Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een gevoel, voor het eerst sinds maanden niet brak op een zondag... nog 3 zondagen te gaan om dat vol te houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
orke maare ik ga nu kotseen en slapen weltruste schaetjes xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxxoxoxoxoxoxo

sukkel :lol:

Elke zaterdagnacht standaard dronken Pommer posts! :thumbsup:
Geniaal om sommige te lezen jonge! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

step
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dubstep crashes your pc. Makes you do gramattical errors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had me nog zo voorgenomen om weinig te drinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gister ook wat jo, loop in de stad in Sneek.. Herkende iemand mij :lol: Van Hardtraxx en Partyflock :lol:

Bleh das nie goed hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, net een setje gedraaid op een dj contest. Pff wat was ik zenuwachtig zeg haha! Nu maar afwachten wat de jury ervan vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Terug denkend aan afgelopen nacht en alle vorige feesten, was Wildstylez @ 10 Years of XXlerator de beste 33 minuten van mijn partyleven! :love:

Wat was er zo speciaal aan dan? Was wel een leuk setje trouwens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pokemon weekend op tv xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Avatar weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

searching for new tracks for my new dubstep mix :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
En Avatar weekend :P

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck is dit!

Mijn ouders hebben blijkbaar tijdje terug een joint en sigaretten gevonden
daarna nog een een keer een mini waterpijp.
hebben blijkbaar een keer mijn telefoon doorzocht en vonden shit over blowen enzo.
en nu vinden ze weer sigaretten.

krijg ik alle opgestapelde, uhm, woede ofso. in 1x op me af. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, kut man! Succes ermee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
What the fuck is dit!

Mijn ouders hebben blijkbaar tijdje terug een joint en sigaretten gevonden
daarna nog een een keer een mini waterpijp.
hebben blijkbaar een keer mijn telefoon doorzocht en vonden shit over blowen enzo.
en nu vinden ze weer sigaretten.

krijg ik alle opgestapelde, uhm, woede ofso. in 1x op me af. :/



it was nice to meet you
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
What the fuck is dit!

Mijn ouders hebben blijkbaar tijdje terug een joint en sigaretten gevonden
daarna nog een een keer een mini waterpijp.
hebben blijkbaar een keer mijn telefoon doorzocht en vonden shit over blowen enzo.
en nu vinden ze weer sigaretten.

krijg ik alle opgestapelde, uhm, woede ofso. in 1x op me af. :/

Lololololol

Moet je zeggen;

''Wees blij dat jullie mijn speed en xtc niet gevonden hebben, dan hadden jullie veel kwader geweest!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Pff, kut man! Succes ermee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whaha wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten, je had het beter moeten verstoppen jongeman! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
whaha wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten, je had het beter moeten verstoppen jongeman! :lol:


ja eigenlijk wel. maar ik ga er dan ook niet van uit dat ze mijn kamer doorzoeken, of mijn telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Dj Skitzo schreef:
whaha wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten, je had het beter moeten verstoppen jongeman! :lol:


ja eigenlijk wel. maar ik ga er dan ook niet van uit dat ze mijn kamer doorzoeken, of mijn telefoon.

Telefoon doorzoeken vind ik nogal een inbreuk op privacy.
Kamer vind ik niet heel vreemd.

Alleen er is wel iets goed mis als je je kind zo moet wantrouwen in mijn ogen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Tsja je kunt zoiets ook toevallig vinden, en dan beetje doorzoeken.. Maar mijn ouders zouden het niet doen denk ik..

Mijn mama weet dat ik eens in de zoveel tijd blow. Ze weet ook dat ik eens een keer een pilletje heb gedaan. De rest houd ik nog even achterwege en vertel telkens beetje bij beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Tsja je kunt zoiets ook toevallig vinden, en dan beetje doorzoeken.. Maar mijn ouders zouden het niet doen denk ik..

ja het zou kunnen, maar het is neit allemaal tegelijk gevonden. zit wel tijd tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Tsja je kunt zoiets ook toevallig vinden, en dan beetje doorzoeken.. Maar mijn ouders zouden het niet doen denk ik..

Mijn mama weet dat ik eens in de zoveel tijd blow. Ze weet ook dat ik eens een keer een pilletje heb gedaan. De rest houd ik nog even achterwege en vertel telkens beetje bij beetje.


En heb jij gezegd, hey man ik blow af en toe, dat je het weet? Of is ze er ook achter gekomen en verberg je het nou gewoon niet meer echt?

Nee, ik heb gezegd;

''Hee mams, je kent mijn vrienden en je weet dat ik niet rook, omdat ik het kankerzooi vind. Daarnaast doe ik wel blowen, omdat hier tenminste nog leuke effecten aan zitten. Heb jij hier moeite mee?''

''Ja, dat vind ik eigenlijk niet zo goed...''

''Lieve mama, jij rookt pure kanker en dan ga je mij de les lezen hierover?''

''Je hebt wel gelijk, maar doe het niet te vaak. Ik ben er toch een beetje bang voor.''

''Is goed mams. Daar let ik wel op.''

Zo ging het gesprek destijds over blowen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje ik snap dat jou ouders het net zo goed niet willen als de mijne, maar het licht toch een klein beetje anders, jij bent namelijk 20.


EDIT: Project 141 is me net voor.
Vorige  1 ... 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic