Project 141 schreef:
Olijfboompje schreef:
Project 141 schreef:
Tsja je kunt zoiets ook toevallig vinden, en dan beetje doorzoeken.. Maar mijn ouders zouden het niet doen denk ik..
Mijn mama weet dat ik eens in de zoveel tijd blow. Ze weet ook dat ik eens een keer een pilletje heb gedaan. De rest houd ik nog even achterwege en vertel telkens beetje bij beetje.
En heb jij gezegd, hey man ik blow af en toe, dat je het weet? Of is ze er ook achter gekomen en verberg je het nou gewoon niet meer echt?
Nee, ik heb gezegd;
''Hee mams, je kent mijn vrienden en je weet dat ik niet rook, omdat ik het kankerzooi vind. Daarnaast doe ik wel blowen, omdat hier tenminste nog leuke effecten aan zitten. Heb jij hier moeite mee?''
''Ja, dat vind ik eigenlijk niet zo goed...''
''Lieve mama, jij rookt pure kanker en dan ga je mij de les lezen hierover?''
''Je hebt wel gelijk, maar doe het niet te vaak. Ik ben er toch een beetje bang voor.''
''Is goed mams. Daar let ik wel op.''
Zo ging het gesprek destijds over blowen
