Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:47 
 

dennis schreef:
Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg


om 11:11
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
dennis schreef:
Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg


om 11:11


Geef hem dit, een elfje!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Hij is bijna net zo erg als spamkoning Robert xd

Not really

Nee idd, uit Willems mond komt tenminste wel wat zinnigs xd
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me af of die op mijne antwoord geeft :P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
dennis schreef:
Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg


om 11:11

Als je morgen op die tijd geboren wordt ben je wel een baas hoor.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

operation repo aan het kijken, die froy ze hele bek is inelkaar geramt door bikers! :lol:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
stefaneke schreef:
dennis schreef:
Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg


om 11:11

Als je morgen op die tijd geboren wordt ben je wel een baas hoor.

Nee, dat niet. Hij werdt middags om half 3 geboren.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
operation repo aan het kijken, die froy ze hele bek is inelkaar geramt door bikers! :lol:


Hij is een goeie jongen ik heb liever dat die kale een paar goeie hoeken krijgt :P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
operation repo aan het kijken, die froy ze hele bek is inelkaar geramt door bikers! :lol:

whaha die dikke blonde vrouw is ook echt het laagste wat je kunt hebben qua iq hè xd komt een vent met jerrycan aanlopen giet benzine in de auto en die vrouw staat er maar bij, "what is he doing??" :lol:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo'n hekel aan dat programma!!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
hardcoresjors schreef:
operation repo aan het kijken, die froy ze hele bek is inelkaar geramt door bikers! :lol:


Hij is een goeie jongen ik heb liever dat die kale een paar goeie hoeken krijgt :P

Echt hoor, die kale werd gister in zn zak getrapt en kreeg nog een trap in zn nek van een mager kereltje, ik zat echt te kijken van wtf? die kale lag 5 minuten op de grond haha! :lol:

Dj Skitzo schreef:
hardcoresjors schreef:
operation repo aan het kijken, die froy ze hele bek is inelkaar geramt door bikers! :lol:

whaha die dikke blonde vrouw is ook echt het laagste wat je kunt hebben qua iq hè xd komt een vent met jerrycan aanlopen giet benzine in de auto en die vrouw staat er maar bij, "what is he doing??" :lol:

Kan me ook niet voorstellen dat ze al 2 jaar een vriend heeft...
Die kerel is knettergek!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zo'n hekel aan dat programma!!

Dat dus, zijn steeds meer van dat soort kansloze programma's op tv. >.<
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Als je morgen op die tijd geboren wordt ben je wel een baas hoor.

Ja, geloof er alleen niks van. Lekker truuken rond die tijd, beetje inhouden etc.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density in the mix op www.razorfm.nl :)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vollop pepernoten aan het eten en een verveling aan het neerzetten,
Iedereen dood hier? :oh: :huh:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

en ..

Als je een zwaar shagje rookt tegelijk met dat je een bakje koffie drinkt!

Moet je kakken!


Algemeen bekend toch?:P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 23:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:love: :love: :love: Vind een keer een meisje leuk, dat zonder drank of iets :love: :love:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En jij bent zeker de enige die haar kan zien? xd
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:00 
 

Rik schreef:
KSwoosh schreef:
Parvuz schreef:
Nieuwe spammer op HT:
ene Headhunterz.
"10.00 berichten per dag"
:P

serieus? is ie lid hier? nice ^^

Mooi toch, dat jij daar eerder hier achter komt dan via algemeen :lol:

1e plek waar ik kijk na en dag school :P
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe spammer erbij xd

27.00 berichten per dag
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Nou dan weet je iig wel dat het geen graflelijk mormel is dat op het moment kei knap lijkt :p

Nou inderdaad xd

Jeff3rd schreef:
En jij bent zeker de enige die haar kan zien? xd


Nee geen 2-cb gehad :p
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:08 
 

Heuy, terug van werken.. sta je 2e met je tas... 4 punten achter een malle trui haha
maar das goed genoeg voor het prijzenpakket van deze week dan
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ff serieus, iedereen had toch een hekel aan headhunterz ofzo?
en nu is hij opeens een held omdat hij op HT zit, is dat niet hetzelfde als dat EA ineens op HT komt en dat we hem gaan complimenteren met Broken? :huh:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2011 00:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
ff serieus, iedereen had toch een hekel aan headhunterz ofzo?
en nu is hij opeens een held omdat hij op HT zit, is dat niet hetzelfde als dat EA ineens op HT komt en dat we hem gaan complimenteren met Broken? :huh:


Heb serieus nooit een hekel aan hem gehad, voor mij was het altijd held #1..

:-) Dat is al sinds Qlimax 2009 en nooit veranderd.
Vorige  1 ... 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic