Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Bitch please -.- God is echt gewoon dikke maatjes met mij. Weet je wat ie gister zei bij het pokeravondje? Dat ie eraan dacht om jou van de aarde te beamen, naar de hemel. Want dan kon je daar de wc's schoonmaken.

Dat zei God ja, maar hij vertelde er niet bij dat hij jou ging opstralen naar zijn aars om hem schoon te likken, so stfu.

God schijt zonnestralen en regenbogen, no problem ^^

Burn in hell!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:06 
 

Lekker warm, dat wel..
iets beter toeven als hier nu
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:

?
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:


Lol :lol: het is 80
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:


Lol :lol: het is 80

?
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:

?


Weer zo'n facebook ding, iemand tweet dat sommige mensen dom zijn omdat de som 40+40-40x0 volgens haar 0 moet zijn, maar het is toch 80 omdat je de x eerst moet uitrekenen ofzo? :p


Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:


Lol :lol: het is 80


Precies! :P
Zo'n meisje die dik havo doet tweet dat, fucking stom! :lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:45 
 

Nooit op school gezeten zeker?
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:46 
 
Hardtraxxer

Radical Redemption albummmmmmmmmmmm :D!!!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Olijfboompje schreef:
hardcoresjors schreef:
Tweet van iemand: Sommige mensen zijn echt dom, 40+40-40x0 is gewoon 0!

:huh: :lol:

?


Weer zo'n facebook ding, iemand tweet dat sommige mensen dom zijn omdat de som 40+40-40x0 volgens haar 0 moet zijn, maar het is toch 80 omdat je de x eerst moet uitrekenen ofzo? :p

Het hangt er maar net vanaf welke methode je ervoor gebruikt.

Rekenmachine geeft wat anders, maar er is ook een methode die een ander antwoord geeft.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Nee als rekenmachine iets anders geeft, is je rekenmachine kapot, of gebruik je hem niet goed

Tik het maar eens in :)

Je hebt verschillende methoden om dit te berekenen.

Om even een engelsman te quoten;

Citaat:
P - Parenthases
E - Exponents
M - Multiplication
D - Division
A - Addition
S - Subtraction


Dan kom je op het goede antwoord uit.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Nee als rekenmachine iets anders geeft, is je rekenmachine kapot, of gebruik je hem niet goed

Tik het maar eens in :)

Je hebt verschillende methoden om dit te berekenen.

Om even een engelsman te quoten;

Citaat:
P - Parenthases
E - Exponents
M - Multiplication
D - Division
A - Addition
S - Subtraction


Dan kom je op het goede antwoord uit.


Er is maar 1 manier en die heb je net gepost. :thumbup:
Er is geen andere manier. Dan doe je het gewoon fout (van links naar rechts)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom worden er iedere week van die doelloze rekensommen hier in het zever topic geplaatst >.< !
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

typ 40 + 40 - 40 x 0 in op google en je hebt je antwoord, gewoon 80, nu tweet iedereen naar mij dat ik het fout heb omdat het 0 is, wat een sukkels hahaha! :lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Waarom worden er iedere week van die doelloze rekensommen hier in het zever topic geplaatst >.< !


Nog altijd beter dan die nutteloze posts met wat die gene aan het doen is / gedaan heeft waar bijna nooit iemand op reageert
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:09 
 

Ik ben aan het fappen, zometeen me leuter maar eens wassen want hij stinkt.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt inderdaad ook bijna nooit op gereageerd. Maarja ach, het is het zever topic he :).
Het viel me gewoon op dat er de laatste tijd veel rekenvragen van facebook/twitter langskomen.. ;)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ik ben aan het fappen, zometeen me leuter maar eens wassen want hij stinkt.


Inb4 uitgelokte reacties
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:

Er is maar 1 manier en die heb je net gepost. :thumbup:
Er is geen andere manier. Dan doe je het gewoon fout (van links naar rechts)

Als je het gewoon als rekensommetje leest niet :P
Rekenmachine zegt toch echt iets anders hoor :)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:

Er is maar 1 manier en die heb je net gepost. :thumbup:
Er is geen andere manier. Dan doe je het gewoon fout (van links naar rechts)

Als je het gewoon als rekensommetje leest niet :P
Rekenmachine zegt toch echt iets anders hoor :)


Dan doe je het gewoon fout want als je het als rekensom leest hoor je het op die manier te doen :)
Van links naar rechts lezen en intikken hoort nie :D


Waarom zou je het sowieso op die manier gaan intikken als je ziet dat het toch 0 wordt op t einde xd (op de foute manier)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:36 
 

Tering man, mijn eigen ouders die achter je rug om praten..

Pa: "Ja, joh, denk je nou echt dat hij nog iets om z'n studie geeft"
Ma: "Ja, die wil zijn P halen"
Pa: "Rot toch op, die begint volgende periode in 1e leerjaar, 1e periode met een hoop vrijstellingen.. die doet er geen flikker meer aan"

Net ook hele discussie over het in- en uitschrijven gebeuren ivm. punten van herkansingen die dan feitelijk niet meer tellen zodra je uitgeschreven bent etc.
Echt niet meer gezond dit
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 19:42 
 



Bij Loudness kunnen we dus heel Rotterdam van stroom voorzien :cool:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:00 
 

Tis alleen maar..
serieus, ik ga nog steeds naar al mijn vakken op school behalve de hoorcolleges
ik doe nog steeds dingen regelen mbt. herkansingen (proeftentamens aanvragen en die dingen)
ik regel onderhand de hele overschrijving op eigen houtje
en dan moet ik nog beter.. tuurlijk ga ik er dan tegen in..



En dan zegt ie verdomme tegen zijn bloedeigen zoon dat hij nooit niks meer met mij te maken wil hebben en dat ik uit zijn leven moet verdwijnen.
Wat wens je je eigen kind aan zeg...
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker dan! veel sterkte ermee! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ff hun af laten koelen zodat de emoties wat afgekoeld zijn. Jij bent niet afhankelijk van hun feedback alleen van de feedback van jezelf :thumbup:
Vorige  1 ... 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic