In combinatie met elkaarwrote:Gesprek van de dag: seks en poepen
edit: urbandesigner was me dus al voor
In combinatie met elkaarwrote:Gesprek van de dag: seks en poepen
wrote:In combinatie met elkaarwrote:Gesprek van de dag: seks en poepen? Je weet het maar nooit natuurlijk...
edit: urbandesigner was me dus al voor.
Wie zegt dat hij iets anders bedoelt dan wat 90 procent van hardtraxx denkt??wrote:Nou dat het 'rumoerig' is hier, lijkt me niet meer dan normaal...
Als jij het over sex en poepen hebt, zal daar 90 procent van Hardtraxx een andere betekenis achter zoeken dan de betekenis die jij bedoelt.
Nou ik neem toch aan dat je de achtergrond over biscuit een beetje kent qua sexualiteit?wrote:Wie zegt dat hij iets anders bedoelt dan wat 90 procent van hardtraxx denkt??wrote:Nou dat het 'rumoerig' is hier, lijkt me niet meer dan normaal...
Als jij het over sex en poepen hebt, zal daar 90 procent van Hardtraxx een andere betekenis achter zoeken dan de betekenis die jij bedoelt.
ik ben sexueel actief maar niet op het gebied wat verboden is.wrote:Nou ik neem toch aan dat je de achtergrond over biscuit een beetje kent qua sexualiteit?wrote:Wie zegt dat hij iets anders bedoelt dan wat 90 procent van hardtraxx denkt??wrote:Nou dat het 'rumoerig' is hier, lijkt me niet meer dan normaal...
zeg wat?wrote:In onze vriendengroep gebruiken we altijd de 2/3 regel... Meisjes die 2/3 van je leeftijd zijn, mag je pakken. Dus ik mag 13 jarige meisjes pakken, maar dat lijkt me niet erg verstandig. Minimum is 16
maak dat de kat wijs!wrote:zeg wat?wrote:In onze vriendengroep gebruiken we altijd de 2/3 regel... Meisjes die 2/3 van je leeftijd zijn, mag je pakken. Dus ik mag 13 jarige meisjes pakken, maar dat lijkt me niet erg verstandig. Minimum is 16![]()
min. 17 3/4 jaar omdat ze bij ons vaak gelijk zwanger raken omdat rubbere vingerhoedjes niet nodig zijn,. zodoende kan niemand wat aangedaan worden
Haha ja ben er zeer goed van op de hoogte, formuleerde mijn post alleen iets verkeerdwrote:Nou ik neem toch aan dat je de achtergrond over biscuit een beetje kent qua sexualiteit?wrote:Wie zegt dat hij iets anders bedoelt dan wat 90 procent van hardtraxx denkt??wrote:Nou dat het 'rumoerig' is hier, lijkt me niet meer dan normaal...
Dat ze in Venray geen anticonceptie kunnen betalen...wrote:zeg wat?wrote:In onze vriendengroep gebruiken we altijd de 2/3 regel... Meisjes die 2/3 van je leeftijd zijn, mag je pakken. Dus ik mag 13 jarige meisjes pakken, maar dat lijkt me niet erg verstandig. Minimum is 16![]()
min. 17 3/4 jaar omdat ze bij ons vaak gelijk zwanger raken omdat rubbere vingerhoedjes niet nodig zijn,. zodoende kan niemand wat aangedaan worden
Trusten, Sjorsiewrote:Sleeping, truste HT
Come , and take my hand and follow, except he gift, a Dark Tomorrowwrote:Lomp genieten van muziek
20 minuten gta spelen met je gezicht in het scherm... Gegarandeerd dat je in slaap valt! (lukte bij Defqon en Wish ook )wrote:Lekker ik lig al een uur in bed en kan niet slapen. Iemand tips om te slapen?

Bij mij gaat het nu zo:wrote:Come , and take my hand and follow, except he gift, a Dark Tomorrowwrote:Lomp genieten van muziek
kan je daar van slapen?wrote: