wrote:lol wtfwrote:slechtste add die ik ooit heb gezien...
G
wrote:vrouwenbuik

Dacht al dat ik die buik herkende.
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Hehehe
G
Tie maar goed dat ik ga spapen nu
ben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje 
Mn pa schoot er van in de lach
. Nu lekker slapen
. Nu lekker slapen
wrote:Tie maar goed dat ik ga spapen nuben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje
. Nu lekker slapen
Heldermomentjewrote:Tie maar goed dat ik ga spapen nuben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje
. Nu lekker slapen
Kswoosh gaat aan het pommerenwrote:Heldermomentjewrote:Tie maar goed dat ik ga spapen nuben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje
. Nu lekker slapen
k pommmer em ook nuwrote:Kswoosh gaat aan het pommerenwrote:Heldermomentjewrote:Tie maar goed dat ik ga spapen nuben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje
. Nu lekker slapen
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee owue tijgers
goed beizg kasrper
goed beizg kasrper
B
hooooooooooooi pompompommerdepommerbommer alles goed met mij ook met jou?wrote:hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee owue tijgers
goed beizg kasrper
ben eje nog op msern> zo ja zullenm we cammenwrote:hooooooooooooi pompompommerdepommerbommer alles goed met mij ook met jou?wrote:hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee owue tijgers
goed beizg kasrper
B
JA BEN OP MSN MAAR HEB GEEN WEBCAMwrote:ben eje nog op msern> zo ja zullenm we cammenwrote:hooooooooooooi pompompommerdepommerbommer alles goed met mij ook met jou?wrote:hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee owue tijgers
goed beizg kasrper
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Jatavuhitbaibrisbfjjs moggel
orke maare ik ga nu kotseen en slapen weltruste schaetjes xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxxoxoxoxoxoxo
B
toedeloei
ik luister nu effe zo snachts de set van mij en Darycka na, wtf het is een heldig setje geworden! is wel voor de distorted noises dj contest dus het moest wel 
Terug denkend aan afgelopen nacht en alle vorige feesten, was Wildstylez @ 10 Years of XXlerator de beste 33 minuten van mijn partyleven! 
Ik was weer straalbezopen vannacht! 
Een maat uit spakenburg(23 jaar oud) ze scooter was kapot, heb ik zijn scooter bij mij achter in de steeg neergezet omdat ik vlak bij een fietsen/scooter winkel woon, dus ik breng hem daar langs met zijn naam, maar nu staat er dus een kapotte scooter bij mij achter en ik heb zo'n gevoel dat me ouders daar over gaan zeuren!
Ik denk dat ik gewoon zeg dat hij van een maatje van me is!
Een maat uit spakenburg(23 jaar oud) ze scooter was kapot, heb ik zijn scooter bij mij achter in de steeg neergezet omdat ik vlak bij een fietsen/scooter winkel woon, dus ik breng hem daar langs met zijn naam, maar nu staat er dus een kapotte scooter bij mij achter en ik heb zo'n gevoel dat me ouders daar over gaan zeuren!
Ik denk dat ik gewoon zeg dat hij van een maatje van me is!
G
sukkelwrote:orke maare ik ga nu kotseen en slapen weltruste schaetjes xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxxoxoxoxoxoxo