Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor degene die een schot willen wagen :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:10 
 

het offtopic wordt met de dag erger en grappiger :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is rustig hier G
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die met die krk, je moet gewoon op een blad een krk tekenen en dan mee op de foto gaan... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Het is rustig hier G


Ja koek is er niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
hardcoresjors schreef:
Het is rustig hier G


Ja koek is er niet.

Misschien heeft iemand hem opgegeten, of hij is bezig met een minderjarig meisje en we krijgen over een paar minuten opschep posts en een paar leugens over haar leeftijd! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zal die eerder achter de Afrikaantjes aanzitten #heleslechtegrap
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Dan zal die eerder achter de Afrikaantjes aanzitten #heleslechtegrap

hahaha ja dat is het zeker want ik snap er de ballen niet van! #ofikbendom
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik mag zulke grappen eigenlijk helemaal niet maken, maar Afrikanen hebben vaak een andere leeftijd in hun paspoort, dan dat ze werkelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ja, ik mag zulke grappen eigenlijk helemaal niet maken, maar Afrikanen hebben vaak een andere leeftijd in hun paspoort, dan dat ze werkelijk zijn.

Aah, daar ken ik er ook een paar van ja! :P
een afghaan die 17 is ipv 15 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Da's dan geen afrikaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Da's dan geen afrikaan :P

het gaat meer over immigranten die een andere leeftijd op hun pas hebben! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
wootum schreef:
Da's dan geen afrikaan :P

het gaat meer over immigranten die een andere leeftijd op hun pas hebben! :P


Haha I know :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
hardcoresjors schreef:
wootum schreef:
Da's dan geen afrikaan :P

het gaat meer over immigranten die een andere leeftijd op hun pas hebben! :P


Haha I know :)

I know that you know! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

genieten hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben je ook eens ff naar school, zie je weer een heerlijke discussie hier in het zever topic :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk en vermakelijk tegelijkertijd. Heerlijk ook om er aan mee te doen Duurt wel erg lang voordat er een waarschuwing de deur uit gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal toch geen waarschuwing komen?? Iedereen is die trolls tegen biscuit al lang gewend joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja, true, maar ik vond mijn opmerking mbt Afrikaantjes wel erg ongepast :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah nee he, 3 weken geleden nieuwe mixer gekocht. Was iets mis mee gelijk teruggestuurd. Heb ik na 3 weken de nieuwe binnen. Is daar ook iets mis mee gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo, zitten er klonten in de deeg?
Ik bedoel eigenlijk beslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

precies waar heb je die mixer gehaalt? en wat voor gerecht wou je maken dat hij stuk ging dan?
de mixer die wij hebben gaat al een aantal jaren mee, gebruiken hem eigenlijk alleen voor appeltaarten en dat soort shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt te flauw dit :P !
Vorige  1 ... 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic