Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
dennis schreef:
The Anim0l schreef:
een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:

WTF. Hoe krijgt hij dat voor elkaar?


hij werkt als elektriciteits monteur
en ja als je op ooghoogte werkt en je schiet uit met je tang

Dan heb je een oogoperatie bij jezelf uitgevoerd.

Wel zwaar kut, ik hoop het beste voor hem.
Leven met iets wat je eerst wel had en nu deels zou kunnen gaan missen, dat is een vreselijk iets.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GVD dat was een duur ritje naar de MAC. Achter op de scooter zonder helm daar gaat € 76.- :cry:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een leuk idee voor een setje? ^^
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FUU!@#!@#
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
GVD dat was een duur ritje naar de MAC. Achter op de scooter zonder helm daar gaat € 76.- :cry:

:lol: :lol: hahaha
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
GVD dat was een duur ritje naar de MAC. Achter op de scooter zonder helm daar gaat € 76.- :cry:

Dat is ook gewoon stom :P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Iemand nog een leuk idee voor een setje? ^^

Gezien de verhalen van gisteren een setje met haat tracks. :P
Headhunterz - Hate it or Love it
Zatox - I Hate You
WP - Hate Mondayz
Silver Nikan - Love and Hate
Audiodamage - Hate
:P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Grozny schreef:
Iemand nog een leuk idee voor een setje? ^^

Gezien de verhalen van gisteren een setje met haat tracks. :P
Headhunterz - Hate it or Love it
Zatox - I Hate You
WP - Hate Mondayz
Silver Nikan - Love and Hate
Audiodamage - Hate
:P

Haha best wel leuk om zoiets te maken inderdaad. Dan doe ik tracks met Darkness erin ofzo :)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
dennis schreef:
GVD dat was een duur ritje naar de MAC. Achter op de scooter zonder helm daar gaat € 76.- :cry:

Dat is ook gewoon stom :P

Ja het is idd stom. Maar weer wat geleerd vandaag!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:51 
 

Grozny schreef:
dennis schreef:
GVD dat was een duur ritje naar de MAC. Achter op de scooter zonder helm daar gaat € 76.- :cry:

Dat is ook gewoon stom :P

Idd xd
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste gesprek voor stage staat gepland! fijnfijn. Hopen dat het gelijk raak is met een mooie opdracht.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Draidy schreef:
ben naar school, lekker maar 2 uurtjes. laters.

Ik zit lekker al op school. En moet dan nog tot half 4

das minder, ik heb proefwerkweek dus alleen 2 proefwerken en weer naar huis

The Anim0l schreef:
een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:

oei, das niet zo mooi.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:


:/ Hoop dat het mee zit voor hem.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:

wtf wie?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
The Anim0l schreef:
een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:

wtf wie?


robin maar t schijnt gelukkig voor hem allemaal wel mee te vallen
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gelukkig maar
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
dennis schreef:
Draidy schreef:
ben naar school, lekker maar 2 uurtjes. laters.

Ik zit lekker al op school. En moet dan nog tot half 4
das minder, ik heb proefwerkweek dus alleen 2 proefwerken en weer naar huis

Jij hebt geluk doe nu een opleiding voor timmerman moet 1 dag in de 2 weken naar school de tijd is dan van 08:00 tot 15:30. Echt veel ste lang maarja
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
1 dag in de 2 weken

:oh:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Heb dalijk van 16.00 tot 19.30 les :')

wat doe je dan?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:32 
 

dj-rico01 schreef:
laatste post van mij op hardtraxx, fijn leven verder allen :beer:

hij houdt het beter vol als Djpatt btw.. (dacht in een keer aan die 2)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:36 
 

wachtwoord vergeten?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wedden dat ie wel nog op hardtraxx komt, dan wel om releases te checken, dan wel onder een andere naam... :P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:37 
 

Project 141 schreef:
Nee gewoon zeggen wachtwoord veranderen, en dan in het nieuwe vakje allemaal random toetsen indrukken ;)

bedoel: als hij het zichzelf onmogelijk maak kun je wachtwoord veranderen..
ctrl+c -> Ctrl+v
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Nee gewoon zeggen wachtwoord veranderen, en dan in het nieuwe vakje allemaal random toetsen indrukken ;)

hij bedoeld, hij kan gewoon wachtwoord vergeten indrukken en zijn wachtwoord opvragen :P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141, waarin eindhoven woon je eigenlijk?
Vorige  1 ... 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic