Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:29 
 

KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
morgen praktijktoets Windows 7, easy :P

hoe kan je daar uberhaubt een toets over krijgen echt xd

Basispakket hè, In Januari ein-de-lijk met HTML en CSS beginnen
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
KSwoosh schreef:
Almighty schreef:
morgen praktijktoets Windows 7, easy :P

hoe kan je daar uberhaubt een toets over krijgen echt xd

Basispakket hè, In Januari ein-de-lijk met HTML en CSS beginnen


Wat doe je dan?
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:38 
 

Bol4 > ICT > Applicatie/Mediaontwikkelingding
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Bol4 > ICT > Applicatie/Mediaontwikkelingding

Ik doe ict applicatie niv 4
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Trusten, morgen weer 07.00 op :/ Maar dan al wel voor 12.00 thuis om niks te doen :D

Lang leven het studentenleven
:yay:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:59 
 

roberttt schreef:
Almighty schreef:
Bol4 > ICT > Applicatie/Mediaontwikkelingding

Ik doe ict applicatie niv 4

Kewl, opdrachten bewaren voor moi dan :D
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 08:21 
 

Met -2 op de bus wachten :/
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 08:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goeiemoggol!

Straks weer in de kou naar het station fietsen... Nu is dat op zich niet zo erg....
Maar wel als je je handschoenen kwijt bent :x
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morge
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk een dagje vrij
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Zo rijbewijs afhalen :)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik wist niet dat oranje zo slecht kon spelen :cry:
Wat een geblunder in de verdediging bij het 3e doelpunt
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Zo rijbewijs afhalen :)

En dan Schin op Geul op stelten zetten met die speakers op standje maximaal met Brokennnnngggggg!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Draidy schreef:
Morge


is het donderdag

>.<
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker 2 uurtjes informatica achter elkaar :D mooi tijdje om niks te doen :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend!
Fijnfijn. Straks wel eerste gesprek voor een stage. Best spannend, weet me god niet wat ik kan verwachten in zo'n gesprek haha. :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Weekend!
Fijnfijn. Straks wel eerste gesprek voor een stage. Best spannend, weet me god niet wat ik kan verwachten in zo'n gesprek haha. :P

succes.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
PierrePruuk schreef:
Zo rijbewijs afhalen :)

En dan Schin op Geul op stelten zetten met die speakers op standje maximaal met Brokennnnngggggg!

Haha wat een held ben je toch he :worship:

Maar inderdaad, stoel naar achteren, zonnebril op, ruig kijken, raampje open en gaan.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ik wist niet dat oranje zo slecht kon spelen :cry:
Wat een geblunder in de verdediging bij het 3e doelpunt

En de 1e

En de 2e

Nederland was gewoon slecht, maar je kon het ook wel zien aankomen
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:04 
 

Kom net van intake gesprek af voor mijn andere studie..
tot dusver voor 3 vakken al vrijstelling en dus aangenomen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Kom net van intake gesprek af voor mijn andere studie..
tot dusver voor 3 vakken al vrijstelling en dus aangenomen :thumbsup:

:clap:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Gezocht: Nationaal team dat Braafheid wil overnemen.

Combi-pack met Kuyt doen? Heeft ook geen bal goed geraakt gister. Wel meer niet, maar ik heb me zelden zo geërgerd...
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Gezocht: Nationaal team dat Braafheid wil overnemen.

Combi-pack met Kuyt doen? Heeft ook geen bal goed geraakt gister. Wel meer niet, maar ik heb me zelden zo geërgerd...

Je kunt je eigen afvragen wie er wel een bal goed geraakt heeft.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:30 
 

lekker ziek thuis zitten >.<
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga nu aan het werk! tjop tjop ^^
Vorige  1 ... 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic