Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

onegabba is al een tijdje terug online :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
onegabba is al een tijdje terug online :thumbsup:

Yes heb t gezien:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dj-zzx schreef:
Geachte heer HeadHunterZ,

Ik ben, in tegenstelling tot sommige op dit forum, een ENORME fan! Door jou ben ik hardstyle gaan luisteren. Het eerste hardstyle liedje dat ik hoorde was scantraxx rootz en ik was meteen fan. dit was zn 5 a 6 jaar geleden. in die tijd ben ik echt steeds meer van deze muziek gaan houden, als ik het zo mag zeggen. Hoewel vele zeggen dat je eventjes door een dal bent gegaan vind ik het gewoon een ontdekkings reis. Het is niet steeds hetzelfde en zoals je zelf al zei je bent niet god. Ik hoop echt dat je, evenals The Prophet, zo lang mee zal draaien want ik geniet keer op keer van je muziek.

Ik wil zelf echt dol graag goede hardstyle maken maar ga gewoon naar school enzo dus kan nou niet zeggen: ik doe een cursus en ga beginnen met producen. Daarom vond ik dit een geschikt moment om voor mezelf en waarschijnlijk vele andere te vragen: Wat is DE tip van meneer headhunterz aan alle beginnende ''producertjes''? De muziek die ik maak klinkt altijd net niet en als ik dat zelf al vind dan kan het nooit doorslag gevend aan mijn succes zijn!:P Ik hoop dat je dit leest, ik zou me echt vereerd voelen ook al is dit gewoon op een forum! En btw. kom gezellig is een keer naar spakenburg! we hebben psycko punkz, coone, wildstylez & korsakoff en waarschijnlijk nog meer al gehad. Nu hoop ik dat de ALLER BESTE eens langs zou komen! THX en succes met al je werk. JIJ BENT DE KING OF HARDSTYLE!!!

Hoogachtend,
Je fan.


De eerste keer in m'n leven dat ik me schaam voor m'n afkomst
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Hardstyle liedje"
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft wel een goede dj naam dj-zzx :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een tjappie! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha.
Geachte heer HeadHunterZ xd Maakt zo'n zware zaterdagochtend toch wat dragelijker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 13:15 
 

Gister uitgeweest in Apeldoorn, genoeg club en house gehoord voor de rest v\h jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha waar ben je geweest dan? ik was gister ook in de stad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in 7 dagen 72 berichten posten, dan heb ik precies 1 jaar na aanmelding 2000 berichten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gast die vraagt waarom Headhunterz nog nooit bij ik hou van holland is geweest. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er dit jaar weer zo'n Hardtraxx Leden Awards iets? :P Was best lachen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
onegabba is al een tijdje terug online :thumbsup:


Hier schrok ik gisteren wel van hoor, ik dacht dat ze hem uit de lucht gehaald hadden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dankjewel Simone, kan je zien dat ik heb geplast of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dankjewel Simone, kan je zien dat ik heb geplast of niet?

Jonge jonge jonge, wat een lekker weer was het gister, lekker warm, ook qua temperatuur. :lol:
Voor mij iets té warm, maar voor veel mensen hartstikke lekker. :P

En de foto's van gerben hahaha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt geweldig :lol: Geniaal typetje.

Morgen is het ongeveer dit, dus dan weet je dat. Eeh Simone, sorry nog, van dat ik me piemel liet zien, dat was niet de bedoeling, maar als ik naar de wc ga vergeet ik altijd... omdat ik m'n overhemd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 18:01 
 

Ugh, 1,5 uur uploadtijd gehad over 1 filmpje..
maar meer als de moeite waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm, er werd mij vandaag verteld dat Frans Bauer in Apeldoorn een signeersessie zou geven op de markt.
heb hem helemaal niet gevonden :cry:

ik wou graag met hem op de foto :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
hmm, er werd mij vandaag verteld dat Frans Bauer in Apeldoorn een signeersessie zou geven op de markt.
heb hem helemaal niet gevonden :cry:

ik wou graag met hem op de foto :P





:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, wat een kut voetbalwedstrijd :S 3-3 tegen de nummer laatst :thumbdown: Vanavond maar mooi even vergeten :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, weer 2 dagen gewerkt. Dalijk nog maar even mijn setje voorbereiden voor morgen op de contest.
En daarna pussy lounge :D ! Nog iemand meer die gaat toevallig?

Fijn weekend in ieder geval allemaal! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx Addict :yay: :worship: :beer: :clap:

Nu kan ik in vrede sterven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Hardtraxx Addict :yay: :worship: :beer: :clap:

Nu kan ik in vrede sterven :P

Haha gratz, en dat in 4 maanden(als ik het goed heb gezien)
Ik ben bijna elite, nog 7 dagen tijd om dat te doen binnen een jaar na aanmelding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets meer dan 4 maanden inderdaad :) Vind het wel gezellig hiero! :D
Vorige  1 ... 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic