Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

allemaal even triest :P , ik antwoord er niet eens op..

misschien bang voor een fout antwoord :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:58 
 

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Waar kun je die dingen maken xd?

op mijn pc

en wat wesley zegt
of je moet een lekker wijf zijn en in een straal van 3 meter rond een camera zijn, dan kom ejj ook wel in de afte

Of bij MC-FLO in de buurt staan :yawn: Zoekt werkelijk altijd de camera op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:10 
 

Almighty schreef:
KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Waar kun je die dingen maken xd?

op mijn pc

en wat wesley zegt
of je moet een lekker wijf zijn en in een straal van 3 meter rond een camera zijn, dan kom ejj ook wel in de afte

Of bij MC-FLO in de buurt staan :yawn: Zoekt werkelijk altijd de camera op

lol is dat zijn naam :P [ff gegoogled]
ik wist niet dat die gast mc is, maar idd, die vent zie je echt in elke after xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer is duidelijk waarom Friesland afgescheiden moet worden van Nederland:

actueel/volksgenoten-van-roberttt-zijn-woedend-op-new-kids-t20938.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahaha :lol: lijkt de taliban wel joh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen 2 tentamens maken, daarna weekend! Denk dat ik echt nolife Skyrim en BF3 ga spelen tot zaterdagavond. Dan ga ik wel stappen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoo, maar eens naar bed toe gaan! weltrusten ht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, ik wilde gaan slapen, m'n ogen ogen vielen bijna dicht, ff MRNW 3 opgezet van CO2 en meteen wakker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:28 
 

Chukkels schreef:
En weer is duidelijk waarom Friesland afgescheiden moet worden van Nederland:

actueel/volksgenoten-van-roberttt-zijn-woedend-op-new-kids-t20938.html

:roflol:

Ik voorspel suicide-koeien binnenkort :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 00:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Whut, mn eerste post vandaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:01 
 

zo, nieuwe ava
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu gaan we toch wel ff pitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 02:11 
 

meh, rooney op 100 bij osm en 120M in bank

ff cech kopen voor 45M
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste uurtje vrij, altijd lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb op dit moment helemaal geen bed meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mijn schooldag zit er alweer op, weekend dus!! :D
zometeen lekker lunchen met mijn meisje, misschien vanmiddag ook nog maar eens naar de sportschool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zucht ik moet nog een en n halve dag maar gelukkig is het weer donderdag zuipavond vanavond. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 11:57 
 

goedemorgen..
kontjus en maagkrampen... yup.. diarree-remmers zoeken dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Zucht ik moet nog een en n halve dag maar gelukkig is het weer donderdag zuipavond vanavond. :clap:

:thumbsup: :thumbsup: en christus wat is het koud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
D-Nemacyst schreef:
Zucht ik moet nog een en n halve dag maar gelukkig is het weer donderdag zuipavond vanavond. :clap:

:thumbsup: :thumbsup: en christus wat is het koud.


Maakt me een btje depri dit weer, godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een zware kutweek. Gister vrij, vandaag alleen van 15.15 tot 17.00 les :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:20 
 

heb alleen woensdag 1+2 uur gehad, meer niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
heb alleen woensdag 1+2 uur gehad, meer niet...


Dat is nog erger inderdaad :P
Vorige  1 ... 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic