ahh ok, daar heb ik badminton, vandaag ookwrote:Achtse BarrierDus helemaal noorden van Ehv, vlakbij Best. Jij?
ik woon in een zijstraat van de gestelse straat.
gestel dus
ahh ok, daar heb ik badminton, vandaag ookwrote:Achtse BarrierDus helemaal noorden van Ehv, vlakbij Best. Jij?
hehe ik ookwrote:Achtse BarrierDus helemaal noorden van Ehv, vlakbij Best. Jij?
Weet het niet zeker maar de sporthal heet dacht ik de mortel.wrote:Waar kun je hier badmintonnen dan?Vijfkamp? Die tennishal daar bij het Ottenbad?
Mja moet nou vertrekken om mijn trein te halen, lees het nog wel
Badminton jij als sport? Dat ziet er echt vet uit als ik het soms op tv ziewrote:Weet het niet zeker maar de sporthal heet dacht ik de mortel.wrote:Waar kun je hier badmintonnen dan?Vijfkamp? Die tennishal daar bij het Ottenbad?
Mja moet nou vertrekken om mijn trein te halen, lees het nog wel
Ik woon in de Gestelsestraatwrote:ahh ok, daar heb ik badminton, vandaag ookwrote:Achtse BarrierDus helemaal noorden van Ehv, vlakbij Best. Jij?
ik woon in een zijstraat van de gestelse straat.
gestel dus
Moet je het vooral hier neergooien, slimwrote:In de zomervakantie met een maat de scooter van een andere maat geleend, rijd er een dik vet mormel in onze richting die de andere kant opkijkt, wij rijden haar dus bijna van haar fiets af en ze ging bijna op haar smoel!
Wij zijn gewoon vrolijk doorgereden alsof er niks was gebeurt, word die maat vandaag opgebeld dat er politie langskomt voor doorrijden na een aanrijding, maar die kerel heeft zelf geen scooter!
Hij gaat dus vollop ontkennen en voor het geval ik word gebeld ga ik dus ook gewoon zeggen dat ik van niks af weet, wat een rotwijf dat ze daar aangifte voor gaat doen!![]()
Zij kijkt achterom en fiets recht tegen die scooter aan, hoop dat ze zichzelf goed bezeert heeft!
daar moet je blij mee wezen!wrote:Ik heb toevallig nog een agent in de familie. Hmmm...
Dagjesmensen op ht:Pwrote:Het aantal leden op HT stijgt ook wel volgens mij nu.![]()
Iedereen wil een vraag stellen aan de grote headhunterz.
Het moet niet gekker wordenwrote: Dagjesmensen op ht:P
serieus? is ie lid hier? nicewrote:Nieuwe spammer op HT:
ene Headhunterz.
"10.00 berichten per dag"
Liever je zus een hoer dan politie als je broerwrote:Ik heb toevallig nog een agent in de familie. Hmmm...
donewrote:Zou het bijna niet willen vragen..
Maar zou iedereen even willen stemmen op:
http://caribbeancustom.malibu-rum.nl/#/ ... 2.59477967
Tas die ik heb ontworpen...
Winnende ding wordt in productie genomen als gadget.. zou ik eigenlijk best vet vinden