Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:32 
 

Draidy schreef:
oostzaner schreef:
slechtste add die ik ooit heb gezien...

Afbeelding

lol wtf

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sowieso een luchtfoto.

:x
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vrouwenbuik
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
vrouwenbuik


Afbeelding

Dacht al dat ik die buik herkende.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:28 
 
Hardtraxxer

Hehehe
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 23:23 
 

Tie maar goed dat ik ga spapen nu xd ben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje xd
Mn pa schoot er van in de lach
. Nu lekker slapen xd
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al slapen, wat voor watje ben jij? :P
Bericht Geplaatst op 12 nov 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Tie maar goed dat ik ga spapen nu xd ben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje xd
Mn pa schoot er van in de lach
. Nu lekker slapen xd

:lol: welterusten.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Tie maar goed dat ik ga spapen nu xd ben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje xd
Mn pa schoot er van in de lach
. Nu lekker slapen xd

Heldermomentje :lol:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
KSwoosh schreef:
Tie maar goed dat ik ga spapen nu xd ben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje xd
Mn pa schoot er van in de lach
. Nu lekker slapen xd

Heldermomentje :lol:


Kswoosh gaat aan het pommeren
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 03:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
_theon_ schreef:
KSwoosh schreef:
Tie maar goed dat ik ga spapen nu xd ben dr echt niet meer bij met mn hoofd: ik schonk net rrinken en, bleek ik het glas terug te hebben gezet met drinken in het kastje xd
Mn pa schoot er van in de lach
. Nu lekker slapen xd

Heldermomentje :lol:


Kswoosh gaat aan het pommeren


k pommmer em ook nu :D
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee owue tijgers

goed beizg kasrper :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:39 
 

Pommer schreef:
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee owue tijgers

goed beizg kasrper :P

hooooooooooooi pompompommerdepommerbommer alles goed met mij ook met jou?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Pommer schreef:
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee owue tijgers

goed beizg kasrper :P

hooooooooooooi pompompommerdepommerbommer alles goed met mij ook met jou?

ben eje nog op msern> zo ja zullenm we cammen
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:43 
 

Pommer schreef:
Banaanslak schreef:
Pommer schreef:
hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee owue tijgers

goed beizg kasrper :P

hooooooooooooi pompompommerdepommerbommer alles goed met mij ook met jou?

ben eje nog op msern> zo ja zullenm we cammen

JA BEN OP MSN MAAR HEB GEEN WEBCAM
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:48 
 
Hardtraxx Veteran

Jatavuhitbaibrisbfjjs moggel
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

orke maare ik ga nu kotseen en slapen weltruste schaetjes xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxxoxoxoxoxoxo
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:50 
 

toedeloei
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 07:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik luister nu effe zo snachts de set van mij en Darycka na, wtf het is een heldig setje geworden! is wel voor de distorted noises dj contest dus het moest wel :D
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 10:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

koppppijn kater bleh
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug denkend aan afgelopen nacht en alle vorige feesten, was Wildstylez @ 10 Years of XXlerator de beste 33 minuten van mijn partyleven! :love:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was weer straalbezopen vannacht! :yawn:

Een maat uit spakenburg(23 jaar oud) ze scooter was kapot, heb ik zijn scooter bij mij achter in de steeg neergezet omdat ik vlak bij een fietsen/scooter winkel woon, dus ik breng hem daar langs met zijn naam, maar nu staat er dus een kapotte scooter bij mij achter en ik heb zo'n gevoel dat me ouders daar over gaan zeuren! :P
Ik denk dat ik gewoon zeg dat hij van een maatje van me is! :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 12:50 
 

Pommer schreef:
orke maare ik ga nu kotseen en slapen weltruste schaetjes xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxxoxoxoxoxoxo

sukkel :lol:
Vorige  1 ... 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic