Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
de nieuwste american pie is nu dus op tv,
The book of love, en deze is fucked up geniaal! :thumbsup:

Nee man, deze valt zwaar tegen. Eerste 2 delen zijn het geniaalst. Daarna Naked Mile, Beta House, Band Camp, The Wedding, Book of Love. Hopelijk kan The Reunion weer tippen aan de eerste 2 delen.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
de nieuwste american pie is nu dus op tv,
The book of love, en deze is fucked up geniaal! :thumbsup:

Nee man, deze valt zwaar tegen. Eerste 2 delen zijn het geniaalst. Daarna Naked Mile, Beta House, Band Camp, The Wedding, Book of Love. Hopelijk kan The Reunion weer tippen aan de eerste 2 delen.


Dat dus, echt zo geniaal die films, al moet je ze niet (ongeveer) na proberen te doen! :lol:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten :sleep:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Rust! :thumbsup:

Wist je dat;
Totaal aantal berichten al bijna 700000 is en het Totaal aantal onderwerpen al bijna 19000 en het Totaal aantal leden bijna 6300 is en Ons nieuwste lid Edgie is, wie al 2 berichten heeft gepost waarvan er 1 verkeerd is?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van jou is er ook 1 verkeerd nu :list:

xd
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Van jou is er ook 1 verkeerd nu :list:

xd


Vond dit meer offtopic, die topic is meer voor het boeiende nieuws toch? :$
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 02:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Steffnov schreef:
Van jou is er ook 1 verkeerd nu :list:

xd


Vond dit meer offtopic, die topic is meer voor het boeiende nieuws toch? :$

Nee hoor, dit is de "wist je dat off topic" ;)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
sjobie schreef:
Steffnov schreef:
Van jou is er ook 1 verkeerd nu :list:

xd


Vond dit meer offtopic, die topic is meer voor het boeiende nieuws toch? :$

Nee hoor, dit is de "wist je dat off topic" ;)


Dan zit ik goed toch :cry:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Geniaal toch? Spekkie :P
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan alleen de muziek waarderen, heb helemaal niks met voetbal :$
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Kan alleen de muziek waarderen, heb helemaal niks met voetbal :$


Dat kan :P .
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 03:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt :D

Slaap lekker HT (L)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gooeiemorgen :)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Gooeiemorgen :)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
STAN- schreef:
Gooeiemorgen :)
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murgen!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Murgen!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben naar school, lekker maar 2 uurtjes. laters.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:24 
 

dennis schreef:
hardcoresjors schreef:
STAN- schreef:
早上好 Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
ben naar school, lekker maar 2 uurtjes. laters.

Ik zit lekker al op school. En moet dan nog tot half 4
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:

Wens hem maar beterschap van mij :(
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:

WTF. Hoe krijgt hij dat voor elkaar?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
The Anim0l schreef:
een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:

WTF. Hoe krijgt hij dat voor elkaar?


hij werkt als elektriciteits monteur
en ja als je op ooghoogte werkt en je schiet uit met je tang
Bericht Geplaatst op 10 nov 2011 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
dennis schreef:
The Anim0l schreef:
een vriend van me is uitgeschoten met punttang in ze oog.....
moet geopereerd worden en als t tegen zit 1 oog blind.. :surrender:

WTF. Hoe krijgt hij dat voor elkaar?


hij werkt als elektriciteits monteur
en ja als je op ooghoogte werkt en je schiet uit met je tang

Ja dan kan ik het me voorstellen dat het kan gebeuren. Altijd lastig als je op ooghoogte moet werken met gereedschap.
Vorige  1 ... 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic