Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Dat soort releases boeien me niet echt haha :$

Dat dacht ik al. :P
Maar mij boeien ze des te meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vet veel lui ineens bij hhz topic die ik NOOIT gezien heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:57 
 

goh, zie je dat nu pas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
goh, zie je dat nu pas?

Nee... al eerder maar meld het nu pas. Ben niet zo spammer die alles meteen meld
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
STAN- schreef:
Draidy schreef:
oh gelukkig, dacht dat ie gebanned was of zo

Let wel op dat dit bericht 3 uur geleden was he ;)

ja maar liever een dag of zelfs een week offline dan altijd weg.

hardcoresjors schreef:
welke dan?

The Relic - Bunker I
Industrial Frequency - Versus Overdrive
Mikropoint - Exit Mankind
Razor Edge - Prodigious

Exit mankind was eerder al op ongegabba. Alleen non-scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://lionstyle2011.listen2myradio.com/ In Tunen mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Exit mankind was eerder al op ongegabba. Alleen non-scene

ohke, heb hem nu van corebay aangezien 1gabba offline is
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:29 
 

hoppakee volle bak diarree!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:48 
 

ik doe er ook aan mee... binnen 10 minuten 2x een pot vol gescheten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verveling :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier drinken, daaaaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Bier drinken, daaaaag

Ogh ogh. Ik haal je niet op als je niet meer kan fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nog iets leuks op tv vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Is er nog iets leuks op tv vandaag?

The Voice of Holland - Zwitersland. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:29 
 

Draidy schreef:
Is er nog iets leuks op tv vandaag?

nooit nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Draidy schreef:
Is er nog iets leuks op tv vandaag?

The Voice of Holland - Zwitersland. :P


Ik denk dat The voice of Holland wint met 3 - 0 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:33 
 

zijn wel de battles hé.. dus kan best
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
zijn wel de battles hé.. dus kan best

Jep goals van Ryan Borsato, Robin van Velzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:36 
 

:lol: gaat weer nergens over hiero
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Denk dat we van Headhunterz geen tracks meer te horen krijgen als hij dit topic gevonden heeft. :P Gezien zijn spamratio nu al. :P
56.00 berichten per dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:40 
 

Parvuz schreef:
Klopt. Denk dat we van Headhunterz geen tracks meer te horen krijgen als hij dit topic gevonden heeft. :P Gezien zijn spamratio nu al. :P
56.00 berichten per dag

zal niet lang duren gok ik, is toch niet te doen zoveel berichten per dag op HT plaatsen




oh wait...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toen ik het last dacht ik, oh nee?
maar toen zag ik het, oh wait gedeelte xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

slechtste add die ik ooit heb gezien...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luchtfoto? wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
slechtste add die ik ooit heb gezien...

Afbeelding

lol wtf
Vorige  1 ... 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic