Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ssst. :x


Het is al te laat!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Draidy schreef:
Ssst. :x


Het is al te laat!

Ssst.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Olijfboompje schreef:
Draidy schreef:
Ssst. :x


Het is al te laat!

Ssst.

Te laat zeg ik je!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ok dan.

Maare ik heb voor vandaag wel genoeg gespamd denk ik, ga nog ff tv kijken en dan naar bed. au revoir!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt wel, ik heb het voor dat bericht waarin ik zei 58 geteld, waren er 57, echt :P
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Echt wel, ik heb het voor dat bericht waarin ik zei 58 geteld, waren er 57, echt :P

Silence, you duivelsgebroed!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :lol:

maar ben nu echt weg. mischie nstraks nog ff op mijn iPod online, zie wel ;)
laters.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Haha :lol:

maar ben nu echt weg. mischie nstraks nog ff op mijn iPod online, zie wel ;)
laters.

Belhamel!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gvd het is zo moeilijk om dan niet te antwoorden :P
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
gvd het is zo moeilijk om dan niet te antwoorden :P

Oelewapper!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 tegen 1.
Niet eerlijk!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
2 tegen 1.
Niet eerlijk!

Nog niet weg?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
2 tegen 1.
Niet eerlijk!

Nog steeds reageren, gij verdoemde pannenkoek?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Draidy schreef:
2 tegen 1.
Niet eerlijk!

Nog niet weg?

Ipod nu :woot:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:02 
 

Draidy schreef:
dennis schreef:
Draidy schreef:
2 tegen 1.
Niet eerlijk!

Nog niet weg?

Ipod nu :woot:


Jaja, dat zeg je nu wel... maar je reageert hier toch weer op..
Koekwaus
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
dennis schreef:
Draidy schreef:
2 tegen 1.
Niet eerlijk!

Nog niet weg?

Ipod nu :woot:

Dus...

Eindelijk berouw, miereneter?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:11 
 

3-0 :worship: germany on the move!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Wat ben je toch een boefje!

Een echte gluipert!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Wat ben je toch een boefje!

Een echte gluipert!

Precies, we moeten zijn moeder er maar eens op aanspreken!

Dat zeker!
We kunnen dit soort gedrag niet tolereren in deze moderne maatschappij!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:19 
 

zo. even het loudness shirt naar spreadshirt overgezet, en iedereen die geinteresseerd was een PM gestuurd
Bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Als ie wil rebelleren moet hij maar naar Libie gaan, maar hier in onze samenleving kunnen wij dit niet tolereren.

Inderdaad, inderdaad.

Revolutie niet hier.
Revolutie wel daar!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:08 
 

biscuit schreef:
3-0 :worship: germany on the move!

Oja dat was vanavond hè?
Zag het al aankomen :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slapen, morgen SE Scheikunde.
heb genoeg geleerd, maar het wordt niks denk ik.. :/
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:14 
 

morgen praktijktoets Windows 7, easy :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2011 00:26 
 

Almighty schreef:
morgen praktijktoets Windows 7, easy :P

hoe kan je daar uberhaubt een toets over krijgen echt xd
Vorige  1 ... 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic