Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:35 
 

Wacht is biscuit ook niet 21 ofzo...
en iets met 14 jarige

ik zie ene link
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
[0.01% van alle berichten / 46.00 berichten per dag


Dikke spammert die headhunterz! :D
Nee, vind het wel tof dat tie het doet. Zie een Armin van Buuren nog niet snel zoiets doen :P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 02:41 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Citaat:
[0.01% van alle berichten / 46.00 berichten per dag


Dikke spammert die headhunterz! :D
Nee, vind het wel tof dat tie het doet. Zie een Armin van Buuren nog niet snel zoiets doen :P


Armin van Buuren heeft hier ook veel te zoeken :P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 08:37 
 

Goeiemorgen.... Lekker half dagje werken gevolgd door een niks sessie met douchen en dan tbyd
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Goeiemorgen.... Lekker half dagje werken gevolgd door een niks sessie met douchen en dan tbyd

Dat linkje van je met stemmen doet het niet bij mij :huh:
Kom gewoon bij mijn eigen facebook...


Enne een maat van mij is 21 en zijn (ex)vriendin is nog geen maand 15, het is ook nog geen 2 weken uit maar ik vond dat opzich ook wel lelijk hoor, want het was geen eens een lekker wijf! :P
Maar alsnog, 6 jaar leeftijdsverschil in je pubertijd is niet normaal! :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 08:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een tijd zeg, normaal rond deze tijd op zondag is je feest nu net afgelopen.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na meer dan 2 jaar lid is dit mijn 1000e bericht :yay: :P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bleh met me zus gaat het weer kut :-( al 2 weken niets gegeten en gedronken... Tsja hoop dat het goed komt.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Na meer dan 2 jaar lid is dit mijn 1000e bericht :yay: :P

Gefeliciteerd sletje. :)
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Na meer dan 2 jaar lid is dit mijn 1000e bericht :yay: :P

Totaal aantal berichten: 999
:P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Mr Lellebel schreef:
Na meer dan 2 jaar lid is dit mijn 1000e bericht :yay: :P

Totaal aantal berichten: 999
:P

haha klopt je moet er nog 1 :P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha troll.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Brak brak brak.

Beetje wakkerworden met chocopepernoten, fanta en housemuziekjes
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thuis van tussenuren...
ff wat hardcore knallen dan maar! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag eindelijk weer naar een Hardstyle feest :yay:

En nog op 11-11 ook :P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen.

Net geslaagd voor autorijbewijs :woot:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Vandaag eindelijk weer naar een Hardstyle feest :yay:

En nog op 11-11 ook :P


"Geplaatst op 11-11-2011, 11:11"

we have a winner :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

member/dehase/

Zijn beroep is cock :lol: :lol: :lol: :lol: TROLOLOLOL
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
'Liefhebber' is niet uit de lucht gegrepen, alleen kan een liefhebber zich nog een liefhebber noemen als ie niet meer liefheeft wat ie beweert lief te hebben?


Vind dit toch wel een heerlijke omschrijving van redelijk wat hardtraxx-members :P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 14:26 
 

Lol... dat meidje die in een keer +300 stemmen had is verwijderd...
nu sta ik weer op 1
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Goedemorgen.

Net geslaagd voor autorijbewijs :woot:


Congrats! :beer:

Hoofdcoach schreef:
Armin van Buuren heeft hier ook veel te zoeken :P


Bedoelde meer op een Trance forum of iets dergelijks :P
Zie nog niet snel gebeuren dat hij een vragenuurtje houdt of iets :D
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 14:57 
 

zeker... dus hoppa, op naar woensdag en dan winnen :D..
week duurt woensdag - woensdag
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgende week eindelijk nieuwe telefooooon
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:16 
 

Citaat:
Malibu Nederland
Hoi Rob Janssen, dank je voor het opletten. Wij willen inderdaad een leuke eerlijke wedstrijd, er is actie ondernomen.


Haha... bitch got owned :D
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
hij stond wel nog op 1000 toen hij dat postte, zelf gechecked..,

freaky....

Huh wtf? :P Raar! Naja nu 1001 dan :P

Nando schreef:
Gefeliciteerd sletje. :)

Dankje spamnicht van me :$
Vorige  1 ... 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic