Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
ff serieus, iedereen had toch een hekel aan headhunterz ofzo?
en nu is hij opeens een held omdat hij op HT zit, is dat niet hetzelfde als dat EA ineens op HT komt en dat we hem gaan complimenteren met Broken? :huh:


Het is natuurlijk veel makkelijker hem afkraken als je weet dat hij niet komt reageren. Ik ben het met je eens het is best wel zielig. Ik stelde er ook een serieuze vraag gaan mensen weer huilie huilie doen, je vraag moet natuurlijk aan criteria voldoen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja...op de persoon spelen is altijd moeilijker als die persoon er daadwerkelijk is. En als jij Headhunterz in zijn gezicht gaat afkraken (alsof daar ooit echt goede redenen voor waren buiten je eigen smaak :huillach:), dan verknal je wel je kansen in the bizz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:25 
 

wtf.. sta je net 4 stemmen van die trui af, kijk je nu... 25 stemmen..

WHAT THE FUCK IS GOING ON?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:32 
 

ok... nu 42 stemmen :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:42 
 

jup.. ik denk dat die persoon door heeft hoe je cookies moet verwijderen icm IP vernieuwing etc..
of proxy sites
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
jup.. ik denk dat die persoon door heeft hoe je cookies moet verwijderen icm IP vernieuwing etc..
of proxy sites


Waar moet je stemmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen of binnenkort even een bezoekje brengen aan de zogenaamde vriend (bijna 21) van me nichtje (net 14).. even woordje met hem spreken :) Gaat natuurlijk te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd en ook echt zeggen, ja je kan wel bij me langskomen, ik ben alleen thuis, kan je bij mij slapen. Kunnen hem natuurlijk ook aangeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind dat altijd zo raar, wat moet je met iemand van 14... (en andersom trouwens ook)

member/Headhunterz/

33.00 berichten per dag, spam!!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vind dat altijd zo raar, wat moet je met iemand van 14... (en andersom trouwens ook)

Iemand van 14 is nog niet het probleem...als je zelf tussen de 13 en 16 bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vind dat altijd zo raar, wat moet je met iemand van 14... (en andersom trouwens ook)

member/Headhunterz/

33.00 berichten per dag, spam!!! :P

Haalt mij in, die bitch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben 18 en ik moet er niet aan denken om met een 14-jarige te hebben, zou ik nog geen dag volhouden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Morgen of binnenkort even een bezoekje brengen aan de zogenaamde vriend (bijna 21) van me nichtje (net 14).. even woordje met hem spreken :) Gaat natuurlijk te ver.

Waar bemoei jij je mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:01 
 

roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:
jup.. ik denk dat die persoon door heeft hoe je cookies moet verwijderen icm IP vernieuwing etc..
of proxy sites


Waar moet je stemmen?


http://www.facebook.com/MalibuNederland ... 1183445778
2e... mijn tas

kom op, volgens mij heeft linda heel erg veel vrienden: 111 stemmen al :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
p-stylez schreef:
Morgen of binnenkort even een bezoekje brengen aan de zogenaamde vriend (bijna 21) van me nichtje (net 14).. even woordje met hem spreken :) Gaat natuurlijk te ver.

Waar bemoei jij je mee?

Ik bemoei me met het welzijn van me familie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
roberttt schreef:
robkuh1990 schreef:
jup.. ik denk dat die persoon door heeft hoe je cookies moet verwijderen icm IP vernieuwing etc..
of proxy sites


Waar moet je stemmen?


http://www.facebook.com/MalibuNederland ... 1183445778
2e... mijn tas

kom op, volgens mij heeft linda heel erg veel vrienden: 111 stemmen al :|

Gestemd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:10 
 

Hmm, ik heb al bericht geplaatst op de facebook van Malibu..

134 stemmen ofwel een 105 stemmen (400%) erbij in 30 minuten is wel erg extreem lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:13 
 

database kan IP altijd natrekken... of de PC-ID
daaraan kun je zien hoeveel unieke computers er gebruikt zijn icm. unieke gebruikers
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:21 
 

ja hoe anders kun je (met nu 500% meer stemmen) dit doen dan?
dit is gewoon HAX
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
ja hoe anders kun je (met nu 500% meer stemmen) dit doen dan?

Dat is vrijwel onmogelijk inderdaad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:24 
 

Grozny schreef:
robkuh1990 schreef:
ja hoe anders kun je (met nu 500% meer stemmen) dit doen dan?

Dat is vrijwel onmogelijk inderdaad..


ik heb getimed: de tijd die je nodig hebt om van lijst pagina naar artikelpagina duurt 20 seconden. Na 1 page refresh ofwel 20 seconden heeft persoon 4 stemmen erbij gekregen.
Of ik ben gek... of zij eheft geen leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Of andersom, zij is gek omdat ze zoveel moeite doet, en jij hebt geen leven omdat je het uitrekent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:30 
 

ja kan ook... maar this is madness onderhand..

nouja, ben 2e.. kan er mee leven hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dawasiknie schreef:
p-stylez schreef:
Morgen of binnenkort even een bezoekje brengen aan de zogenaamde vriend (bijna 21) van me nichtje (net 14).. even woordje met hem spreken :) Gaat natuurlijk te ver.

Waar bemoei jij je mee?

Ik bemoei me met het welzijn van me familie :)

Doe dat dan door dat meisje en die vriend lekker met rust te laten als ze gelukkig met elkaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 01:34 
 

Mijn ouders schelen ook 6 jaar. Mijn zus en haar vriend 5.
Vorige  1 ... 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic