Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weeeekend :yay:
Zie nu net die after van defqon australië.. Damn wat een lekker vrouwvolk daar zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:00 
 

roberttt schreef:
:love: :love: :love: Vind een keer een meisje leuk, dat zonder drank of iets :love: :love:

opblaaspop Linda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Weeeekend :yay:
Zie nu net die after van defqon australië.. Damn wat een lekker vrouwvolk daar zeg :love:

Ik zag ze ook was in 1 klap verkocht. Jezus wat een lekkere vrouwen lopen daar rond zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet initiatief dit:

Citaat:
Altijd al eens een (verjaardags)feestje willen geven met AVIO in de line-up? Bekijk dan deze veiling en bied mee...


http://www.veilingwebsite.nl/veiling.php?id=7137
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 17:32 
 
Hardtraxxer

Is het al 16:45?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sjalalalalallieieleileielie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
sjalalalalallieieleileielie

Jalalaoeloalalelalaaoeleooelieeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:10 
 

Grozny schreef:
Vet initiatief dit:

Citaat:
Altijd al eens een (verjaardags)feestje willen geven met AVIO in de line-up? Bekijk dan deze veiling en bied mee...


http://www.veilingwebsite.nl/veiling.php?id=7137

geboden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zijn er nog meer mensen die niet op 1gabba kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
zijn er nog meer mensen die niet op 1gabba kunnen?


Information
Account disabled by server administrator.


Gaaaaaaaaaaaar! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend maar eens een lekker mixje maken denk! Drum'n'Bass, Crossbreed, Industrial Hardcore, en wie weet wat voor takkeherrie er nog meer bij komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Draidy schreef:
zijn er nog meer mensen die niet op 1gabba kunnen?


Information
Account disabled by server administrator.


Gaaaaaaaaaaaar! :thumbdown:

waar ga ik nu mijn releases vandaan halen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
Draidy schreef:
zijn er nog meer mensen die niet op 1gabba kunnen?


Information
Account disabled by server administrator.


Gaaaaaaaaaaaar! :thumbdown:

waar ga ik nu mijn releases vandaan halen :x

Wachten tot hij weer online komt, zoveel word er toch niet gereleased momenteel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
Draidy schreef:
zijn er nog meer mensen die niet op 1gabba kunnen?


Information
Account disabled by server administrator.


Gaaaaaaaaaaaar! :thumbdown:

waar ga ik nu mijn releases vandaan halen :x


Corebay & MIC 4 YOU!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dit weekend maar eens een lekker mixje maken denk! Drum'n'Bass, Crossbreed, Industrial Hardcore, en wie weet wat voor takkeherrie er nog meer bij komt :thumbsup:

Waar haal je de inspiratie toch weg :innocent:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

56.00 berichten per dag

De ergste spammer van het hele forum! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt Solis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Dit weekend maar eens een lekker mixje maken denk! Drum'n'Bass, Crossbreed, Industrial Hardcore, en wie weet wat voor takkeherrie er nog meer bij komt :thumbsup:

Waar haal je de inspiratie toch weg :innocent:

xd

Het zal je verbazen :P Mede dankzij jou, maar wat ik tot nu toe heb is niet helemaal te vergelijken met jouw mix.. Denk aan tracks als; Forbidden Society & Counterstrike - Extreme en The DJ Producer vs. Bong-Ra - Bloodclot Techno..
Onder andere die tracks zitten er in, wacht maar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Wachten tot hij weer online komt, zoveel word er toch niet gereleased momenteel! :P

nou net nog 3 releases binnengehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1gabba facebook schreef:
Onegabba Releases
updating server software, will be online in 10 minutes
Vind ik leuk · · Delen · 3 uur geleden ·


Nou.. Ik merk het :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
1gabba facebook schreef:
Onegabba Releases
updating server software, will be online in 10 minutes
Vind ik leuk · · Delen · 3 uur geleden ·


Nou.. Ik merk het :(

oh gelukkig, dacht dat ie gebanned was of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
hardcoresjors schreef:
Wachten tot hij weer online komt, zoveel word er toch niet gereleased momenteel! :P

nou net nog 3 releases binnengehaald

welke dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
STAN- schreef:
1gabba facebook schreef:
Onegabba Releases
updating server software, will be online in 10 minutes
Vind ik leuk · · Delen · 3 uur geleden ·


Nou.. Ik merk het :(

oh gelukkig, dacht dat ie gebanned was of zo

Let wel op dat dit bericht 3 uur geleden was he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Draidy schreef:
oh gelukkig, dacht dat ie gebanned was of zo

Let wel op dat dit bericht 3 uur geleden was he ;)

ja maar liever een dag of zelfs een week offline dan altijd weg.

hardcoresjors schreef:
welke dan?

The Relic - Bunker I
Industrial Frequency - Versus Overdrive
Mikropoint - Exit Mankind
Razor Edge - Prodigious
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat soort releases boeien me niet echt haha :$
Vorige  1 ... 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic