wrote:Echt te flauw dit!
Ja, dat soort momenten heb je wel eens op een dag he 
G
klonten in de deeg? ja wat? wolla!wrote:Hoezo, zitten er klonten in de deeg?
Het is bij beide woorden het, pff begin ook een beetje flauw te worden zowrote:Hoezo, zitten er klonten in de deeg?
Ik bedoel eigenlijk beslag.
Heb ik vanmiddag al gedaan op school. Begin ging moeilijk, zat ie beetje vast. Maar wat een fijn gevoel als het er uit is daarna zegwrote:ik ga lekka draaien
Hahaha, ik ging gewoon ff paar nummertjes pakken en over laten lopen, klonk wel lekker, tot mijn geluid begon te haperen bij het uitmixen van self acclaimed criminals, en nu ben ik er al weer mee gestopt!wrote:Heb ik vanmiddag al gedaan op school. Begin ging moeilijk, zat ie beetje vast. Maar wat een fijn gevoel als het er uit is daarna zegwrote:ik ga lekka draaien
ga ff een setje luisteren om herinneringen naar boven te halen van Syndicate!
wrote:Heb ik vanmiddag al gedaan op school. Begin ging moeilijk, zat ie beetje vast. Maar wat een fijn gevoel als het er uit is daarna zegwrote:ik ga lekka draaien
E
alles is geautomatiseerd en waarschuwingen worden zonder medelingen naar de gebruiker in de database geplaatst. zulke DB`s kun je kraken en er achter plaatsen zonder actie van beheerders.wrote:Heerlijk en vermakelijk tegelijkertijd. Heerlijk ook om er aan mee te doen Duurt wel erg lang voordat er een waarschuwing de deur uit gaat
G
hij snapt em ook gewoon niet hewrote:wrote:Heb ik vanmiddag al gedaan op school. Begin ging moeilijk, zat ie beetje vast. Maar wat een fijn gevoel als het er uit is daarna zegwrote:ik ga lekka draaien
Idd man.wrote:Cool story browrote:alles is geautomatiseerd en waarschuwingen worden zonder medelingen naar de gebruiker in de database geplaatst. zulke DB`s kun je kraken en er achter plaatsen zonder actie van beheerders.wrote:Heerlijk en vermakelijk tegelijkertijd. Heerlijk ook om er aan mee te doen Duurt wel erg lang voordat er een waarschuwing de deur uit gaat
Jezus wat hebbe jullie een lage standaard dan. Als je dat al cool vindtwrote:Idd man.wrote:Cool story bro
Sterfwrote:Jezus wat hebbe jullie een lage standaard dan. Als je dat al cool vindtwrote:Idd man.wrote:Cool story bro