In de zomervakantie met een maat de scooter van een andere maat geleend, rijd er een dik vet mormel in onze richting die de andere kant opkijkt, wij rijden haar dus bijna van haar fiets af en ze ging bijna op haar smoel!
Wij zijn gewoon vrolijk doorgereden alsof er niks was gebeurt, word die maat vandaag opgebeld dat er politie langskomt voor doorrijden na een aanrijding, maar die kerel heeft zelf geen scooter!
Hij gaat dus vollop ontkennen en voor het geval ik word gebeld ga ik dus ook gewoon zeggen dat ik van niks af weet, wat een rotwijf dat ze daar aangifte voor gaat doen!
Zij kijkt achterom en fiets recht tegen die scooter aan, hoop dat ze zichzelf goed bezeert heeft!
