Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
hardcoresjors schreef:
hdhessel schreef:
wie weet er echt foute muziek geen hardstyle !!

Mr. Polska


vinger in de klitter ofzo iets was hij toch van? :lol:

onder andere, mijn vriendengroep vind hem helemaal geweldig, maar ik heb echt een hekel aan die vent en zijn muziek, het klinkt echt nergens naar, hij zegt maar wat en maakt er een liedje van! :P
alleen zijn eerste nummer vond ik wel vet want vroeger luisterde ik het ook nog wel eens! :P



Edit: Opzich zijn die gasten wel grappig maar mijn maten verneuken het een beetje om telkens zoals die mongolen te praten! :P
De hele tijd 'snoller' en 'trrrr' en dat soort dingen zeggen
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nieuwe avatar ^^ Dank je KSwoosh! :D

Doe 'm wat langzamer man wordt helemaal duizelig.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is er trouwens nog niks bekend over x-Qlusive? :huh:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
is er trouwens nog niks bekend over x-Qlusive? :huh:

Jawel. Noisecontrollers
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
is er trouwens nog niks bekend over x-Qlusive? :huh:

zie feest topic.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
wie weet er echt foute muziek geen hardstyle !!


Gunther- ding ding dong of Gunter - teeny weeny string bikini :P

Veel fouter ga je niet vinden denk ik haha.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrouwen.. Achterlijkste wezens op aarde :sick:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:

Ja ik dacht al dat het niet klopte. Het staat toch onder andere muziek
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd Gunther is epic :P



Like a boss playbacken :cool:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001960006844

Mijn dorp heeft een Toppers imitatie groep xD
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja dat liedje over in de bioscoop is onderhand nostalgie voor mij :P
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:04 
 

Project 141 schreef:
Stappen in TIlly, latur!


Welke tent?
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verveling in Breda....
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik moet morgen op een hockeyfeeest draaien dus daarom die foute muziek is foute avond
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
ik moet morgen op een hockeyfeeest draaien dus daarom die foute muziek is foute avond

Low-E & Alter Egosz - Pippi Langkous WTF(Qonfuze Mashup) moet je dan draaien :lol:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
ik moet morgen op een hockeyfeeest draaien dus daarom die foute muziek is foute avond

Je weet wat ze over hockey feesten zeggen. Altijd geile meiden :love:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
hdhessel schreef:
ik moet morgen op een hockeyfeeest draaien dus daarom die foute muziek is foute avond

Je weet wat ze over hockey feesten zeggen. Altijd geile meiden :love:

En sletterig... Heb ik van m'n zusje gehoord :cool:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ach ja ik ken iedereen gewoon flink zuipen morge acti 13 pils voor 15 euro dat zijn nog eens prijzen
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
ach ja ik ken iedereen gewoon flink zuipen morge acti 13 pils voor 15 euro dat zijn nog eens prijzen

:worship:
Toen ik nog op de havo zat, regelden we op vrijdagmiddag bij de Sands in Eindhoven 1 meter bier voor 10 euro xd . Of anders 1 pils = 1 euro :).
Radjedraaien was altijd gratis, op 1 middag 10 keer gewonnen met draaien, niks betaald daar :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke... Ik kom er net dus achter dat één van mn collega's Popstar had gewonnen in 2008. :huh:
ik vond er al zo'n bekende kop hebben. :P
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je dr al gedaan :P?
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jonge ik werk er net een week. :P
ze is wel knap trouwens.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
jonge ik werk er net een week. :P
ze is wel knap trouwens.

Misschien houdt ze wel van newbies :$ .
Maarre, bevalt het daar :)?
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:03 
 

Gesprek van de dag: seks en poepen
Bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah, ik hou me niet echt bezig met seks en poepen, dan krijg ik een idee over poepsex. En dat moeten we met z'n allen niet willen xd !
Gewoon sex met een vrouw, niks seks met poepen! :nono: :list:
Vorige  1 ... 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic