleden, laatste keer dat ik naar de kapper ging, was in San Francisco. Kunnen niet veel mensen zeggen haha. 
Zo'n beetje iedereen uit San Franciscowrote:Zo weer naar de kapper.Lang geleden, laatste keer dat ik naar de kapper ging, was in San Francisco. Kunnen niet veel mensen zeggen haha.
Meisje dat ik wel leuk vind (en volgens mij andersom ook wel
) heeft mij "overgehaald" toch maar naar Thunderdome te gaan. Word super hoop ik 
Kerel, die mensen daar kunnen geen Nederlands! Die kunnen dat niet zeggen!wrote:Zo'n beetje iedereen uit San Franciscowrote:Zo weer naar de kapper.Lang geleden, laatste keer dat ik naar de kapper ging, was in San Francisco. Kunnen niet veel mensen zeggen haha.
Ben ik blij dat ik nooit naar de kappert hoef, tondeuse over mn kop halen en klaar
Vingeren in het Fries: grepeltje graai'n
Whahahahahawrote:Vingeren in het Fries: grepeltje graai'n
Some serious shit going on on facebook damn 
B
wrote:Some serious shit going on on facebook damn
Je begrijpt dat ik nu al helemaal krom ligwrote:Some serious shit going on on facebook damn
wrote:Vingeren in het Fries: grepeltje graai'n
pff ik upload wel een screenshot.. als het niet mag moet het maar verwijderd worden door de mods..