Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 989, 990, 991, 992, 993, 994, 995 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Echt te flauw dit :P !
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat soort momenten heb je wel eens op een dag he xd
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:44 
 

El Mare schreef:
Hoezo, zitten er klonten in de deeg?

klonten in de deeg? ja wat? wolla!

:lol: xd
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check die edit dan lullo xd
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de beslag??? :P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh?
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neuken?
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hoezo, zitten er klonten in de deeg?
Ik bedoel eigenlijk beslag.


Het is bij beide woorden het, pff begin ook een beetje flauw te worden zo :P .
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja concentratieverlies -.-
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Neuken?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga lekka draaien
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
ik ga lekka draaien

:evil:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 22:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
ik ga lekka draaien


Heb ik vanmiddag al gedaan op school. Begin ging moeilijk, zat ie beetje vast. Maar wat een fijn gevoel als het er uit is daarna zeg :cool:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
hardcoresjors schreef:
ik ga lekka draaien


Heb ik vanmiddag al gedaan op school. Begin ging moeilijk, zat ie beetje vast. Maar wat een fijn gevoel als het er uit is daarna zeg :cool:


Hahaha, ik ging gewoon ff paar nummertjes pakken en over laten lopen, klonk wel lekker, tot mijn geluid begon te haperen bij het uitmixen van self acclaimed criminals, en nu ben ik er al weer mee gestopt! :P
ga ff een setje luisteren om herinneringen naar boven te halen van Syndicate! (L)
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
hardcoresjors schreef:
ik ga lekka draaien


Heb ik vanmiddag al gedaan op school. Begin ging moeilijk, zat ie beetje vast. Maar wat een fijn gevoel als het er uit is daarna zeg :cool:

:P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 22:59 
 

El Mare schreef:
Heerlijk en vermakelijk tegelijkertijd. Heerlijk ook om er aan mee te doen Duurt wel erg lang voordat er een waarschuwing de deur uit gaat xd

alles is geautomatiseerd en waarschuwingen worden zonder medelingen naar de gebruiker in de database geplaatst. zulke DB`s kun je kraken en er achter plaatsen zonder actie van beheerders.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:01 
 

katamaran schreef:
wootum schreef:
hardcoresjors schreef:
ik ga lekka draaien


Heb ik vanmiddag al gedaan op school. Begin ging moeilijk, zat ie beetje vast. Maar wat een fijn gevoel als het er uit is daarna zeg :cool:

:P

hij snapt em ook gewoon niet he xd
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
biscuit schreef:
El Mare schreef:
Heerlijk en vermakelijk tegelijkertijd. Heerlijk ook om er aan mee te doen Duurt wel erg lang voordat er een waarschuwing de deur uit gaat xd

alles is geautomatiseerd en waarschuwingen worden zonder medelingen naar de gebruiker in de database geplaatst. zulke DB`s kun je kraken en er achter plaatsen zonder actie van beheerders.


Cool story bro

Idd man.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Cool story bro

Idd man.


Jezus wat hebbe jullie een lage standaard dan. Als je dat al cool vindt :huh:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Cool story bro

Idd man.


Jezus wat hebbe jullie een lage standaard dan. Als je dat al cool vindt :huh:

Sterf
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Sterf


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Sterf


Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Sterf


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 23:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 989, 990, 991, 992, 993, 994, 995 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic