Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg
om 11:11wrote:Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg
om 11:11wrote:Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg
Geef hem dit, een elfje!wrote:om 11:11wrote:Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg

Nee idd, uit Willems mond komt tenminste wel wat zinnigswrote:Not reallywrote:Hij is bijna net zo erg als spamkoning Robert
Als je morgen op die tijd geboren wordt ben je wel een baas hoor.wrote:om 11:11wrote:Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg
Nee, dat niet. Hij werdt middags om half 3 geboren.wrote:Als je morgen op die tijd geboren wordt ben je wel een baas hoor.wrote:om 11:11wrote:Morgen wordt mijn neefje op 11-11-11 1 jaar hahaha wat een datum zeg
Hij is een goeie jongen ik heb liever dat die kale een paar goeie hoeken krijgtwrote:operation repo aan het kijken, die froy ze hele bek is inelkaar geramt door bikers!
whaha die dikke blonde vrouw is ook echt het laagste wat je kunt hebben qua iq hèwrote:operation repo aan het kijken, die froy ze hele bek is inelkaar geramt door bikers!
Echt hoor, die kale werd gister in zn zak getrapt en kreeg nog een trap in zn nek van een mager kereltje, ik zat echt te kijken van wtf? die kale lag 5 minuten op de grond haha!wrote:Hij is een goeie jongen ik heb liever dat die kale een paar goeie hoeken krijgtwrote:operation repo aan het kijken, die froy ze hele bek is inelkaar geramt door bikers!
Kan me ook niet voorstellen dat ze al 2 jaar een vriend heeft...wrote:whaha die dikke blonde vrouw is ook echt het laagste wat je kunt hebben qua iq hèwrote:operation repo aan het kijken, die froy ze hele bek is inelkaar geramt door bikers!komt een vent met jerrycan aanlopen giet benzine in de auto en die vrouw staat er maar bij, "what is he doing??"
Dat dus, zijn steeds meer van dat soort kansloze programma's op tv.wrote:Zo'n hekel aan dat programma!!
Ja, geloof er alleen niks van. Lekker truuken rond die tijd, beetje inhouden etc.wrote: Als je morgen op die tijd geboren wordt ben je wel een baas hoor.
Algemeen bekend toch?:Pwrote:
en ..
Als je een zwaar shagje rookt tegelijk met dat je een bakje koffie drinkt!
Moet je kakken!
1e plek waar ik kijk na en dag schoolwrote:Mooi toch, dat jij daar eerder hier achter komt dan via algemeenwrote:serieus? is ie lid hier? nicewrote:Nieuwe spammer op HT:
ene Headhunterz.
"10.00 berichten per dag"
Nou inderdaadwrote:Nou dan weet je iig wel dat het geen graflelijk mormel is dat op het moment kei knap lijkt :p
Nee geen 2-cb gehad :pwrote:En jij bent zeker de enige die haar kan zien?
Heb serieus nooit een hekel aan hem gehad, voor mij was het altijd held #1..wrote:ff serieus, iedereen had toch een hekel aan headhunterz ofzo?
en nu is hij opeens een held omdat hij op HT zit, is dat niet hetzelfde als dat EA ineens op HT komt en dat we hem gaan complimenteren met Broken?