Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jup, ook lekker vrij vandaag! Zoals iedere woensdag :P .
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
lekker ziek thuis zitten >.<

Same >.<
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Les in een collegezaal met het volume op 2....amper te verstaan die vent
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuw Fear FM setje aan het uploaden! Maar liefst 3 nummers uit 2011 deze keer!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een verademing trouwens om in het Engels les te krijgen van iemand die het wel fatsoenlijk kan spreken...
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, 367 woordjes engels leren .. :yawn:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Randleman schreef:
Steffnov schreef:
Wel een verademing trouwens om in het Engels les te krijgen van iemand die het wel fatsoenlijk kan spreken...


you not speak english that good, or teachter splaakgeblek


I sink ze teatcher spieks inglish de dutch wey.

Dat was het vorige kwartiel het geval ja...nu weer 1 vak in het Engels, heeft drie docenten, andere twee nog niet gehoord, maar van deze is het Engels wel in orde
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:32 
 

Ik heb een amerikaans accent zeggen ze..

Fack yeah
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woehoee,
Stage gesprek achter de rug haha. Viel best mee. Heb er goed gevoel bij. Kreeg te horen dat ik met mijn opleiding daar goed terecht zou kunnen en hij ging kijken of ik op een bepaalde afdeling geplaatst kon worden. Ben benieuwd!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Te veel Married with Children gekeken :P

Gristengekkie!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Te veel Married with Children gekeken :P

Gristengekkie!

:cry: Woorden doen geen pijn, alleen god!

God sprak in vier visioenen over jou!

Hij zei; DUIVELSGEBROED, SATANS NAZAAD. GIJ BRANDT VOOR EEUWIG MET EEN KOEKJE IN JE AARS!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Satan zal mij niet krijgen, God zal mij beschermen. Want God houdt van iedereen! Behalve van Japan, dus heeft Hij daar een tsunami overheen laten sturen. Ik dank hem dat hij ons heeft gespaard. En je bent lekker zelf Satan's zaad, lekker puh! :cry:

Doe maar zo!

God vindt mij veel beter!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Nietes! Iedereen is gelijk voor God! Behalve Mauro!

Leugens, iedereen haat negers!

Zelfs God!

Citaat:
Ik haat negers en Project 141. Olijfboompje is betah.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Olijfboompje schreef:
Citaat:
Ik haat negers en Project 141. Olijfboompje is betah.


aan olijfboompjes heb je ook meer

You're talking the truth, my padawan.
God is strong in you.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Learn from the force, u must!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Olijfboompje schreef:
You're talking the truth, my padawan.
God is strong in you.


hoho, padawan? meer de jedi master

God master bedoel je toch zeker? :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True that yo
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Nietes! Iedereen is gelijk voor God! Behalve Mauro!


:lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Bitch please -.- God is echt gewoon dikke maatjes met mij. Weet je wat ie gister zei bij het pokeravondje? Dat ie eraan dacht om jou van de aarde te beamen, naar de hemel. Want dan kon je daar de wc's schoonmaken.

Dat zei God ja, maar hij vertelde er niet bij dat hij jou ging opstralen naar zijn aars om hem schoon te likken, so stfu.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:38 
 

Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Bitch please -.- God is echt gewoon dikke maatjes met mij. Weet je wat ie gister zei bij het pokeravondje? Dat ie eraan dacht om jou van de aarde te beamen, naar de hemel. Want dan kon je daar de wc's schoonmaken.

Dat zei God ja, maar hij vertelde er niet bij dat hij jou ging opstralen naar zijn aars om hem schoon te likken, so stfu.

:thumbsup: :worship:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:40 
 

Hoppaa, 1e plek met dat Malibu gedoe!
Dank-u-wel allen..

(oh het is trouwens in elke cat. een winnaar, dus doe mee met een fles, tas, trui of snowboots en win ook)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Hoppaa, 1e plek met dat Malibu gedoe!
Dank-u-wel allen..

(oh het is trouwens in elke cat. een winnaar, dus doe mee met een fles, tas, trui of snowboots en win ook)

Nice :thumbsup:
Nog geen 18 anders had ik wel meegedaan
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
En wat had je nou gewonnen? Tas in productie?


Een date met Lady Gaga en Olijfboompje.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:45 
 

Project 141 schreef:
En wat had je nou gewonnen? Tas in productie?

weekprijs:
1x Malibu Gadget (die tas dan), 1x Club Judge Boek, 1x 2 kaarten voor het Malibu Winter Event, 1 kledingstuk van Men_at_Work.

ding ook nog mee naar de hoofdprijs dan
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:47 
 

ik date liever roberttt en olijfboompje dan... :$
Vorige  1 ... 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic