Basispakket hè, In Januari ein-de-lijk met HTML en CSS beginnenwrote:hoe kan je daar uberhaubt een toets over krijgen echtwrote:morgen praktijktoets Windows 7, easy
A
Wat doe je dan?wrote:Basispakket hè, In Januari ein-de-lijk met HTML en CSS beginnenwrote:hoe kan je daar uberhaubt een toets over krijgen echtwrote:morgen praktijktoets Windows 7, easy
A
Bol4 > ICT > Applicatie/Mediaontwikkelingding
Ik doe ict applicatie niv 4wrote:Bol4 > ICT > Applicatie/Mediaontwikkelingding
Lang leven het studentenlevenwrote:Trusten, morgen weer 07.00 opMaar dan al wel voor 12.00 thuis om niks te doen
A
Kewl, opdrachten bewaren voor moi danwrote:Ik doe ict applicatie niv 4wrote:Bol4 > ICT > Applicatie/Mediaontwikkelingding
A
Met -2 op de bus wachten 
Goeiemoggol!
Straks weer in de kou naar het station fietsen... Nu is dat op zich niet zo erg....
Maar wel als je je handschoenen kwijt bent
Straks weer in de kou naar het station fietsen... Nu is dat op zich niet zo erg....
Maar wel als je je handschoenen kwijt bent
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Zo rijbewijs afhalen 
Ik wist niet dat oranje zo slecht kon spelen
Wat een geblunder in de verdediging bij het 3e doelpunt
En dan Schin op Geul op stelten zetten met die speakers op standje maximaal met Brokennnnngggggg!wrote:Zo rijbewijs afhalen
wrote:is het donderdagwrote:Morge
lekker 2 uurtjes informatica achter elkaar
mooi tijdje om niks te doen 
Weekend!
Fijnfijn. Straks wel eerste gesprek voor een stage. Best spannend, weet me god niet wat ik kan verwachten in zo'n gesprek haha.
Fijnfijn. Straks wel eerste gesprek voor een stage. Best spannend, weet me god niet wat ik kan verwachten in zo'n gesprek haha.
succes.wrote:Weekend!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Haha wat een held ben je toch hewrote:En dan Schin op Geul op stelten zetten met die speakers op standje maximaal met Brokennnnngggggg!wrote:Zo rijbewijs afhalen
Maar inderdaad, stoel naar achteren, zonnebril op, ruig kijken, raampje open en gaan.
En de 1ewrote:Ik wist niet dat oranje zo slecht kon spelen![]()
En de 2e
Nederland was gewoon slecht, maar je kon het ook wel zien aankomen
C
Kom net van intake gesprek af voor mijn andere studie..
tot dusver voor 3 vakken al vrijstelling en dus aangenomen
wrote:Kom net van intake gesprek af voor mijn andere studie..
Combi-pack met Kuyt doen? Heeft ook geen bal goed geraakt gister. Wel meer niet, maar ik heb me zelden zo geërgerd...wrote:Gezocht: Nationaal team dat Braafheid wil overnemen.
Je kunt je eigen afvragen wie er wel een bal goed geraakt heeft.wrote:Combi-pack met Kuyt doen? Heeft ook geen bal goed geraakt gister. Wel meer niet, maar ik heb me zelden zo geërgerd...wrote:Gezocht: Nationaal team dat Braafheid wil overnemen.
D
lekker ziek thuis zitten 
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik ga nu aan het werk! tjop tjop