Jup, ook lekker vrij vandaag! Zoals iedere woensdag
.
Samewrote:lekker ziek thuis zitten
Samewrote:lekker ziek thuis zitten
Dat was het vorige kwartiel het geval ja...nu weer 1 vak in het Engels, heeft drie docenten, andere twee nog niet gehoord, maar van deze is het Engels wel in ordewrote:I sink ze teatcher spieks inglish de dutch wey.wrote:you not speak english that good, or teachter splaakgeblekwrote:Wel een verademing trouwens om in het Engels les te krijgen van iemand die het wel fatsoenlijk kan spreken...
Gristengekkie!wrote:Te veel Married with Children gekeken
God sprak in vier visioenen over jou!wrote:wrote:Gristengekkie!wrote:Te veel Married with Children gekekenWoorden doen geen pijn, alleen god!
Doe maar zo!wrote:Satan zal mij niet krijgen, God zal mij beschermen. Want God houdt van iedereen! Behalve van Japan, dus heeft Hij daar een tsunami overheen laten sturen. Ik dank hem dat hij ons heeft gespaard. En je bent lekker zelf Satan's zaad, lekker puh!
Leugens, iedereen haat negers!wrote:Nietes! Iedereen is gelijk voor God! Behalve Mauro!
Ik haat negers en Project 141. Olijfboompje is betah.
You're talking the truth, my padawan.wrote:aan olijfboompjes heb je ook meerwrote:Ik haat negers en Project 141. Olijfboompje is betah.
God master bedoel je toch zeker?wrote:hoho, padawan? meer de jedi masterwrote: You're talking the truth, my padawan.
God is strong in you.
wrote:Nietes! Iedereen is gelijk voor God! Behalve Mauro!
Dat zei God ja, maar hij vertelde er niet bij dat hij jou ging opstralen naar zijn aars om hem schoon te likken, so stfu.wrote:Bitch pleaseGod is echt gewoon dikke maatjes met mij. Weet je wat ie gister zei bij het pokeravondje? Dat ie eraan dacht om jou van de aarde te beamen, naar de hemel. Want dan kon je daar de wc's schoonmaken.
wrote:Dat zei God ja, maar hij vertelde er niet bij dat hij jou ging opstralen naar zijn aars om hem schoon te likken, so stfu.wrote:Bitch pleaseGod is echt gewoon dikke maatjes met mij. Weet je wat ie gister zei bij het pokeravondje? Dat ie eraan dacht om jou van de aarde te beamen, naar de hemel. Want dan kon je daar de wc's schoonmaken.
Nicewrote:Hoppaa, 1e plek met dat Malibu gedoe!
Dank-u-wel allen..
(oh het is trouwens in elke cat. een winnaar, dus doe mee met een fles, tas, trui of snowboots en win ook)
Een date met Lady Gaga en Olijfboompje.wrote:En wat had je nou gewonnen? Tas in productie?
weekprijs:wrote:En wat had je nou gewonnen? Tas in productie?