Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is offtopic, mja gezien je posts, vraag ik me af of je dat snapt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Project 141 schreef:
Wanneer is de laatste keer dat je een gewone, normale post hebt gedaan? Wat ik laatste tijd langs zie komen staat bol van de vaagheid..

er wordt alleen maar over spelletje, drugs en het gebruik ervan gepost.
hoe wil je ooit een fatsoenlijk hardstyle-forum maken als de hele wereld je ziet als drugsgebruiker?


Misschien moet je de off-topic dan eens uitkomen en je verdiepen in 1 van de 3 muziekstylen die deze site vertegenwoordigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat grappiger is, dit of family guy! :lol: :lol:
Biscuit, waarom doe je jezelf dit aan? :lol:

Je zou een prijs moeten krijgen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:02 
 

ik heb al een prijs.
prijs voor de comedy en een prijs als lid van het jaar. aldan niet hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat me raden? Het FOK forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:04 
 

het forum waar-het-niveau-de-leden-bepaald-(niet-door-drugsgebruikers-volgespamd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
het forum waar-het-niveau-de-leden-bepaald-(niet-door-drugsgebruikers-volgespamd)


Als dit forum je niet aanstaat, wat doe je hier dan nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
ik heb al een prijs.
prijs voor de comedy en een prijs als lid van het jaar. aldan niet hier.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:07 
 

het niveau enigsinds omhoog proberen te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
biscuit schreef:
het forum waar-het-niveau-de-leden-bepaald-(niet-door-drugsgebruikers-volgespamd)


Als dit forum je niet aanstaat, wat doe je hier dan nog.

Hij vind het zonde van het geld wat hij heeft betaald voor een oranje naam! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
het niveau enigsinds omhoog proberen te halen.


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zien we >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:09 
 

spelling is niet mijn sterkste kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
spelling is niet mijn sterkste kant.

je enige sterke kant is minderjarige chicks fixen! :$
trollllll
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
spelling is niet mijn sterkste kant.


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
spelling is niet mijn sterkste kant.


Ah ja en dan Pommer erop wijzen dat hij iets verkeerd spelt :') Doe het zelf dan eerst goed, voordat je iemand anders op zijn fouten wijst >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is pijnlijk om te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meg: You're a smart fella dad
Peter: And you're a fart smeller meg!

Laat hij een keiharde scheet in haar gezicht!
Hahahaha
FUCKING GENIALE AFLEVERING! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:20 
 

biscuit schreef:
het forum waar-het-niveau-de-leden-bepaald-(niet-door-drugsgebruikers-volgespamd)

Hey maar biscuit, jij was toch degene die bepaalde drugsgebruikende mensen van dit forum een keer pm's had lopen sturen of je pillen van ze kon kopen? Waarom loop je dan constant zo te fitten op 'drugsgebruikers' ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
het forum waar-het-niveau-de-leden-bepaald-(niet-door-drugsgebruikers-volgespamd)

Hey maar biscuit, jij was toch degene die bepaalde drugsgebruikende mensen van dit forum een keer pm's had lopen sturen of je pillen van ze kon kopen? Waarom loop je dan constant zo te fitten op 'drugsgebruikers' ?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
het forum waar-het-niveau-de-leden-bepaald-(niet-door-drugsgebruikers-volgespamd)

Hey maar biscuit, jij was toch degene die bepaalde drugsgebruikende mensen van dit forum een keer pm's had lopen sturen of je pillen van ze kon kopen? Waarom loop je dan constant zo te fitten op 'drugsgebruikers' ?

WHAT?????!!!! Gebeuren dat soort praktijken hier op DIT forum????? Damn, dit had ik echt niet zien aankomen, mijn vertrouwen is voorgoed beschaamd. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
biscuit schreef:
het forum waar-het-niveau-de-leden-bepaald-(niet-door-drugsgebruikers-volgespamd)

Hey maar biscuit, jij was toch degene die bepaalde drugsgebruikende mensen van dit forum een keer pm's had lopen sturen of je pillen van ze kon kopen? Waarom loop je dan constant zo te fitten op 'drugsgebruikers' ?

WHAT?????!!!! Gebeuren dat soort praktijken hier op DIT forum????? Damn, dit had ik echt niet zien aankomen, mijn vertrouwen is voorgoed beschaamd. :cry:

Inderdaad

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:32 
 

biscuit schreef:
Pommer schreef:
Ik vraag me wel eens af of ie eigenlijk wel hardstyle luistert. Ik weet in ieder geval zeker dat dat niet de hoofdreden is dat ie hier op het forum zit.

jawel.
de set van Code Black op Rookies was niks mannnn.
geen enkele fusionplaat gedraait.
wat doet ie daar dan nog?
btw: hij woont in Eindhoven. in het centrum.

Jij hebt echt een mentale stoornis, en dat meen ik serieus. Zoek hulp
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahah.
2e x al vandaag dat die gast me aan het lachen krijgt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben ff een paar uurtjes weg, kan ik deze onzin allemaal teruglezen :P
Vorige  1 ... 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic