Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:41 
 

Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:


Lol :lol: het is 40
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:


Lol :lol: het is 40

:lol: . Dat je iemand uitlacht die het verkeerd zegt is één ding, maar het dan vervolgens zelf ook nog fout hebben xd . Wat een held :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:

Er is maar 1 manier en die heb je net gepost. :thumbup:
Er is geen andere manier. Dan doe je het gewoon fout (van links naar rechts)

Als je het gewoon als rekensommetje leest niet :P
Rekenmachine zegt toch echt iets anders hoor :)


Haakjes gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:


Lol :lol: het is 40

Meen je dit nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Of hij is echt heel stom, of hij doet het er gewoon om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:36 
 

Google schreef:
40 + 40 - (40 x 0) = 80
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:38 
 
Artiest

Volgens mij hebben de mensen die hier wel de basisschool hebben afgemaakt al meerdere keren uitgelegd aan de breindoden onder ons hoe je moet rekenen, dat mensen het nog fout doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt iedereen op twitter zegt 0, wat heb ik een domme volgers ey...! :P
1tje zegt zelfs 40, doe normaal man! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:

Er is maar 1 manier en die heb je net gepost. :thumbup:
Er is geen andere manier. Dan doe je het gewoon fout (van links naar rechts)

Als je het gewoon als rekensommetje leest niet :P
Rekenmachine zegt toch echt iets anders hoor :)


Haakjes gebruiken.

Ik weet het wel, alleen ik probeer de fouten van de andere mensjes te verklaren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pats pats pats
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Pats pats pats

Fap Fap Fap
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:49 
 

Keiharrrrrrrrde Pornoooo!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Keiharrrrrrrrde pedoPornoooo!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:08 
 

dat maak jij ervan. aan zoiets doe ik neit mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:09 
 

hoppa nieuwe avatar voor nando:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:10 
 

KSwoosh schreef:
hoppa nieuwe avatar voor nando:
Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kan die Nando knallen hahaha! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:15 
 

hij gaat iig wel heel erg lkker op de maat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar kun je die dingen maken xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Waar kun je die dingen maken xd?


op een feest.. zorgen dat je goed veel in het zicht van de cameralens staat, en dan hopen dat je op een aftermovie te bewonderen bent :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:37 
 

urbandesigner schreef:
Waar kun je die dingen maken xd?

op mijn pc

en wat wesley zegt
of je moet een lekker wijf zijn en in een straal van 3 meter rond een camera zijn, dan kom ejj ook wel in de afte
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of je moet gewoon KEI-HARD beuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou bij Defqon zijn we 2 minuten lang gefilmd bij B-front, maar niet op de dvd gekomen :( . (Misschien maar goed ook :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 23:50 
 
Hardtraxxer

Dream Chaser schreef:
Wordt inderdaad ook bijna nooit op gereageerd. Maarja ach, het is het zever topic he :).
Het viel me gewoon op dat er de laatste tijd veel rekenvragen van facebook/twitter langskomen.. ;)


Allemaal op zelfde gebaseerd, dat je "x" eerst moet doen..
Vorige  1 ... 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic