Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Achtse Barrier :) Dus helemaal noorden van Ehv, vlakbij Best. Jij?

ahh ok, daar heb ik badminton, vandaag ook :)

ik woon in een zijstraat van de gestelse straat.

gestel dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Achtse Barrier :) Dus helemaal noorden van Ehv, vlakbij Best. Jij?

hehe ik ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:56 
 

ik zit op fontys bij de stad, telt dat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Waar kun je hier badmintonnen dan? :P Vijfkamp? Die tennishal daar bij het Ottenbad?

Mja moet nou vertrekken om mijn trein te halen, lees het nog wel :)


Weet het niet zeker maar de sporthal heet dacht ik de mortel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

5 uur laatste rijles.
Morgen afrijden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Project 141 schreef:
Waar kun je hier badmintonnen dan? :P Vijfkamp? Die tennishal daar bij het Ottenbad?

Mja moet nou vertrekken om mijn trein te halen, lees het nog wel :)


Weet het niet zeker maar de sporthal heet dacht ik de mortel.


Badminton jij als sport? Dat ziet er echt vet uit als ik het soms op tv zie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja, maar zo goed ben ik niet hoor:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Project 141 schreef:
Achtse Barrier :) Dus helemaal noorden van Ehv, vlakbij Best. Jij?

ahh ok, daar heb ik badminton, vandaag ook :)

ik woon in een zijstraat van de gestelse straat.

gestel dus :P


Ik woon in de Gestelsestraat :D

Maar dan die in Aalst :P , ik fiets wel elke schooldag door die van Eindhoven heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat "Q&A met Headhunterz" binnen 1 uur 5 paginas lang is met vragen en HHZ daar veel werk aan heeft? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciaal voor jullie dan maar! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
In de zomervakantie met een maat de scooter van een andere maat geleend, rijd er een dik vet mormel in onze richting die de andere kant opkijkt, wij rijden haar dus bijna van haar fiets af en ze ging bijna op haar smoel!
Wij zijn gewoon vrolijk doorgereden alsof er niks was gebeurt, word die maat vandaag opgebeld dat er politie langskomt voor doorrijden na een aanrijding, maar die kerel heeft zelf geen scooter!
Hij gaat dus vollop ontkennen en voor het geval ik word gebeld ga ik dus ook gewoon zeggen dat ik van niks af weet, wat een rotwijf dat ze daar aangifte voor gaat doen! :thumbdown:
Zij kijkt achterom en fiets recht tegen die scooter aan, hoop dat ze zichzelf goed bezeert heeft! :whistle:

Moet je het vooral hier neergooien, slim ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alsof ze dat vinden?
waarsschijnlijk bellen ze mij niet eens! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb toevallig nog een agent in de familie. Hmmm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik heb toevallig nog een agent in de familie. Hmmm...

daar moet je blij mee wezen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe spammer op HT:
ene Headhunterz.
"10.00 berichten per dag"
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het aantal leden op HT stijgt ook wel volgens mij nu. :P
Iedereen wil een vraag stellen aan de grote headhunterz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het aantal leden op HT stijgt ook wel volgens mij nu. :P
Iedereen wil een vraag stellen aan de grote headhunterz. :P

Dagjesmensen op ht:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha idd. Beter maakt Jor-D van de term Hardtraxx Newbie, de term Dagjesmens. haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Dagjesmensen op ht:P

Het moet niet gekker worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:34 
 

Parvuz schreef:
Nieuwe spammer op HT:
ene Headhunterz.
"10.00 berichten per dag"
:P

serieus? is ie lid hier? nice ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:35 
 

Zou het bijna niet willen vragen..
Maar zou iedereen even willen stemmen op:
http://caribbeancustom.malibu-rum.nl/#/ ... 2.59477967

Tas die ik heb ontworpen...
Winnende ding wordt in productie genomen als gadget.. zou ik eigenlijk best vet vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb voor je gestemd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

done deal bro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik heb toevallig nog een agent in de familie. Hmmm...


Liever je zus een hoer dan politie als je broer :whistle: :innocent: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 17:53 
 

robkuh1990 schreef:
Zou het bijna niet willen vragen..
Maar zou iedereen even willen stemmen op:
http://caribbeancustom.malibu-rum.nl/#/ ... 2.59477967

Tas die ik heb ontworpen...
Winnende ding wordt in productie genomen als gadget.. zou ik eigenlijk best vet vinden

done
Vorige  1 ... 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic