Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aan t werken aan mijn spreekbeurt...

doe hem over t beroep producer. nog leuke dingen die ik kan vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
D-Nemacyst schreef:
Zucht ik moet nog een en n halve dag maar gelukkig is het weer donderdag zuipavond vanavond. :clap:

:thumbsup: :thumbsup: en christus wat is het koud.


Maakt me een btje depri dit weer, godverdomme.

Ja idd, echt 0 zin om wat te doen - uit bed te komen - etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
aan t werken aan mijn spreekbeurt...

doe hem over t beroep producer. nog leuke dingen die ik kan vertellen?


Probeer er een te regelen die langskomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
aan t werken aan mijn spreekbeurt...

doe hem over t beroep producer. nog leuke dingen die ik kan vertellen?

whoah.. "spreekbeurt".. das lang geleden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Draidy schreef:
aan t werken aan mijn spreekbeurt...

doe hem over t beroep producer. nog leuke dingen die ik kan vertellen?

whoah.. "spreekbeurt".. das lang geleden..

Haha idd., Dat kan goed een jaar of 4 geleden zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe avatar ^^ Dank je KSwoosh! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nieuwe avatar ^^ Dank je KSwoosh! :D


Die andere is beter man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lol nando je gaat weer hard los op je ava, van welk filmpje is dat nu weer? :P

op ut einde ga ik ook weer los hehe (zwart/grijs shirt met rode mc robot logo);

http://www.youtube.com/watch?v=UkmOjRpQ ... r_embedded
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JamaicanBass jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Red Red Wine
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

walgelijke ali begint weer met ze geitenmuziek :thumbdown:

tijd voor een lekker muziekje met wat extra bassjes :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
lol nando je gaat weer hard los op je ava, van welk filmpje is dat nu weer? :P

op ut einde ga ik ook weer los hehe (zwart/grijs shirt met rode mc robot logo);

http://www.youtube.com/watch?v=UkmOjRpQ ... r_embedded

Bass Academy Lesson 3 aftermovie. ^^ Haha nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net OS X Lion gekocht en installed.

opzich erg fijn. alleen irritant dat die functies van trackpad er niet meer inzitten dat je gelijk naar de onderkant van pagina kunt met 3 vingers naar beneden.

Edit: tis al goed zo, zag de pijltjes in systeemvoorkeuren niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ga me naam veranderen naar : me gusta .. of xoiets xD

of Fryslán Boppé
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ga me naam veranderen naar : me gusta .. of xoiets xD

of Fryslán Boppé

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
ga me naam veranderen naar : me gusta .. of xoiets xD

of Fryslán Boppé

Waarom niet naar Roberto de Grote van Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wie weet er echt foute muziek geen hardstyle !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
wie weet er echt foute muziek geen hardstyle !!

Zany!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
hdhessel schreef:
wie weet er echt foute muziek geen hardstyle !!

Zany!

Thera..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
wie weet er echt foute muziek geen hardstyle !!

Polka of deutsche schlager muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deutsche muziek is vet man :p

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
wie weet er echt foute muziek geen hardstyle !!

Mr. Polska
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
hdhessel schreef:
wie weet er echt foute muziek geen hardstyle !!

Mr. Polska


vinger in de klitter ofzo iets was hij toch van? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Deutsche muziek is vet man :p



http://www.youtube.com/watch?v=SPmIcSesepk xd
Vorige  1 ... 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic