Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

om 14:00 inslaap gevallen ... nu pas wakker dag dag middag :lol: :surrender:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:55 
 

Dank-u allen.. nu gedeelde 1e plek :D

Net ff gelezen wat ik nog meer kan winnen, is opzich niet verkeerd..
1x Malibu Scuba Bag + Judge Boek twv 40 euro, inclusief 2x gastenlijst naar keuze en 5 muziek downloads + Kledingstuk Men_at_Work + 2 kaarten voor Malibu party

en dan hoofdprijs:
jaar lang winkelen bij Men @ Work... a 375 per kwartaal


Edit: 1e plek... nu mijn tas in de top 5 houden (ohja, je kan 2x stemmen schijnbaar.. kwam maatje van me mee af)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg je een lijst met vragen van de GGD thuis gesteurd. Krijg je van die vragen. Heb je wel eens drug gebruikt zo ja welken. Drink jij wel eens alcohol. Hoeveel drink je dan op een avond. Lekker zulke vragen als 18 jarige.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Krijg je een lijst met vragen van de GGD thuis gesteurd. Krijg je van die vragen. Heb je wel eens drug gebruikt zo ja welken. Drink jij wel eens alcohol. Hoeveel drink je dan op een avond. Lekker zulke vragen als 18 jarige.

Weet je het allemaal nog wel :kiss: ?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
dennis schreef:
Krijg je een lijst met vragen van de GGD thuis gesteurd. Krijg je van die vragen. Heb je wel eens drug gebruikt zo ja welken. Drink jij wel eens alcohol. Hoeveel drink je dan op een avond. Lekker zulke vragen als 18 jarige.

Weet je het allemaal nog wel :kiss: ?

Ik ben een goede gokker xd
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:19 
 

dennis schreef:
Krijg je een lijst met vragen van de GGD thuis gesteurd. Krijg je van die vragen. Heb je wel eens drug gebruikt zo ja welken. Drink jij wel eens alcohol. Hoeveel drink je dan op een avond. Lekker zulke vragen als 18 jarige.

doennze express om je te fokken
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:21 
 

hmmm, interessant dj panel, met infrarood sensoren:
http://nl.hardware.info/nieuws/25217/zo ... ontrol-air
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:29 
 

Als ik in Q&A met Headhunterz een beetje kijk, zie ik heel veel namen van wie ik denk, wie de fck is dat nou weer :lol:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Als ik in Q&A met Headhunterz een beetje kijk, zie ik heel veel namen van wie ik denk, wie de fck is dat nou weer :lol:

Ja hahah iddd


en ..

Als je een zwaar shagje rookt tegelijk met dat je een bakje koffie drinkt!

Moet je kakken!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:33 
 

ik ben werken, hadoe..
trouwens ik loop 2 stemmen voor op #2
mooi!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Nando schreef:
Ik heb toevallig nog een agent in de familie. Hmmm...


Liever je zus een hoer dan politie als je broer :whistle: :innocent: :P

Haha :D Was een grapje hoor, zo steekt mijn familie niet in elkaar. :P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een Neophyte Records setje inelkaar geflanst, zal em ff proberen up te loaden! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:31 
 

DIKKE BLEEK VOOR JULLIE ANUS!

aan de slag voor een van de beste opdrachtgevers!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yay ik sta (met HHZ) in Daveytl z'n onderschrift

"Feel like life goal is accomplished"
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
yay ik sta (met HHZ) in Daveytl z'n onderschrift

"Feel like life goal is accomplished"


niet?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Zou het bijna niet willen vragen..
Maar zou iedereen even willen stemmen op:
http://caribbeancustom.malibu-rum.nl/#/ ... 2.59477967

Tas die ik heb ontworpen...
Winnende ding wordt in productie genomen als gadget.. zou ik eigenlijk best vet vinden


Done :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bats boem tjing

14.000 posts
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
bats boem tjing

14.000 posts

Lekker bezig. :yes:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[2.01% van alle berichten ]

Nu moet ik toch wel wat aandelen van Hardtraxx krijgen (a)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The RazorFM Show is begonnen! :D kom ook even in de shoutbox :innocent:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Parvuz schreef:
Nieuwe spammer op HT:
ene Headhunterz.
"10.00 berichten per dag"
:P

serieus? is ie lid hier? nice ^^

Mooi toch, dat jij daar eerder hier achter komt dan via algemeen :lol:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
KSwoosh schreef:
Parvuz schreef:
Nieuwe spammer op HT:
ene Headhunterz.
"10.00 berichten per dag"
:P

serieus? is ie lid hier? nice ^^

Mooi toch, dat jij daar eerder hier achter komt dan via algemeen :lol:

:worship:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:29 
 

hij staat nu op 23.00 berichten
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is bijna net zo erg als spamkoning Robert xd
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 20:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hij is bijna net zo erg als spamkoning Robert xd

Not really
Vorige  1 ... 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic